![]() |
Mijn Gedachtes op papier
Er is een meisje
Haar huid van wit porselein zo tastbaar en zo breekbaar alsof het straks allmaal weg kan zijn Er glinstert iets op haar wang Een traan druipt naar beneden Er is woede in haar hart En ze is zeker niet tevreden Haar zorgen zie je aan haar verwilderd gezicht Ze houd niet van deze wereld en doet liever haar ogen dicht Ik zie dat ze echt huilt Al haar pijn en verdriet Zoiets kan je niet verbergen Iets wat je in een oogslag ziet Snel Veeg ze Haar Tranen af Haar Ogen zijn Rood En dik Ze staart alsmaar in de spiegel Want het meisje was.. ik --- If life is an example for things that we seek. There can be no victory for other, We seek a place trough haunted. Trough Shadows And Claim it. To our hearts. And Hope to keep it there. For times that coldness will overtake our souls. To Warm up The things We Saw In Better Days. For So Far We can See. Every Dawn Brings new hope. When our Souls are frozen to the end of all things. Still we seek stability under thoughts of joy. And Take It To A Place, Indeed your fantasy. To Seek illusions that U Will Precious to your heart, Because Life Is an Example for things that we seek. |
Het is eerste gedicht is mooi geschreven, goed je gevoelens verwoord. Het is echter:
Snel veegT ze.. en ik neem aan dat je allmaal geschreven hebt voor het metrum. Het tweede gedicht is goed geprobeerd, maar taalkundig klopt dat nog niet helemaal. Ook vind ik de punten daar irritant. |
eerste gedicht vind ik egt mooi:), goed verwoord en makkelijk te lezen.
't tweede gedicht vind ik wat minder. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:07. |