![]() |
Alweer een voetballer dood :(
Opnieuw speler van Benfica overleden na hartaanval
Een tweede sterfgeval heeft Benfica opnieuw in rouw gedompeld. Nadat in januari Miklos Feher na een hartstilstand stierf, overleed vandaag de 19-jarige Bruno Baio. Hij werd eerder deze week na een training door een hartaanval getroffen en lag sindsdien in coma. Baio was aanvoerder van de jeugdploeg van Benfica. Onderzoek moet uitwijzen wat de precieze doodsoorzaak is. De 24-jarige Feher bleek na autopsie op natuurlijke wijze te zijn overleden. |
R.i.p.
|
2x bij één club in zo'n korte tijd... :eek:
zeker hoge werkdruk |
|
Ik vind dat een dode speler wel meer respect verdiend dan dat andere topic met zo''n K*tnaam.
Mitros heeft ook gezegd dat sporters die overleden zijn een eigen topic mogen hebben |
Citaat:
In tegenstelling tot Feher had ik nog nooit gehoord van deze jongen. De kans is groot dat er wel iets bij Benfica gaande is wat er niet hoort. Een taak van de Portugese voetbalbond om een onderzoek te doen. R.I.P trouwens... |
Tja, da's kut he, doping :)
|
Man wat hebben wij nou te maken met deze speler? Helemaal niks, erg triest dat ie dood is dit is natuurlijk veel te jong maar niemand bijna niemand in NL zal hem kennen dus waarom een topic openen waar vaak alleen reactie's inkomen als: R.I.P ect.?
Beetje onzin lijkt me. |
zonde van die gast
R.I.P. |
Citaat:
|
Citaat:
:p :| |
Citaat:
Een speler van het 2de elftal van Benfica gaat in het algemene topic daarover. http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=762779 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |