![]() |
Wat zou er gebeuren als...
Wat zou er volgens jou gebeuren in bepaalde situaties? Je geeft eerst antwoord op de vraag van de voorgaande forummer en maakt daarna een nieuwe vraag die begint met 'Wat zou er gebeuren als'. :)
Ik trap af. :) Wat zou er gebeuren als dit forum schutkleuren zou krijgen? |
Dan zal er ongetwijfeld een topic over komen en wie weet maakt die cactussap organisatie weer zijn re-entree.
*ziet sig* "Als ik zeg dat ik mij ooit heb laten vertellen dat 'koen' in een bepaalde taal 'kont' betekent?" |
Dan zal er een pannenkoek op het hoofd van Tofke_H vallen uit de lucht.
Wat zou er gebeuren als Nederland België gaat veroveren? |
Citaat:
wat zou er gebeuren als, er blijkt dat er een radicale groep moslims in nederland een gebouw/spoorlijn/weg/discotheek/bus etc wil opblazen |
Dan verandert er niets, want er zal zeker wel zo'n groep zijn die dat zou willen.
Maar als ze het zouden doen, zou de gemiddelde nederlander zich weer hysterisch gedragen en zou de media alles enorm opblazen (figuurlijk dan..). Rechtse groeperingen zullen hun scheur natuurlijk opentrekken en links zal er dan weer hard tegeningaan waardoor alle spanningen des te meer oplopen. -- Als er glashard bewijs is dat er ufo's in de buurt van de aarde rondvliegen. |
Dan zou nog niemand het geloven.
Als AC/DC Britney gaat coveren? |
Citaat:
Kortom: dat glasharde bewijs dat er ongeidentificeerde dingen rondvliegen is al een feit ;) Als ACDC Britney zou coveren, zou ik het uit nieuwsgierigheid eens luisteren. Wat zou er gebeuren als president Bush zijn oorlog zou annuleren? |
Citaat:
Wat als... ...eXo mijn muzieksmaak overneemt? |
eXo????
|
Citaat:
|
Citaat:
Als Evito beheerder van S.com word? |
Wil je een eerlijk antwoord of niet?
Doe maar een oneerlijk antwoord; dan wordt het binnen no-time onder gespammed.. Wat zou er gebeuren als Nederland Het eurovisiesongfestival had gewonnen? |
..dan zouden heel veel mensen dat niet zo leuk vinden
wat zou er gebeuren als de zon niet meer op komt,..;) |
Dan zou ik de hele dag slapen.
Wat zou er gebeuren als Nieuw-Rechts de grootste partij van Nederlands wordt? |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als Jon met Balkenende trouwt? |
Het forum is gedoemd
wat zou er gebeuren als de natuur van de aarde weggevaagd is? |
Citaat:
dan gaan we mooi dood! wat zou er gebeuren als 5 toch meer bleek te zijn dan 9 |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als Beatrix overhoop werd geschoten? |
Citaat:
wat zou er gebeuren als God blijkt te bestaan? :D |
Citaat:
Als Jon werd gehackt door K-master-K? |
Citaat:
Als Johan Derksen minister-president van Nederland wordt? |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als Friesland een eigen land word. |
Citaat:
Als Beatrix zou gaan hertrouwen met niemand minder dan Patty Brard? |
Dan zou ik Bea voor gek verklaren. :D Wie trouwt er nou met zo'n aftands drankorgel?
Wat zou er gebeuren als... ...Als het ineens 5 graden warmer op aarde zou worden als gevolg van dat de zon feller gaat schijnen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
"als je te horen kreeg dat je dierbare ovenhandschoenen weg zijn gemaakt door de buurvrouw 3 huizen verder.
|
heel hard gaan POEPEN!!!!!!!!!!!!.
wat een droog topic |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als Evito vandaag zelfmoord zou plegen omdat hij depressief is door zijn ballingschap? |
Citaat:
Wat als Machiavelli en Fleet Admiral lovers worden? |
Citaat:
Dan wens ik ze veel geluk samen wat als er een vliegtuig je raam zou invliegen... |
Citaat:
Wat als er een tijger s'morgens vroeg naast je in je bed ligt? |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als ik wereldheerschappij zou hebben? |
Citaat:
..Als de zon nooit meer zou schijnen? |
Citaat:
Als de straat waarin je woont overnacht helemaal roze is geverfd. Maar dan ook alles: tot aan de bomen en grassprieten en de hondepoep op straat nog aan toe. |
Citaat:
...Als zou blijken dat vanaf het eerste begin de privélevens van alle forummers tot op de bodem zouden zijn doorgespit en opgeslagen door Jon en Simon c.s.? |
Citaat:
als balkenende een midlife crisis krijgt en een hanekam + veel tatoos neemt |
Dan zou hij een portret van zichzelf op z'n rug laten tatoeëren met daaronder de tekst 'J.P. Forever!'
Wat zou er gebeuren als deze ochtend om 8 uur Amsterdam CS opgeblazen zou worden? |
Citaat:
Wat zou er gebeuren als J.P. Balkenende zijn haar in een hanenkam liet knippen/modelleren? |
Citaat:
...als Tofke en Koen meedelen geen FB meer te willen zijn? |
Citaat:
Als Tofke en Koen geen FB meer willen zijn, is het feest op DK denk ik. Als JP een hanenkam liet knippen? |
Citaat:
... als het Haagse oorlogstribunaal aangeeft Amerikaanse soldaten te gaan vervolgen wegens oorlogsmisdaden |
Iedereen slaat mij over:eek::|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan zou JP eindelijk hip zijn en zou hij direct de enige worden met een hanenkam van heel Nederland. :)
Wat zou er gebeuren als morgen zou blijken dat JP is doodgeschoten? |
Citaat:
vervolgens worden we de 51ste staat van amerika :o iedereen in nederland een helcopter kreeg |
Nieuwe verkiezingen, en dan mag ik eindelijk stemmen:p
Als Bush met Monica Lewinsky aan de haal gaat? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |