![]() |
waar stammen we vanaf
De bijbel heeft het over God en het paradijs Eden.
- De wetenschap heeft het over de Oerknal en de aapmens - Er zijn ook verschillende verhalen over Aliens Over de laatste wil ik het even hebben hier heb ik een hele eigen thoerie over als het waar is dat ze bestaan zoals deze - Eeuwen lnge bezoeken van Aliens - Contact tussen aliens en de mensen - Een basis achter de maan - We worden bekeken en bestudeert Na het op een rij zetten van deze punten trek ik een hele gewaagde conclusie, namelijk dat wij een soort Sims project zijn van een Alien soort dat ons zeg maar kweekt en ons bestudeert om van onze ontwikkeling te leren, waar de basis achter de maan als een soort conrole kamer kan worden gezien. Het geloof waar komt dat dan vandaan dat zie ik dan als een verklaring tegenover ons om in onze ogen onverklaarbare gebeurtenissen te verklaren met als doel dat wij geen vragen gaan stellen. Wie is het met me eens of heeft iemand een ander mening / theorie van waar wij vandaan zouden kunnen komen? Ik zeg niet dat het zo is het is een optie ;) |
WAHAAHAHHAHAHAHAHAHAH bekeken en bestudeert door Aliens. Basis achter de maan wahHAHAHAHAHHAHAH , hoe oud ben je ?? 7 ? Pas geleden van de kleuterschool gehoord zeker. Hoe kom je hierbij. aHAHAHAH
|
Citaat:
Meneer de allesweter de man met mensenkennis vertel het dan wat is jouw theorie....??Een god is dat misschien niet net zon rare gedachte als een alien alleen is die gedachte meer geaccepteerd? :mad: :p Nee wacht we stammen van apen af dat klinkt logisch he....daar heb je zelf ook over meegedacht of niet? Jij en Darwin hadden er lang over nagedacht en dat leek jullie het meest waarschijnlijke toch? Daarom kijk je nu heel de dag tv en neem je alles over van iedereen omdat het nu eenmaal makkelijker is beetje kritiek geven maar mee denken ho maar das voor de domme!! :evil: Get a life :evil: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nou zo dat misverstand is ook weer uit de wereld geholpen. verder met mijn theorie: Vergezocht? Op zich is er wel wat voor te zeggen dat wij afstammelingen zijn van een ras dat eerder op andere planeten gehuisvest was ... (bijv. Mars of misschien zelfs buiten ons zonnestelsel ). Maar door een catastrofe daar vandaan is gevlucht. Het is op zich raar dat na het uitsterven van de Dinosauriërs opeens mensen zijn geëvolueerd, daar zit wel een rare slag tussen. Maar dat sims gebeuren met aliens das zeer vergezocht maar het is maar een idee kijk voor hetzelfde geld zijn we gewoon verbannen van die wereld er zijn meerdere opties....het zou trouwens wel verklaren dat mensen beweren ontvoerd te zijn door ALIENS! Er zijn overigens wel meer van dat soort rare feiten. Zo zijn er bepaalde stenen gebruikt voor tempels in Zuid-Amerika die op laser-precisie recht en vlak zijn geslepen/gehakt. Dat krijgt een (primitieve) inca :eek: indiaan natuurlijk nooit voor elkaar :eek: |
ik weenie... t kan wel.. er zijn wel meer dingen waarvan ik nit wist dat het kon of bestond etc.. but wouldnt it be something?? ;)
|
Ik dacht ook wel dat het zou kunnen. Want ik heb ook in het topic "hoe is het heelal ontstaan" Daar dacht ik ook al zoiets, maar een basis achter de maan weet ik niet.
|
Een andere fout is dat mensen denken dat tijd bestaat en dat beschavingen lineair ontwikkelen.
Nee sorry, het gaat me iets te ver. |
HOAR OP D'N DIJK
|
Oke, dit is de zoveelste keer dat er zo'n topic is... tot daar aan toe, maar houden we het dan wel even een beetje netjes?
|
Ik geloof net zo min in het feit dat wij gemaakt zijn door aliens, als in een god. Ik geloof op de wetenschappelijke manier en dat is de oerknal en de evolutietheorie.
Ik vind het idee dat een god ons gemaakt heeft door in zijn vingers te knippen in zekere zin net zo fictief als dat wij gemaakt zijn door Aliens. Begrijp me niet verkeerd, dit is ook geen offense tegen de gelovige: ik heb er respect voor, alleen ik geloof er niet in. Ik geloof wel dat, als er een god bestaat, we dat in het geheel zijn. Dat wij worden bestuurd door iedereen om ons heen. Citaat:
|
Citaat:
|
|
haha kom op hey, een basis achter de maan, de mens is op de maan geweest
en darwin zegt niet dat we van de apen afstammen, ga zijn boek maar lezen en kom vooral nog eens terug volgende |
Sorry hoor maar klinkt erg onwaarschijnlijk, ik beschouw het meer als een fantasie verhaaltje dan de mogelijke werkelijkheid.
|
Zit eigenlijk wel wat in misschien zijn we wel een Sims spelletje of een klein schaakbord van een groter iets of voor mij part een popenhuis we weten het niet zeker maar we weten ook niet of we hier de enige zijn....
|
Elvis kwam toch ook van een andere planeet ??
:evil: |
14 Het is best leuk bedacht hoor....en misschien heb ik geen recht van spreken omdat ik hier nog niet zo lang rondzwerf (om precies te zijn sinds gisteren) maar ik vraag me toch werkelijk af hoe je erbij komt! en hoeveel tijd je over moet hebben om hierover na te gaan zitten denken...:s Ik vind het best een mooie theorie hoor... maar eerlijk gezegd geloof ik dan toch eerder in de Oerknal of in God en het paradijs.... Basis achter de maan? Sims gespeeld door aliens? het lijkt me allemaal heel onwerkelijk.
|
jij hebt zeker 'Phileine zegt sorry' gelezen?
|
was er niet zon zwarte monolith aan de ander ekant van de maan? :rolleyes:
|
maar ff serieus....dat wij een of ander project zijn van groene marsmannetjes geloof ik niet...
maar volgend mij zou het best kunnen dat we vroeger OF zelf op een of andere hele vreemde manier geavanceerde technologie hadden.. er was toch nog zon verloren beschaving voor de onze? OF misschien misschien interference (wat is het nederlandse woord?) door buitenaarde wezens |
ja hoor Darwin zegt dat we van de apen komen. En de apen komen van een basis op de maan waar ze zuurstof hebben. Die apen komen daar door de aliens die graag "the sims" spelen op de planeet aarde waar de mens woont. De mens = alien. Met conclusie het is een vicieuze cirkel.
|
Haha! Jezus, jij hebt echt VEEL TE VEEL vrije tijd, misschien moet je bij Psych. gaan melden dat je je niet helemaal goed voelt :P
Nee serieus, wat een onzin |
De mens is een zoogdier. Als een mens zou afstammen van een buitenaards ras, dan zouden alle zoogdieren buitenaardse afstammelingen moeten zijn? Wel toevallig dat die buitenaardse dieren het zo goed doen op deze planeet. Zouden wij dat ook kunnen op een andere planeet? Stel dat er apen naar een andere planeet worden verhuist, dan sterven ze denk ik allemaal. Ookal is er water en lucht op die planeet, de omgeving is dan misschien gewoon te verschillend (het zou een groot toeval zijn dat er op die andere planeet ook heel toevallig bomen zijn en alle benodigheden die een aap heeft om te overleven). Het zou dan weer duizenden jaren moeten duren voordat die apensoort is geevolueerd tot een soort dier dat wel kan overleven op die planeet. Maar goed dat kan nooit gebeuren zo'n evolutie, want die apensoort krijgt niet de kans om te evolueren omdat ze al vroeg sterven.
|
je speelt te veel the sims ;)
|
Citaat:
Hoe ben je trouwens bij je basis achter de maan idee gekomen? |
zo'n soort theorie had ik ook :eek: , maar ik dacht meer aan big brother achtig idee. Wees eerlijk, wat is er leuker dan die rare mensen hun aarde te zien vern**ken.
|
En dan op je idool stemmen, bush moet het wel goed doen :cool:
|
ieeemand heeft teveel naar "the matrix" gekeken.
;) |
ik vind dit verhaal eerder overtuigend als een verhaal over god en adam en eva en over water lopen en een zee doen splijten.
Dan vind ik het aannemelijker dat er een planeet ergens ver weg is die miljardenjaren or whatever voorligt op ons en ons hier gebruikt als weet ik het,uittest basis ofzo voor het een en ander, ik bedoel,het si onzin dat wij de enige planeet met intelligent leven zijn,dat zou arrogant zijn om te denken.Dus opzich,waarom niet. |
Citaat:
|
hahaha een basis achter de maan :D
alsof we die dan nog niet allang gevonden hadden als je het onderzoek goed bestudeerd merk je dat de enige logische verklaring is dat we ontstaan zijn door evolutie, en dan niet van de apen...maar gewoon vanaf het 1e leven. En in onze tak zitten dan ook aap(-achtig)en ja. dan heb je tulijk mensen die gewoon lekker makkelijk de bijbel volgen....maarja daar ga ik niet eens meer op in. (Niet dat ik er wat op tegen heb) |
Citaat:
niet van de apen ?? heb je wel es in de spiegel gekeken ?? :evil: |
Citaat:
anyway ik zei niet alleen van de apen, apen zijn een tussen schakel. |
p00psex
|
Citaat:
hmmjah .. ik heb zo ongeveer alle apen in nederland gezien .. :D |
Ik weet waar aliens vandaan komen! Uit je bolle kop!!!
|
Alle 3 de theorien valt wat voor te zeggen, en alle 3 staan ze niet vast.
Aliens zijn niet bewezen. God is niet bewezen. Evolutietheorie is niet bewezen. Ik houd het bij God. |
Citaat:
Sluit enigzins aan op je ideeen en meer. Ik geloof er overigens zelf niet in, ook niet in de "leer" van von Daniken, maar het is boeiend dat veel van zijn theorieen, hypotetisch zouden kunnen kloppen. En ach, als je ziet hoeveel mensen waarde hechten aan een boek waarop op iedere bladzijde minimaal 1 tegenstrijdigheid of fout te vinden is... |
Citaat:
en voor de evolutie theorie zijn meer aanwijzingen dan god en aliens bij elkaar. |
Het idee van aliens vind ik minder dom dan het idee van god. Maar de basis achter de maan.. Wij hebben ons eigen zonnestelsel wel redelijk goed onderzocht en de kans op een levensvorm die intelligenter is dan wij binnen ons zonnestelsel is ontzettend klein. Dus als we door aliens zijn gecreeerd of hiernaartoe gebracht hebben ze behoorlijk wat lichtjaren gereisd, grote afstanden zijn dan dus geen probleem voor ze, dan gaan ze echt niet hun basis achter de maan bouwen die zo ontzettend dichtbij is.
Verder heb je bij die aliens natuurlijk weer precies hetzelfde probleem. Hoe komen die op de planeet waar ze zitten, zijn ze geevolueerd of gecreeerd? En het probleem waar eigenlijk geen echte verklaring voor is. Hoe is het universum ontstaan? Als de big bang theorie klopt wat was dan de oorzaak voor de big bang? en wat is er precies uit elkaar geknald? Als god het heeft gemaakt, hoe is god dan ontstaan? oftewel, hoe ontstaat iets uit het niets? Want de gedachte dat er altijd iets heeft bestaan is voor onze kleine hersens gewoon moeilijk te bevatten. |
Citaat:
Ja inderdaad we proberen alles op een menselijk manier te verklaren. Zo van alles heeft een begin bv het heelal enz Ik vind het wel komisch hoe graag die mensen me voor gek verklaren ......er is niet veel veranderd sinds columbus en andere wereldse ontdekkingen. Ik neem het jullie niet kwalijk hoor het is mensenlijk..... ;) |
En het probleem waar eigenlijk geen echte verklaring voor is. Hoe is het universum ontstaan? Als de big bang theorie klopt wat was dan de oorzaak voor de big bang? en wat is er precies uit elkaar geknald
Een wetenschappelijke theorie, waar dus een wetenschappelijk antwoord voor zou moeten zijn. En dat is er niet. Vind ik niet erg sterk dus. Als god het heeft gemaakt, hoe is god dan ontstaan? oftewel, hoe ontstaat iets uit het niets? Een levensbeschouwelijke theorie. Dus wel een antwoord op de vraag: hoe is God ontstaan---> God is ALmachtig. tja...vet moeilijk, maar ik vind die evolutietheorie erg wankel, en ben er van overtuigd dat er "meer" is. Dus ik houd het bij een God die de wereld gemaakt heeft |
over die basis achter de maan... er zijn erg veel mensen die daar in geloven, of geloven dat de mens zelfs helemaal nooit op de maan is geweest of dat de maanlanding in 1969 in scene is gezet. hier zijn dan ook weer een aantal (soms vrij paranoide) verklaringen voor. sommigen denken dat de mens WEL op de maan is geweest en daar iets "schokkends" heeft ontdekt...aliens...of whatever.....en toen een basis heeft gebouwd op de maan en die verborgen houd voor de wereldbevolking ivm paniek. ik geloof er niet in dat aliens daar een basis hebben neergezet...maar met de regeringen weet je het nooit.
over die aliens...de planeten in ons zonnestelsel zijn gemiddeld 3 miljard jaar ouder dan de aarde, en op mars en venus zijn sporen van water gevonden, en zo ook op 1 van de manen van jupiter. dit zou kunnen duiden op omstandigheden waar leven mogelijk is, of beter gezegd was. dus misschien is dat idee van verloren beschavingen niet eens zo gek |
Van de mens
|
Citaat:
yep dat verhaal van die nep maanlanding heb ik ook gehoord. Wie weet serieus je kan alles zo makkelijk manipuleren als je aan de top staat. :( |
Mag ik erop wijzen dat hij best gelijk kan hebben...
Er was een beschafing 4000 jaar (ofzo) geleden. Genoemd De Summariers... Deze waren de eerste beschaving die werkelijk geavanceerd was. vanuit het niets ineens... Ze hadden zelfs gedetaileerde kaarten van ons zonnestelsel met de zon in het midden en alle planeten die we nu kennen INCLUSIEF de planeet die recentelijk erkent is. Volgens de Sumariers waren ze bezocht door een volk genaamd de Annunaki. Die kwamen van een planeet genaamd Tiamat. Dit zou de planeet zijn die recentelijk gevonden is. Het zou ooit 1 planeet geweest zijn met de aarde, maar door een botsing met een andere planeet is hij gespleten... De Annunaki zouden een soort reuzen zijn. Ze zouden duizenden jaren voor de Summariers de mensheid geplaatst hebben op de aarde.. En nu ze terug kwamen zagen ze hoe mooi hun geschapen wezens waren, en hebben ze gepaard met de vrouwen. Wat resulteerde in een groep reuzen. Deze reuzen zouden overeen kunnen komen met bijvoorbeeld de reuzen uit de bijbel die door een vloed uitgeroeid werden, en yadayadayada... Iig interessant verhaal... Het draaft misschien wat door, maar het feit dat de Summariers zelfs al kaarten van ons sterrenstelsel hadden met planeten die wij paar jaar terug hebben gevonden pas, vind ik wel boeiend. |
Citaat:
|
true true... :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Als je uit gaat van dat er niks voor de bigbang was, is er dus ook geen tijd. Alles duurt dus voor eeuwig. Dan zal er dus ook ooits eens zoiets gebeuren als de bigbang. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:01. |