![]() |
welke film was dit???
help,
ik moet gewoon de titel van die film weten. verhaal is zo: vrouw is grote fan van een of andere lead-singer van een rockband. uiteindelijk wordt haar droom vervult en wordt ze uitgenodigd op zijn kamer. daar een iets minder plezierig stukje, want ze wordt (tot bloedens toe) keihard verkracht door haar idool met zijn bandleden. een vriendin van het meisje zweert om wraak te nemen op die gast, en volgens mij gebeurd dit aan het eind ook welke film was dit, please tell me!!! :-( |
Ik zou het niet weten maar ik zie dit topic wel als tegenhager van de topics op muziek zoals deze!
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind dat je de beschrijving wel mag spoilertaggen. Nouja, als de titel gevonden is tenminste ;) neway ik weet het niet en Briseïs is wat dat betreft op et juist spoor met die post. |
Probeer Fokforum eens, daar zijn wel van die topics over 'ik zoek dit en dit .. welke film is het?'
En natuurlijk www.imdb.com , daar kan je met zeer kleine details vaak al redelijk goed de titel van de film zoeken.. |
ik ken de film wel, maar de titel zou ik niet meer weten. de film gaat voornamelijk over die vriendin die danseres wordt bij een of andere grote show. daar wordt ze de nieuwe leidster ofzo en om dat te vieren geven ze een groot feest voor haar. daar wordt de vriendin verkracht. zo is het verhaal.
|
Citaat:
|
Showgirls
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |