![]() |
[CD] Otep - House Of Secrets
Is te downloaden in #trouble-mp3 en nog wat anderen.
Goede cd, alleen al hoe dat wijf schreeuwt, echt geweldig. Tis een iets hardere cd als de vorige, en ik vind het wederom heftige shit (y) |
moet er nog n keer goed naar luisteren
|
Welke server, aap?
|
Citaat:
|
Vond em nogal een teleurstelling.
Ze doen enorm hun best om de "kunstenaar" uit te hangen, maar vergeten dat ze daar niet echt de meest begaafde muzikanten voor zijn. Otep is een lekker wijf, dat enorm kan schreeuwen, en toch wel een interessante en intense visie op tekstschrijven heeft, en toch slaagt die cd erin enorm te vervelen bij momente. Mijn Topmomenten: Buried Alive, House of secrets, Nein (kwijl)...bwoh, warhead ook maar. Dieptepunten: Gutter, Autopsy Song en Suicide trees. Zijn gewoon wat gemormel van otep met als "muziek" een kletterend gootje, of wat random basgeluiden. Enkel leuk de eerste keer, owv de lyrics, daarna: yawn. note to otep: make up your mind: poet or musician? Op de vorige was er nog een balans, maar dit is echt een stapje verder naar artsy fartsy, en een groooote stap weg van muziek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond die (debuut?)EP erg goed. De eerste voltallige cd duurde me wat te lang. Zal deze nieuwe straks eens downen
|
Citaat:
vooral die zangeres. En dat quasi artistieke gedoe met de anagram Otep (Poet). Daarnaast vind ze zichzelf zo ontzettend kunstzinnig en poetisch, het is echt te nu-metal voor woorden soms. Ze kan wel enigzins goed schreeuwen, maar verder, zeker na verhalen over haar 'army of anarchists'(of hoe ze haar fans ook noemt), heeft het wel een beetje afgedaan. |
Die meid heet toch ook Otep ? Ze waren toen op Dynamo wel leuk... Beetje de volwassen Kittie ghehe.
Ze maken inderdaad een beetje te veel ophef gezien hun "status". |
Citaat:
Ik herinner me nog dat ze ten tijde van Sevas Tra Corey Taylor uitdaagde voor een "poet-battle" :rolleyes:. Ik vrees dat Corey de ziel uit zijn lijf heeft gelachen toen hij dat hoorde. Het is en blijft nu-metal, ook al verwijderen ze zich daar wat van op hun nieuwe, ze zijn wat ze zijn, een middelmatige nu metalband met hoogheidswaanzin. |
Probeert zij nog de rapper uit te hangen in de nummers?
Dat was het enigste wat ik ontzettend irritant vond aan sevas tra. |
Citaat:
|
Staat nog op m'n 'nog te horen' lijstje
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |