![]() |
Gomez - Split the Difference
het nieuwe album van gomez, de vierde alweer. wie heeft hem al gehoord ?
http://image.allmusic.com/00/amg/cov...33450er0ap.jpg gave band. leuke liedjes. download maar wat. |
ken welgeteld 1 nummer van die band
moet er eigenlijk eens wat meer van gaan downloaden welk album raad je aan? |
ik ken zelf ook maar 2 albums. de derde 'in our gun', deze dus en nog wat losse nummers.
voorlopig vind ik de derde nog het leukste, maar dat is omdat ik split the difference nog niet zo vaak heb gehoord. wat tips; shot shot detroit swing 66 me you and everybody get myself arrested meet me in the city |
thx, ik ga zo aan het downloaden
|
ik ken alleen Shot Shot en die is wel gaaf
|
gomez is een erg gave band, ben benieuwd
|
Oh ja, die was alweer een hele tijd geleden gelekt. Totaal vergeten om hem uit te tsjekken. Ik heb totnutoe alle albums en heb op mijn favoriete muziekforum (niet deze dus :p ) vernomen dat dit een van hun betere totnutoe is. Zal binnenkort eens gaan downen en luisteren.
Debuut blijft trouwens voor mij nog altijd het beste (y) |
a.s. donderdag in melkweg + the zutons
|
Ik vind Gomez en the Zutons allebei erg leuk, dus als ik mijn salaris maar een week te laat krijg ga ik wel donderdag :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
up.
wie heeft al gedownload ? |
ik ben nog bezig met bring it on
|
Volgens de bandleden, in HUMO, is het nummer We Don't Know Where We're Going een combinatie van Nirvana meets The Stooges of de Smashing Pumpkins die Gimme Shelter coveren.
Zeer lovende recensie ook. Gomez zou volledig de britpoptoer opgaan. Ben benieuwd... |
Wat een bende..
Ik hoopte op iets dat op Heaven Shall Burn leek aangezien hun laatste album antigone heet (en ik die erg goed vind) en dat de nick van topic starter is.. Maar dat was het niet. |
Voor de mensen die principieel tegen downloaden zijn:
de luisterpaal op de geweldige 3voor12-site 3voor12.vpro.nl |
Citaat:
|
ik vind em lekker klinken, niet zo goed als eerdere platen, maar wel erg lekker. heb het gevoel dat t nu wat meer tradiditionele liedjes zijn, minder experiment.
|
Ergens zit er toch wel logica in mijn redenering.. Het zou kunnen zijn dat antigone zichzelf zo genoemd heeft omdat hij/zij dat album goed vond.. En dat zijn muzieksmaak daarom overeen kwam met die van mij. Vanuit dat oogpunt is het best logisch.
Overigens nog steeds bende. |
Citaat:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:39. |