![]() |
[Win XP] Service pack 2
'k Heb ondertussen al zoveel gehoord en gelezen over het fameuze Win XP SP-2 dat ik 'm eigenlijk zelf wel eens wil proberen. Maar kan ik dit eigenlijk doen op een nederlandstalige versie van Win XP Pro ?
Het SP-2 is enkel te downloaden in z'n engelse versie. Zou dit conflicten geven met m'n huidige windows ? Oh, voor de mensen die 'm al geprobeerd hebben. Is het de moeite waard, of zal ik maar gewoontjes braaf wachten op de final release (die steeds maar wordt uitgesteld ... ) ? |
Nee, dat kan niet. Je zal moeten wachten :)
Ik heb 'm wel een tijdje geprobeerd. Zag er wel goed uit... o.a. een nieuwe firewall en verbeteringen in IE (popup-killer). Heeft voor mij echter weinig nut omdat ik Firefox gebruik en geen behoefte heb aan een software firewall. Maar toch leuk allemaal. Je wordt nu haast gedwongen de laatste kritieke updates te installeren, en terecht (y) |
Schijnt dat er een paar beveiligingsfeatures inzitten die ervoor gaan zorgen dat een heleboel software niet meer goed gaat werken.
|
Oh? Heb ik nou echt niks van gemerkt. Nou heb ik bijv. die nieuwe firewall ook geen moment aangehad, dus misschien heeft het daar iets mee te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:30. |