![]() |
euh
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb een vriend en een jongen van school (noem geen namen) wil dat ik met hem afspreek om dingen te doen (zoals : pijpen, beffen enz.) ik weet niet wat ik moet doen, heb al vaak genoeg gezegd dat ik het nog niet wil / erover nadenk!! en hij blijft maar doorzeuren :)
het is echt een super liefe jongen, maar wat moet ik doen ? |
Ik zou het niet doen, je hebt een vriendje, waarom zou je dan gaan seksen met zomaar een jongen :confused:
|
word verplaatst naar liefde en relatie neem ik aan...
|
ik wil het ook niet , maar hij wil het zo graag!! En ik weet geen redenen meer om er onder uit te komen!!
:nono: |
Niet doen dus....jij bent baas over jezelf....als hij echt lief is, dan wacht ie tot jij er klaar voor bent....als ie dat niet wil, dan is ie niet zo lief
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat jij het niet wilt is reden genoeg verder ben ik t wel met relaxxaman eens |
Citaat:
Hij mag je niet dwingen dingen te doen die jij niet wil. Vertel hem dat. Zeg hem dat je niks met hem wil. Blijft hij vervelend doen, schakel dan iemand in die je helpt, want je moet echt niet toe gaan geven omdat hij het zonodig wil! |
Dank jullie wel!!! :)
|
Citaat:
|
Wat iedereen al zegt, dat JIJ niet wilt is de reden om het niet te doen, wat voor andere reden zou er moeten zijn? Verder zie post Balance.
Topic past beter op L&R idd, denk ik. |
Citaat:
|
:)
|
|
Citaat:
Ten eerste: Je hebt een vriendje, dan ga je niet zomaar met een andere jongen seksen, hoe lief hij dan ook is. (tenzij je een überschlet bent) Ten tweede: Laat hem maar lekker zeuren, wat een en-ee-er-dee. :rolleyes: |
Citaat:
thxQ (K)jes |
Citaat:
als jij je er niet goed bij voelt moet je het niet doen |
Citaat:
en als hij erover doordramt gewoon in zn gezicht NEE, PUNT UITschreeuwen (y) :| |
In overleg met de TS gaat hier een slotje op..
Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |