![]() |
Onderzoek naar depressie
Hallo,
ik ben op dit moment bezig met een Onderzoek naar depressie bij jongeren in de leeftijd vanaf 12 jaar tot 21 jaar. Iedereen in de leeftijd van 12 jaar tot en met 20 jaar oud wordt van harte uitgenodigd aan dit onderzoek mee te doen, ongeacht hoe je je voelt. Het onderzoek waarvoor nu jouw medewerking wordt gevraagd heeft als doel te onderzoeken of depressie samen hangt met bepaalde gedrag en denkpatronen. Zou je mee willen helpen met dit onderzoek? Het online invullen duurt circa 1 kwartier. De vragenlijst kun je hier vinden. http://www.1-beter-leven.com/onderzoek.html Alvast hartelijk bedankt, Raymond Le Blanc PS: als je vragen hebt over het onderzoek kun je mij altijd e-mailen |
Hmm, ik ben ermee bezig. :)
Citaat:
|
Ik weet dat ik goed contact heb gehad met mijn ouders als ik van binnen weet dat van binnen zo voel.* --> Ik snap die zin niet...
[Edit: oh, ik ben niet de enige...] |
Gedaan.
:) |
Ik heb hem helemaal ingevuld maar ik kan hem niet verzenden :(
|
Citaat:
|
Óf hij verzendt 'm niet bij mij, óf hij is al een stuk of zeven
keer verzonden. :o :) |
Citaat:
Voor de mensen bij wie het wel goed ging: kregen jullie een verzendbevestiging of een ander scherm ofzo of niet? 5300 posts!!! :) |
Citaat:
ik kon gewoon verzenden maar ik kreeg wel een bevestiging*&dat was de vraag* |
Citaat:
als anderen geen verzendbevestiging oid krijgen. :) Gefeliciteerd. ;) :) |
Ik heb op Verzenden gedrukt, het zal wel goed zijn.
(Dit herinnerde me er weer eens fijntjes aan hoe slecht mn relatie met mn moeder is) |
Hartelijk Dank
Hartelijk dank voor het deelnemen in dit onderzoek. De uitkomsten van deze vragenlijsten zal ik gebruiken om mijn afstudeerscriptie gezondheidspsychologie te voltooien. Als je belangstelling hebt voor een exemplaar van deze scriptie stuur dan een email naar r.leblanc01@chello.nl met als onderwerp exemplaar scriptie. Zodra de scriptie af is zal ik je een exemplaar (gratis) per email toesturen. Nogmaals, hartelijk dank voor het invullen en geweldig dat je mee hebt willen doen. Dat kreeg ik. :) |
Citaat:
Topicstarter, is dat niet erg of moet het overnieuw? |
done
lastige vragen soms, beetje vaag geformuleerd maar goed |
Keb t gedaan..alleen de vragen zijn raar geformuleerd! majaaa
|
Hoi,
hartelijk dank voor het invullen van de enquete. :p Ik begrijp dat enkele van jullie problemen hebben met het verzenden van het formulier. Waarschijnlijk is een van de verplichte velden dan niet ingevuld. Als het formulier verzonden is kom je uit bij een bedankpagina. Zoals al eerder is opgemerkt in deze discussie. Het is heel goed mogelijk dat enkele vragen niet duidelijk genoeg geformuleerd zijn. Bij de analyse van de antwoorden zullen deze "uit de boot" vallen. Omdat dit onderzoek niet volledig aansluit bij bestaande onderzoeken kon ik niet volledig gebruik maken van bestaande en beproefde vragenlijsten waarvan de kwaliteit reeds bewezen is. Het is dus een beetje "pioneren". En mogelijk had de vraagstelling op diverse plaatsen beter gekund. Ik ben vooral benieuwd of analyse bruikbare inzichten kan verschaffen over verschillen in typische denk en gedragspatronen tussen jongeren die last hebben van een depressie en jongeren die daar niet onder gebukt gaan. Nogmaals het is fijn om te constateren dat velen van jullie meewerken. Raymond |
Citaat:
En ik val buiten de doelgroep, dus kan hem niet invullen. :) (Niet zo boeiend, maar om mijn post nog ietsje ontopic te maken. ;)) |
Ik heb 'm ingevuld. Best grappig, 2 jaar geleden had ik m totaal anders ingevuld:D
|
k ben er maar 6minuutjes mee bezig geweest:D
|
Als je hem niet verzonden krijgt moet je nadat je op verzend hebt geklikt even naar boven scrollen om te kijken of er nu een vraag in rode letters staat, dan ben je die vergeten.
Ik vind trouwens dat er aardig wat vragen over ouders in staan :s |
Ik heb hem ook ingevuld. En er staan inderdaad nogal veel vragen over je ouders in :s
|
Ingevuld + zelftest gemaakt was half op half depresief :(
|
Ingevuld en ik werd doodziek van al die vragen over je ouders.
Kom op, ik ben 20, ik woon al 3 jaar niet meer bij mijn ouders, waarom zou ik dan wat met ze bespreken???? |
ingevuld! Alle vragen over mijn ouders heb ik vrijwel allemaal negatief ingevuld terwijl ik best een goede band met ze heb. Ik ben gewoon niet zo open tegenover mijn ouders...maar dat ben ik tegenover niemand!
|
ook ingevuld.
verder had ik eerst ook een 'probleem' met versturen... toen ging ik ff trug kijken, en had ik blijkbaar een vraag vergeten ofzow... dus ik zou t ff checken voor je verstuurd, dan lukt t misschien wel :) |
Citaat:
graag gedaan hoor! |
....Het formulier kan niet verzonden worden. In ieder geval niet met de methodiek die ik handhaaf :p (Je hoeft toch enkel op 'versturen' te drukken, dunkt mij ;))
Nja, op naar poging 13........ |
Citaat:
(;)) |
Ik mag niet mee doen. :rolleyes: :p
|
Okee, 'k heb hem ingevuld.
Maar als opmerking heb ik er toch maar bij gezet dat ik eigenlijk wel een negatieve periode achter de rug heb. (Ik ga door...en het lukt nog ook. :) ) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55. |