![]() |
's Nachts, op een station, met zn tweetjes..
Wat te doen als je je 's nachts met zn tweetjes 6 uur lang moet vermaken op een station waar alles dicht is?
Ik ben erg op zoek naar ideeën :) |
kaarten?
|
Citaat:
Dan moet ik er nog 5.. |
praten
boek/tijdschrift/krant meenemen, lezen (minder gezellig, maargoed) |
Verstoppertje, zo van "Karel op spoor 12b, aangeplakt!" :D :o
|
muziek luisteren (discman?? mp3??)
blowen praten slapen lezen elkaar enge verhalen vertellen sex |
pijp hem zes uur lang
|
Onder het genot van een muziekje ga je in een gezellige ambience een boek lezen wat je afsluit met sfeervolle sex.
|
Citaat:
|
lollystokjes op het spoor gooien en kijken of de trein ontspoort, hehe... oh wacht er rijden geen treinen natuurlijk.
In dat geval: picknicken! |
Ligt eraan met wie ik er ben.
|
In verschillende krasbare oppervlaktes galgje of pictionary of zoiets onzinnigs doen (is weer eens wat anders dan "kutnederlanders" of whitepower toestanden). Verder voetballen met teringzooi, prijzen gaan vergelijken met de kaartautomaat, een boek gaan lezen of gestoorde dialoogjes houden over roze pantoffels.
En als ik er met mijn vriendin ben zal ik uiteindelijk toe moeten geven aan haar vleeschelijke lusten (alsof ik dat erg vind :rolleyes: ). |
Citaat:
|
Voetballen in de stationshal. En dan wie zoveel mogelijk de frisdrankautomaten kan raken. (y)
|
Citaat:
|
Belletje trek.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dan vraag je 'lichamelijke inspanningen' in te vullen door jou natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ben ik de enige die me afvraagt waarom je 6 uur lang op een verlaten station zou rondhangen? Ik vind dát namelijk al geen zinnig idee...
|
Citaat:
|
Citaat:
Is het hip ofzo om complexen te faken? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben overigens niet contactgestoord, zover ik dat weet tenminste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- slapen
- bijkletsen - beetje lezen - muziek luisteren |
kletsen
boek lezen kaarten voetballen slapen |
Citaat:
Zondag ga ik met een vriend naar Incubus concert in Ahoy, maar aangezien we helemaal in het verre limburg wonen, is het onmogelijk het hele concert te zien, en dan nog thuis te komen. Dus dan is het of een deel missen, of de nacht doorbrengen op een station. Het wordt het laatste dus :) En dan kunnen we ook nog ov'en, in plaats van een retourtje Maastricht-Rotterdam te moeten betalen. We pakken weer de allereerste trein terug, en die gaat om 5.45. Dus we zitten eigenlijk de hele nacht daar vast. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
seks natuurlijk
|
Citaat:
|
hou een vechttoernooi met de lokale junkies daar (y)
|
Citaat:
|
Doen, durven of de waarheid :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en ik heb een vervalst ID :o |
Huur een hotelkamer en slaap dan gewoon uit :)
|
Kzou de hele nacht aan het spoor gaan zitten. Kijken wat klopt van die verhalen van die nachttreinen die neergestorte UFO's in het geheim afvoeren. Of je vraagt je een paar honderd vertragingsformulieren en gaat daarvan alvast je naam enzo invullen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:58. |