![]() |
zijn, Zijn, ZIJN!
zijn, zijn,zijn!
het springt vanaf m'n tenen -of ergens, overal naar boven ,naar beneden Roetsjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj een inspiratieval warmte in laagjes kietel op papier Geen tijd om te wachten De wereld , die is hier! |
Oe, erg leuk!
Alleen die vele j's vind ik een beetje onnodig, alleen Roetsj zou al genoeg zijn denk ik. |
nee joh! dat hoort juist, die j's dat is hoe-heet-dat ookalweer... van dat futurisme of kubisme ofzo. Dat is dynamisch. Geweldig!
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat vind de rest van mijn Roetsjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj ? |
Ik had net zoveel j's gedaan totdat overal en roetsj tegelijk eindigden...
|
Die roetsjjjjjjjjjj moet korter
bijvoorbeeld: roetsj :p 2-1 |
Citaat:
|
Ik stem voor roetsjJjjJjJjJJjjjjJJJj!!!1
Als we toch futuristisch bezig zijn. Aardig gedicht trouwens, het zou zo'n mooie opstelling verdienen. Net als die muziekgedichten van toen.... Bijvoorbeeld eh dat je springt hoger schrijft, en van boven naar beneden ook echt van boven naar beneden, heel simpel uitgelegd ;) |
Citaat:
Ik zou bij de komma's overal de komma tegen het eerste woord, daarna spatie en dan het volgende woord doen...nu staat het nogal slordig. Verder ben ook ik voor een kortere Roetsj. ;) |
Als je voor interpunctie ed kiest, dan zou ik dat ook consequent doorvoeren btw...dus of wel of geen punten, hoofdletters, komma's, enz.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:47. |