![]() |
Borknagar - Epic
Mensen die Empiricism gaaf vonden kunnen deze ook blind downen/kaufen. Tis misschien alleen ietwat progressiever, maar et heerst iig als vanouds!
http://www.borknagar.com/news/pics/cover_epic.jpg en de treklijst: 01. Future Reminiscence (5:26) 02. Traveller (5:03) 03. Origin (4:58) 04. Sealed Chambers of Electricity (4:12) 05. The Weight of Wind (3:58) 06. Resonance (4:28) 07. Relate (Dialogue) (4:28) 08. Cyclus (5:25) 09. Circled (4:45) 10. Inner Ocean Hypothesis(5:10) 11. Quintessence (5:31) 12. The Wonder (4:16) |
Ik vind sommige stukken wel erg veel op Vintersorg lijken.. maar hij luistert wel lekker weg ja.
|
toch even checken vanavond!
|
is dat NSBM, nee toch?
mooie hoes. |
nope, geen nsbm
|
ooh, das lang geleden dat ik borknagar heb geluisterd. Toch maar eens downloaden straks. Was altijd wel gave band. (y)
|
*staat al in koop lijst*
Bk vertrouw ik dus ook deze cd zal zich tussen de reat wurmen binnen bepaalde tijd. |
klinkt wel goed
|
Jeetje, ik zou Quintessence nog ergens moeten hebben liggen, maar ben er nooit echt helemaal dol van geweest.
|
zonder de stem van simen hestnaes vind ik het eigelijk nix.
|
kom op, dat kan beter
|
:d
|
haha, nee dit vind ik niet zo gaaf
|
Citaat:
|
ieeeeeeeeeeeeuw
|
maar nee, ik luister best wel veel troep met melodie maar borknagar heeft iets wat me irriteert en ik wee tniet wat
|
hehe een van de weinige bands wat naar BM neigt wat ik eigenlijk WEL aankan
|
tegenvallertje
|
:nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:38. |