Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Algemene schoolzaken (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=45)
-   -   Sociologie? iemand?? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=84127)

Nordens Konge 08-05-2002 15:10

Sociologie? iemand??

Aangezien ik me heb ingeschreven voor een studie Sociologie, vroeg ik me af, of er hier ook mensen zijn die me er iets over kunnen vertellen. Gewoon ervaringen dus, voor- en nadelen, werkdruk (of niet! ;) ) ,enz enz ....

loefje 10-05-2002 13:31

jij bent blijkbaar de enige tot mijn spijt.

Sommetje 10-05-2002 16:18

Citaat:

loefje schreef:
jij bent blijkbaar de enige tot mijn spijt.
Of je de enige bent weet ik niet, maar ik studeer ook geen sociologie.

Ja, aan Fortuyn kan je het niet meer vragen!

Nordens Konge 10-05-2002 19:12

Citaat:

Sommetje schreef:
Of je de enige bent weet ik niet, maar ik studeer ook geen sociologie.

Ja, aan Fortuyn kan je het niet meer vragen!

Mja, 'k las gisteren ook ineens dat hij dat gestudeerd had

Rabbi Daniel 11-05-2002 15:14

Over die opleiding weet ik niet zoveel... ken wel een socioloog: Dr. T. Mooij, van de KUN, in Nijmegen.

Als je daarna aan 't werk wilt, probeer het daar dan eens: ITS, Instituut voor Toegepaste Sociale wetenschappen, onderdeel van de KUN. :)

Maar goed... zover ben je nog niet... ;) :D

Maar ontopic; ik ga dat misschien ook doen, nog niet zeker. :)

Daika 11-05-2002 17:19

Ga gewoon lekker filosofie studeren!!!!

Nordens Konge 12-05-2002 18:36

Citaat:

Daika schreef:
Ga gewoon lekker filosofie studeren!!!!
Heb ik over gedacht, maar ik wil iets concreter met maatschappelijke items bezig zijn.....

Cool_Runner 17-08-2004 12:32

Ik heb me ingeschreven voor bedrijfswetenschappen en sociologie.
Vrij uiteenlopende keuzes, komt beetje door radeloosheid. Ik weet niet wat ik wil.