![]() |
maak een goed onderbouwt plan om de wereld te veroveren
Wor president van china, geef elke chinees een mes en ze nemen de wereld over
|
pfff ik ga mijn plannen hier niet neerzetten, voor je het weet voert iemand anders het uit ;)
|
Met mijn charismatische voorkomen en boodschap van liefde en vrede is dat geen enkel probleem.
|
Stap 1: Verover de wereld
Stap 2: Volbreng stap 1 anders alsnog Een goed onderbouwd plan moet altijd een backup plan hebben... :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik maak een gas dat iedereen zo beïnvloedt dat die mij volledig gaan aanbidden:evil:
|
2 muizen bestuderen
http://www.raw.at/sub/galerie/images..._and_brain.gif en daarna hun ideeën jatten |
Citaat:
|
onmogelijk, er is maar één meisje die ik aanbid en dat ben jij niet en zal je nooit zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik bouw iets wat naar de zon kan vliegen en de zon kan laten exploderen,
ofzo. |
ik vind iets uit ofzo
|
De mensen bekogelen met pepernoten :)
|
maar dat is alleen uitvoerbaar in een bapaalde maand van het jaar, wat als sklaas opeens afgeschaft word
|
wat zijn jullie toch weinig gemotiveerd
|
Citaat:
|
mensen verslaafd maken aan medicijnen die alleen ik verkoop.
ZO krjg ik ze in mijn macht en wordt rijk ook :evil: |
Nou goed dan. Ik neem via voodoo bezit van het hoofd van Bush waarna ik allemaal wereldoorlogen ontketen die ik win en dan verander ik de rechten van de mens, waarin dictatuur gerechtvaardigd is en dat men de leider moet aanbidden. Ikzelf ben natuurlijk de grote dictator:rolleyes:
|
Citaat:
klinkt goed |
http://www.google.nl/search?sourceid...over+the+world
Ik ga eerst mijn naam veranderen in Dr. No en dan zien we wel wat stap 2 is. Een goed begin is het halve werk zeggen ze toch? |
Het in het bezit nemen van het hoofd van bush..
Brrr ik zou zo'n enge kop met zo'n schuifmondje niet willen hoor.. |
Citaat:
|
Ik ga Number 2 (die uit austin powers) inhuren als mijn trouwe assistent en laat hem een plan bedenken en uitvoeren en zorg dat ik zijn raad goed opvolg.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ *kim el*: ik zou jouw plan toch maar niet uitvoeren, als je in iemand hoofd kruipt moet je er eerst 200 % zeker van zijn dat er wat inzit, anders wordt je krankzinnig
(zie aflevering jhonny bravo) http://www.flashplayer.com/games/worlddomination.html |
Citaat:
|
Ik denk dat je het beste de wereld kunt veroveren door andere staten economisch afhankelijk van je te maken. Zorg dat je op de meest uiteenlopende dingen monopolies krijgt en dat je vetorechten krijgt. De rest gaat vanzelf.
|
ik wacht tot de ecomie weer inelkaar dondert, en sta op als de nieuwe Fuhrer. Natuurlijk heb ik dan lebensraum nodig. En het hele volk zegt: ich habe das nicht gewusst.
|
nee
|
Citaat:
|
Dreigen met een kernbom te laten ontploffen. (y)
|
Citaat:
|
zorg dat er een dodelijke ziekte komt, waar alleen jij het tegengif voor hebt :)
|
Eerst forumbaas worden. :rolleyes:
|
De aristoi laten veranderen in de kakistoi om vervolgens een vernieuwd aristoi met mij daarbij deze kakistoi te verslaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik beroof een aantal banken.
Met dat geld start ik een aantal zeer exclusieve bordelen voor de machtige mensen op deze aardbol. Ik zorg dat die machtige mensen hun hart uitstorten bij mijn hoeren. Ik maak videoopnamen van de perverse spelletjes die die mensen willen spelen. Ik chanteer ze zodat ik meer en meer macht en geld verkrijg. Ik zorg ervoor dat de macht in alle landen in stromannetjes van mij word gelegd zodat die de macht aan mij kunnen overdragen. |
Citaat:
@Machiavelli: Il Principe is een geweldig boek, niet waar? |
Citaat:
|
Ik laat me ombouwen om vervolgens elke vrouw op deze aardbol te bevruchten met mijn fantastische zaad!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:34. |