![]() |
welke boeken heeft ú onlangs aangewonnen?
oftewel een boekenaanwinst-topic - ik miste het te erg...
mijn twee laatste aanwinsten: mezelf geworden - nilgün yerli de geur van melisse - per nilsson (1 euro bij de bieb met een scheur in een bladzijde, maar een kniesoor die daar op let) |
Eum. 'Je kent me niet' van David Klass.
|
Ai, ik heb al twee weken niets leesbaars gekocht. :|
- Samengevat aardrijkskunde havo - Samengevat wiskunde A havo - Getal en ruimte CM/EM practicum - Getal en ruimte CM/EM tekstboek - Getal en ruimte CM/EM antwoordenboek Dat was het. :( |
H.G. Wells - Het Voedsel Der Goden En Hoe Het Op Aarde kwam, uit het Englesch vertaald door ene J. Kuylman in 1908.
LUH-3417 |
Zoals ik vanmorgen in het wat-lees-je-nu-topic al zei, heb ik van de week 'Madame Bovary' van Gustave Flaubert en 'Proza' van Louis Couperus gekocht. En ze ruiken inderdaad, zoals iemand ooit in een ander topic zei (lekker duidelijk :D) érg naar 2e-handsboek, hmmmm :)
|
Dat waren studieboeken, volgens mij. :o Laatste leesboek was euhm...Dossier Simon N. van Cyrille Offermans.
|
T.C Boyle: Drop city
Graham Swift: Last Orders Multatuli: Max Havelaar (voor school :) ) |
HET van Stephen King
|
in de ban van de ring - J.R. Tolkien
en de eerste twee delen van de trilogie van weis&hickman - de verheven steen |
6 dagen en 20 uur geleden bij de AKO op het CS A'dam:
Onno te Rijdt: Mores een geweldig boek, echt zooo goed! heerlijk simpel, maar super, echt. Ik haat Grodder! De lul! Die wiskunde boeken, ja, misschien moet ik doe ook maar weer eens door gaan werken, rampzalig! Charlotte *en maar het forum blijven bevuilen terwijl ik moet leren* |
Een half jaar geleden, ik heb geen geld voor boeken.
Harry Potter and the order of the phoenix als je samengevat boekjes niet meetelt, he? |
Laatst gekocht...dat is lang geleden...Ik denk dat het Honderd Jaar Eenzaamheid was, van Marquez. Ik ga iig vanmiddag wat boeken kopen (tenzij ze het niet in de schappen hebben staan).
|
had een boek 2x gekregen dus niet echt gekocht maar geruild
De slavenring - Simone van der Vlucht |
- Tweeduister Secret Window (Stephen King)
- De Shining (Stephen King) - Ogen van vuur (Stephen King) - Dreamcatcher (Stephen King) - Red Dragon (Thomas Harrison) Veel van Stephen King inderdaad, maar had opeens zo een bui. :) |
Deel 1 van de stripversie van De Avonden (Gerard Reve). Het heeft me een bom geld gekost (€19,90), maar ik kon er niet aan weerstaan.
|
Nog niet verschenen bundel van twee boeken van Bergljot Hobaek Haff, Heksenblik en Sigbrits brandstapel.
Binnenkort in uw boekhandel (en het Kruidvat :rolleyes: ). |
Wow, er kan weer een topic op slot. We hebben nog zo'n topic en 2 is iets overdreven.
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=739813 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:27. |