![]() |
Iemand aanspreken
Stel, je ziet een leuk meisje op een feest, of tijdens uitgaan, staan of zitten. Je heb al een paar keer oogcontact gehad en je zou haar graag aan willen spreken.
Hoe doe je dat?????? :confused: |
Hallo... ik kom jou ogen van dichterbij bekijken als je het niet erg vind.
|
hoi,
zegt je naam en praat. vraagt of ze wat te drinken wil en als het klikt gaat het verder van zelf. tip. drink zelf van te voren al wat dan lul je makkelijker onzin |
Hoi:)
en als ze hoi terug zegt, dan stel je je voor en als zij zich dan ook voorstelt, dan stel je de een of andere loze vraag of je biedt haar wat te drinken aan. |
Citaat:
|
Okee, maar wat is die loze vraag dan??? :s
(thx 4 reply-ing (y) ) En blijf het doen!! :) |
je neemt gewoon een situatie uit je directe omgeving/ nadat je hoi hebt gezegd enzo dan;).
bijvoorbeeld: Hoe doen die uitsmijters hier tegen jou? tegen mij doen ze zo streng bla bla bla... of: Hoe vind je de muziek hier? Ik houd meer van... bla bla bla... of: Vind je het hier ook zo duur? bla bla bla... tja... het zijn niet van die voorbedachte openingszinnen en je kan er wel een gesprek mee beginnen... wat de meeste meisjes met toch enige inhoud dus ook graag hebben... een jongen waarmee ze kunnen praten en die kan luisteren... zorg dat je beetje open vragen stelt... maar denk niet te veel na en blijf wel spontaan... en dring je zelf niet op... blijf op een goede afstand staan niet dat je meteen te dichtbij gaat staan enzo dat ze de indruk krijgt dat je maar 1 ding wil... heb geduld en zeg dat je dr leuk/aardig vind en of je dr nog een keer mag zien... doe alsof je helemaal geïnteresseerd bent in haar als persoontje( of heb dat echt werkt nog beter)... Ow en als je jezelf voorstelt... GA dr niet 3 van die zoenen geven alsof je dr al lang kent dat gaat helemaaaaaal nergens over en je komt te dichtbij... met dichtbij komen bedoel ik gewoon dat je jezelf opdringt en je merkt vanzelf wel of je te dichtbij bent of niet en of je dichter bij mag komen of niet, maar heb hier in geduld... dit kan ik ff bedenken op het moment... |
Nou toevallig had ik dat afgelopen donderdag...
En toen zei ik tegen een vriendin dat ik die jongen wel leuk eruit vond zien...Zij vertelde dat aan een andere vriendin en ze stapte op hem af.. :) En toen kwam hij dus bij mij staan en raakten we in gesprek :) Dus bij mij ging het eigenlijk via vrienden... |
Citaat:
(y) |
Ikzelf vind het leuk om een komische opmerking naar m'n hoofd te krijgen, ik bedoel, als je toch met me komt praten, doe het dan leuk :P
Maar goed, als je al oogcontact hebt gehad, kun je er ws. vanuit gaan dat ze je iig ziet zitten voor een gesprek, en dan voldoet eigenlijk elke openingszin wel. |
echt waar? :)
dan moet ik het zelf ook maar eens uitproberen dan :o |
Citaat:
alleen als n jongen begint over dat t duur is, vind ik t meteen zo'n knieperd die je nooooooit op een drankje zou tracteren:p misschien ook wel goed om er even bij te zetten: als je ziet dat haar glas bijna leeg is, zeg je: Hej wil je er nog eentje daarvan? (ofzoiets:D) en dan moet je eigenlijk zorgen dat je btje in de buurt van de bar bent, anders zegt ze sowieso nee, omdat ze bang is voor troep in dr drinken:D |
Citaat:
maar je bent al de 2e die zo positief is over me reaktie... misschien moet ik mijn eigen raad maar eens opvolgen :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik ongeveer weet wat de zinnen zijn die dames pakken, kan ik er zelf ook nopg wel een paar verzinnen. :) |
Citaat:
oops :mad: :evil: |
Citaat:
Volgens mij komt het enkeld door gasten zoals jij. Neem een bad! |
maakt niet uit stel je gewoon voor. maar kom inieder geval niet met zon standaard openingszin zoals "ken ik jou niet ergens van" want dat is echt een afknapper.
|
Citaat:
|
nou ehmz.. ff denken hoor... Bij mij moet je wel eerst oogcontact hebben gehad, want anders vind ik kerels meestal beetje opdringerig (majah, die kerels die komen zijn dan ook meestal van die sukkels :confused: (op enkele keer na haha). Maar als je dan komt, tjah.. gewoon intersse tonen en spontaan overkomen, dan zit je qua gesprek bij mij wel goed! En goeie openingszinnen bestaan bij mij niet, je moet gewoon een lollige opmerking maken dan zit het wel goed (y)
|
Goh.. voorbeelden.. ik denk dat je nu niet echt een grappig voorbeeld kan opnoemen ..? Dat moet je zelf maar verzinnen in de situatie zelf ;)
Ook weten we niet of je zelf een heel verlegen of spontaan type bent? De ene praat makkelijker met iemand dan de andere.. daarbovenop zijn openingszinnen niet altijd zo'n voltreffers en dus meestal af te raden ;) Stel : je bent een verlegen jongen, dan zou ik gewoon subtiel haar richting uitsluipen en beetje jezelf blijven.. gewoon beginnen met een simpele 'hoi' doet al veel :) waarop je daarna nog altijd kan vragen voor een dansje,hoe ze heet, waar ze woont..etc :) heel oppervlakkig.. aan haar reactie zal je algauw zien wat zij wil Indien je iets spontaner bent kan je altijd proberen je beste verleidingszin boven te halen ("hallo, neuken?" kan ik je wel niet aanraden.. of je moet het echt grappig bedoelen :p) maar een lollige opmerking zal meer effect hebben denkek.. een gratis drankje kan mss ook helpen,maar dat hangt dan weer van het type meisje af? Cliché-zinnen/opmerkingen/complimenten zijn not done, probeer gewoon jezelf te blijven :) en doe niet té hard je best... stuntelen is lief :) (hmm.. niet dat ik er iets van ken..maar deze dingetjes schoten door mn hoofd) |
Citaat:
gewoon over iets uit de omgeving en ik was even niet zo inspiratievol oké :p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar het grootste probleem is nog wel dat ik me zenuwachtig gaat maken, als ik merk dat het niet "smooth" gaat. En dan gaat et juist fout, is mijn mening... |
Citaat:
Ach ja, misschien vind ik wat tips in dit topic :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
af en toe een complimentje er doorheen gooien wil ook nog wel eens helpen..alleen je moet wel zorgen dat je niet te slijmerig overkomt ofzo, dat is echt not done.
|
kheb t nou dus ook en ik durf m gewoon niet aan te spreken hij zegt weleens hoi en steeds oogcontact maargoed, ben bang dat ie me niet hoeft ofzo :S
ik vind t altijd geweldig als een jongen een blunder maakt (wel een echte dan he) kweet niet weet ik tenminste dat ie netzo onhandig is als mij, en dat ie gewoon een beedje gaat praten, en grappig is...als iemand met zo'n irritante of wat voor openingszin komt denk ik bij voorbaad al van gatver rot op. |
Citaat:
Citaat:
|
On-topic blijven AUB!
|
begin met een compliment(y) "heb je het een beetje naar je zin?" die doet het ook wel aardig somsh
|
Hmmz, voorbeelden!!! (y)
|
Citaat:
|
nou....
Wanneer ik iemand aanspreek daalt mijn woordenschat tot 0.0. En tja, dan ben je ook niet echt intressant meer.... :s |
bijv:
hoi hoi ja ik ben ......, normaal durf ik nooit meisjes aan te spreken, maar voor jou maak ik graag een uitzondering ;) |
Mag ik een knuffel? Die kreeg zaterdag te horen, vond hem wel lief :bloos: .
Verder stel je gewoon voor (mag ik jou naam weten? oid), vraag of ze er vaker komt waar ze vandaan komt, gewoon een beetje ouwehoeren en als het klikt dan loopt het gesprek vanzelf wel. Je moet je er vooral niet te druk ommaken (lukt het niet? Jammer dan! volgende keer beter). |
"He, wil je wat drinken? (Wat?) Dat kan je daar halen"
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoi!
Wat ben je aan het doen? |
ga naast dr staan aan de bar en zeg wat tegen dr, vraag of ze wat te drinken van je wil ofzow gesprek volgt vanzelf wel
|
Citaat:
|
|
Ga naast haar staan en vraag of ze wat te drinken wilt. Zegt ze nee, dan is het duidelijk dat ze je niet ziet zitten. Zegt ze ja, dan volgt het gesprek vanzelf wel.
|
neem een digitale camera mee, zeg dat je van discopictures.nl ben, en maak foto's. Bied er wat te drinken aan, en haar naar email adres zodat je de foto's kan sturen (de server van de website is offline, dus kan even duren voordat de foto online komen :rolleyes: ). Dan heb je meteen een foto van haar en email, een goed begin :D
Het beste werkt het als je een discopictures t-shirt heb, of zoal ik een keer moest fotograferen voor hun, alleen jammer dat veel breezermensjes op de foto willen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |