![]() |
waarom aten mensen vroeger mensen (kanibalen)?
Kan je ook mensen eten en is dat gezond?
Seriouse vraag over kanabilisme. Want ik kan me voorstellen dat die volkeren van de honger ook mensen gingen eten. Vraag zie hier boven. ( moet zijn waaropm deden vroeger mensen aan kallibilisme in afrika enzo) ( gooi maar dicht ) |
tuurlijk, 't is net gewoon vlees toch?
en ze eten t volgens mij niet alleen door honger hoor. Sommige volkeren dachten dat het kracht gaf om het hart of de hersenen van hun vijand te eten. (toch? ) |
Natuurlijk kan je ook mensen eten. Of het gezond is hangt af van de persoon die je eet :p Dierlijk vlees zit vaak vol met groeihormonen en ze krijgen troep te eten. Wat dat betreft kan het best gezonder zijn dan dierlijk vlees. Maar ik ben van mening dat vlees zowiezo niet echt gezond is.
|
Ik wil m'n vriendin ook altijd opeten. Omdat ze zo schattig is. Maar dat zou wel weer zonde zijn, dus dan knabbel ik alleen een beetje aan d'r.
Het zou vast heel gezond zijn.. weinig vet en veel spieren. ^^ |
Ja, het kan, vlees is vlees, het is niet gezonder of minder gezond dan ander vlees. Mensenvlees van een mens met normaal postuur schijnt min of meer naar mager varkensvlees (zoals schnitzel) te smaken.
|
Zoek je naar mensen die gegeten willen worden? Net als die ene Duitser.
|
why not?
zolang beide partijen die keus vrijwillig maken uiteraard. |
Natuurlijk kan dat, het is toch gewoon vlees
|
.. die antwoord kon ze zelf ook wel bedenken is het gezond
|
Citaat:
|
Dat ze dat deden was deels natuurlijk omdat ze honger hadden :P en deels omdat sommige stammen dachten dat als je bijv. mensenhersenen at, dat je dan slimmer werd, en dat je als je last van je maag had, dat het dan hielp om een mensenmaag op te eten, en ook deels omdat sommige stammen dachten dat als iemand gedood werd door een mens, dat zijn of haar lichaam dan weer opstond om wraak te nemen, en door iemand op te eten kon je voorkomen dat diegene weer op zou staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik had hem wel zo maar ja ;pech |
Gooi dit topic maar dicht !
|
Citaat:
|
Tegenwoordig komt het kannibalisme voor in extreme gevallen zoals die van seriemoordenaar Jeffrey Dahmer en Fritz Haarmann (De slager van Hannover).
Eind 2002 werd een vreemde zaak in Kassel, Duitsland aan het licht gebracht waarbij een man via het internet letterlijk om een slachtoffer vroeg. Hieraan werd gehoor gegeven door een tweede man, en voordat hij hem om het leven bracht hebben zij eerst gezamenlijk het slachtoffers geslachtsdeel opgegeten, en dit op video vastgelegd (Zaak Armin Meiwes). :eek: |
Citaat:
|
Brr, ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
|
Ik moet er niet aan denken om mensen te eten.
Ik moet er niet aan denken om dieren te eten. |
slotje graag
|
Waarom verwijder je 'm niet gewoon zelf? 't Is je eigen topic.
|
Citaat:
Waarom moet er een slotje? Er zijn nog steeds mensen die serieus antwoord geven op de vraag, andere mensen hebben daar misschien ook wat aan. Het enige wat is veranderd is dat jij je eetlust kwijt bent, dan kijk je toch gewoon niet meer. |
Eat me! :D
|
Citaat:
|
op vraag van de TS
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |