![]() |
Wat doe jij eingeluk als jij je Klote voelt?
Ik vroeg me af wat jij doet als je je kut voelT? :eek: Snijden?
:rolleyes: |
er aan likken
|
drinken
|
ik voel me nu klote en wat ik doe is > beetje internetten, beetje roken, beetje niksdoen, beetje seksen, beetje geen huiswerk maken, beetje slapen, beetje drinken.. ja cool he (y)
|
au·to·mu·ti·la·tie (de ~ (v.), ~s)
1 [med.] het zichzelf opzettelijk verminken => zelfverminking (y) |
Citaat:
edit: maar dat was alleen toen ik 'n depressie had. als je je klote voelt is snijden wel erg rigoreus en overdreven. ('t is sowieso iets dat je beter niet moet doen om die redenen, maar ja...) tegenwoordig ga ik muziek luisteren of buiten Poi'en. |
me helemaal verrot zuipen, pimpen
|
muziek luisteren staat er niet eens bij
|
Citaat:
|
Als ik me echt verot voel dan greep ik altijd meteen naar de wiet, drank of peuken :|. Dat doe ik de laatste tijd gelukkig een stuk minder :). Alleen nog veel roken en vage mailtjes sturen naar mn vriendin.
|
iedereen verrot schelden en muziek luisteren, roken
|
roken en chagerijnig doen.
|
Eingeluk doe ik dan helemaal niks.
|
Ik ga meestal even boos doen en daarna even alleen zijn en daarna iets wat ik leuk vind (rondlopen, milkshakes drinken, muziek luisteren, rommel maken ect.)
|
Lekker in mezelf snijden :rolleyes:
|
muziek luisteren, slapen
|
veel te veel nadenken vooral...maar dat is niet de oplossing dat is meer de oorzaak :p
|
Citaat:
|
Mezelf betasten :rolleyes:
|
Lekker met het putje van een vleesmes in mijn halsslagader porren..
Sjonge jonge :| |
Citaat:
|
kan (en zal hoogstwaarschijnlijk wel) aan mij liggen hor,maar is dit niet meer iets voor psychologie?
ik ga overigens muziekluisteren als ik me niet zo top voel |
mjah, wat japie krekel zegt.
|
Citaat:
|
teksten schrijven, muziek luisteren, met vrienden praten en inderdaad ook teveel nadenken
|
Winkelen, IJS eten, met vriendinnetjes bellen, Orgasmes veroorzaken... word ik heel heel blij van
|
Oh ja, 4 meesterlijke opties. Nee, ik ga geen klotedingen doen als ik me klote voel.
|
snijden (n) doe ik gelukkig ook (bijna) niet meer
meestal probeer ik me zelf de bodem van een put in te lullen, huilen, gedicht maken en dan slapen |
Dit moet trouwens naar #wanna-b-psychologie, dit heeft niets met lifestyle te maken.
|
Citaat:
|
Ik drink, en doe tegen mezelf alsof ik leuk aardig lief en geweldig ben.
|
Citaat:
maar k kan ook begrijpen dat dit wel naar psy moet kunne |
Citaat:
weet je wat goed helpt? heel hard snijden. in je nek. |
Citaat:
|
Huilen :rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:53. |