![]() |
Bruin worden?
zijn er mensen die de Zon Express doekjes van rtlshop hebben besteld? Er wordt daar namenlijk beweerd dat als je je gezicht insmeert met zo'n doekje je binnen 25 minuten bruin bent! Volgens mij kan dat dus nooit. Of is het echt waar? iemand ervaring mee? :cool:
|
Schoenpoets werkt net zo goed waarschijnlijk...
|
natuurlijk kan dat niet, als je twee keer een kwartiertje onder de snelbruiner bent geweest ben je ook bruin!! :o
|
ik snap niet dat ze dat mogen verkopen, er is niks van waar
|
Het werkt wel hoor, die snelbruiners. Het vlekt alleen. (n)
|
Bruin uit een flesje werkt toch ook, dus waarom dit niet?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij moet je gewoon in de zon gaan liggen als je bruin wil worden, gaat snel genoeg en ziet d'r tenminste echt uit. |
tantowels (y)
|
Ja, en het zal er vast net zo snel afgaan (N)
Kerel, gaat eerst flink scrubben, en dan de zonnebank onder. En laat de zon de rest doen. En als je niet snel verbrand: ga eerst een sauna in, en dan onder de zon. |
Of gewoon helemaal niet bruin willen worden. :|
|
Ik word ook nauwelijks bruin van zonnen, maar ik blijf het proberen :p aan zulke rare middeltjes begin ik iig niet.
Heb wel eens zelfbruinspul gebruikt, maar het stonk en zag er niet uit, dus dat doe ik mooi niet meer, dan ben ik liever wit.. |
Citaat:
Stomme bruiningszooi, liever bleek dan nep-bruin hoor. |
hallo kijk eens naar buiten de zon schijnt! ga gewoon in de zon liggen, net als ik! ik heb nu dik veel tijd ivm examen en zit dus gewoon in de zon te leren :D
|
Mystic Tan™ Booth (y) :cool:
|
Citaat:
|
of neem gewoon een pa van spaanse afkomst, net als ik, dan wordt je ook snel bruin.
|
Gewoon in de zon gaan liggen of onder de zonnebank werkt net zo goed.
|
Citaat:
|
maar bruin-zonder-zon doet het wel, zolang je het goed doet, goed uitsmeert en niet op een droge huid, wordt het in een paar uur wel egaal bruin.
|
kijk die doekjes werken wel, het is niet een soort make-up
maar in de doekjes zit een bepaalde stof waarop je pigment reageerd ( dezelfde stof dieook in de zonnestralen zit uv-a en uv-b) maar omdat de concentratie veel te hoog is krijg je een hele lelijke kleur een beetje oranjeachtig je kunt beter gewoon in de zon gaan liggen |
er zit teer in zelfbruiner, jummie!
ik zorg gewoon dat ik al een kleurtje heb voordat ik aan de snelbruiner ga. |
Citaat:
doekjes .. je bent wel fanatiek als je dat echt wil kopen, de zon geeft denk ik nog altijd het beste resultaat |
Citaat:
En zo lekker is het buiten niet hoor.. Echt weer Nederlands, bij elk streepje zonlicht naar buiten rennen om te liggen bakken.. |
ik heb ooit een spray van garnier gekregen die ook bruint zonder zon.
het stinkt als de tering, en je wordt er net 1 tintje bruiner van (geen strepen dat wel). maar omdat je dan zo stinkt, wil je snel douchen en dan is t al snel weer eraf.. (n) |
Citaat:
|
net als J Lo die stapt gewoon in zon soort douche
|
gewoon de zon
|
Citaat:
haha, inderdaad, weer een lekker foute formulering van me... haha :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:07. |