![]() |
Lifestyle lifestyle
Is jouw lifestyle veranderd doordat je regelmatig op dit forum te vinden bent? Ben je anders gaan denken over bepaalde kledingstijlen, misschien wel compleet van stijl geswitcht omdat je bv heel erg fan werd van iemand met een andere stijl? Heb je nieuwe termen, stijlen, dingen 'leren kennen' die je in je eigen omgeving niet bekend zijn?
|
nee
|
Ja. ik ben niet echt veranderd. ik heb wel nieuwe termen/stijlen leren kennen (metal.goth.hipperdehip) die in mijn omgeving niet echt te vinden zijn.
& nu let ik er wel meer op wat mensen aanhebben.denk ik. |
Door het forum ben ik eigenlijk een nog groter kreng geworden. En de mensen van het forum die ik in het dagelijks leven ook regelmatig zie, hebben wel een beetje invloed op me, denk ik, vooral omdat een aantal toch wel hele goede vrienden zijn geworden. En dus helpen we elkaar ook wel met outfits enzo. (y)
|
Ja, ik lurkte altijd veel, maar durfde me niet te reggen, maar nu vind ik het leuk :o Leuke mensen ontmoet, meer LS dingen ontdekt, en volgens mij ben ik zelfs links'r geworden. En mijn msn lijst stijgt, en daar ben ik blij mee :)
|
Nee m'n lifestyle is niet radicaal veranderd, hoewel ik wel zo'n stoertegekgaaf spijkerjasje wil hebben die Chaos ook heeft :cool: Verder ben ik wel opener gaan denken over bepaalde lifestyle uitingen maar dat ik nu een compleet ander mens ben, dat nu ook weer niet..
|
ach, je krijgt af en toe wel inspieraasie natuurlijk. maar ik ben niet anders gaan denken over stijlen, soorten mensen en dergelijke. ik heb het hier vooral naar mijn zin, en of ik er nu hip en artyfarty en w-ticket allemaal niet van wordt kan me weinig bommen, ik vermaak me wel. en zonder het forum was ik ook wel van een sexloze dertienjarige veranderd in een euh... nouja, wat ik nu ben, zal maar zeggen. Ik loop er nu allicht wat hipper bij, maar of dat alleen aan het forum te danken is...
|
Mwah, het was de combinatie dit forum, allerlei andere fora en dingen als thats-me dat ik o.a. newwave, opgeschoren haar en extensions heb ontdekt. :)
Dus meer internet in het algemeen. Anders zou ik nu nog steeds met mn panda-hoofd rondlopen en kittie-shirts dragen. :p |
Nee, helemaal niet, maar ik kom hier ook niet zó vaak.
Ik vind het wel leuk om te lezen wat mensen helemaal fout of juist leuk vinden, maar ik denk er niet aan als ik zelf kleding koop. Alhoewel ik moet wel altijd aan dit forum denken als ik iemand in een Cars broek zie lopen :o |
In het begin kwamen er wel allemaal merken en designers voorbij die ik helemaal niet kende hier. Die heb ik dus wel beter leren kennen. Verder is mijn lifestyle misschien wel veranderd sinds ik op het forum zit aangezien ik hier al een tijdje zit maar dan niet doordát ik hier zit. Ik ben wel anders gaan denken over bepaalde lifestyles, sommige dingen kunnen best tof zijn als je ze leuk draagt. Ook metal en punk.
|
ik ben veel lauwer geworden. ik wist ook niet dat dat kon. dope shit je weet toch
|
euh nee, ik ben vrij saai gebleven
|
Citaat:
Gelukkig bestaat er internet. :D |
nee
|
Pff.
M'n ' lifestyle' is best aardig veranderd de afgelopen jaren. En de afgelopen jaren (2,3? ) hang ik ook ongeveer op het forum. Of het direct samenhangt weet ik niet. Maar het zal absoluut van invloed zijn geweest. Misshcien ook wel meer dan ik zelf doorheb :) Oh, nouja door lifestyle zelf zal het wel niet zo spelen, het forum als geheel misschien wel wat. |
ja ik ben er sinds kort achter dat ik een vreemde lifestyler ben :confused:
|
Neuh...
|
Citaat:
maar nee mijn leven is nou niet bepaald verandert door t lifestyle forum geloof ik |
|
nee, dat veranderd uit zichzelf steeds wel wat
|
Nee, misschien heb ik wat meer kennis opgedaan, maar meer ook niet.
Mijn vriendenkring is uitgebreider door het forum :cool: |
Mijn lifestyle is niet erg veranderd, afgezien van het feit dat ik nu vaker online ben.
|
Nee, gelukkig niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee niet echt
heb wel wat dingen leren kennen zoals emo wat dat precies is weet ik nog niet helemaal mja.. |
misschien wat meer kennis, maar dat was het dan ook wel.
|
Citaat:
|
Enkel een nog grotere consumerwhore geworden.
|
Citaat:
Oohhhh Exiej ik bedoelde het positief hoor dus niet zo zielig doen anders weet ik niet of je me nog wel mag stalken strax :nono: :cool: |
nee, ben er wel achter dat sommige mensen te diep erin duiken.. kleding is hartsikke leuk, maar om het nou door en door te gaan bespreken en "als je dat aan hebt dan ben je fout"... *zucht*
|
Citaat:
|
Citaat:
zo van een beetje vreemd maar wel lekker |
nee :)
|
ja, jullie weten veel eerder wat er in is dan bij ons. en wat er uit is. zo hebben jullie me voor ~puntsgoene~ bewaard omdat die al weer uit werden volgens jullie. ik vind het altijd wel handig. :)
voor de rest blijf ik natuurlijk wel mijn eigen stijl(voorzover je daar van kan spreken) houden |
Citaat:
|
Neuh, voor ik op 't forum kwam was ik ook zo metal als de ziekte. :cool:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:46. |