![]() |
maak een mooi plan wat je zou doen als je de wereld al had veroverd
vervolg op topic van was beer meneer :)
edit dus hoe jij de wereld zou inrichten welke maatregelen je zou nemen enz beetje uitgebreider dan 1 zin :nono: :nono: |
in mijn geval zou de wereld er niet meer zijn, dus daar heb ik geen plan voor nodig.
|
Stap 1: Zorgen dat de wereld veroverd blijft
Stap 2: Als dat niet lukt alsnog stap 1 uitvoeren. :o |
enorme kooigevechten organiseren
50 cent vs jim&jamai steven segal vs arnold ed |
De ruimte veroveren.
|
die muizen weer terug in het kooitje doen :)
|
maak plannen wat heb je aan een veroverde wereld als je er neits mee doet :nono:
|
mezelf afzetten en opnieuw beginnen met het veroveren
|
Overal standbeelden van mezelf neerzetten. Het is natuurlijk wel een dictatuur hé :rolleyes:
|
Citaat:
|
Alle mensen zonder zuurstof op Jupiter zetten.
|
Citaat:
|
Mezelf onbeperkte macht geven.
Op elk continent een vriend die ik redelijk vertrouw de macht geven. Een geheime dienst á la de Gestapo/KGB opzetten. Genoeg informanten werven zodat niemand iemand meer kan vertrouwen. Alle lesprogramma's dusdanig aanpassen dat de meeste kinderen mijn orders zonder twijfels zullen opvolgen. Dienstplicht herinvoeren. Alle inwoners van Doetinchem en Hasselt executeren. (Er zijn een aantal uitzonderingen. De Christelijk Gereformeerde Kerk als staatskerk. Koen en Tofke_H 'verdwijnen' plotseling. Evito word Forumbaas+ |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik wil geen alleenheerser zijn :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik wil wel dat grootste huisje op die gracht! :)
Mm,.. toch nog niet zo gek alleenheerser :P |
Allochtone eruitgooie en de polletiek mot weer naar de burregers luistere!
|
Ik ga je dus niet in mijn kaarten laten kijken! Merk je op dat moment ook wel.
|
alles op 1 werelddeel zetten, en dan alleen stylische mensen naar het rijke land laten komen.
|
Gigantische steden bouwen.
|
Citaat:
|
wereldvrede :o
*had die film met Sandra Bullock gezien...uhm.. miss nog wat* |
Alle stommeriken verbannen naar een Amerika, en ze daar onder bewaking gevangen houden tot dat ze zich weten te gedragen, en met de leuke mensen in vrede samen gaan leven.
|
Citaat:
ik zou eerder iedereen verbannen naar ijsland ofzo :o |
Citaat:
|
ik zou iedereen die me niet aanstond en 'slecht'is ff de wereld uithelpen en daarna de wereld weer trug geven die is er namelijk niet om door 1 man/vrouw of zelfs door meerdere geregeerd te worden. de wereld is van zichzelf
|
Dat was het, ik verzin zo nog wel meer |
in zuid amerika is eht neit handig alles tot landbouw gebied om te toveren hoor
boel bergen daar en eht tropischs regen woud :o kun je beter in noord amerika doen |
En hoezo alle "stoute" mensen in afrika, neem dat dan lekker ook als dierenpark :p
We hebben toch ook Spitsbergen nog? :D |
Citaat:
Ik zou: Nieuwe landsgrenzen maken, het niet meer landen noemen maar staten/provincies en in iedere staat een van mijn welgerespecteerde volgelingen aan de macht doen, omdat er nieuwe landsgrenzen zijn zal dit soepel verlopen. Een regering samenstellen van alle afgevaardigden van alle staten. Iedereen die het niet met mij eens is vermoorden, is gelijk het probleem van de overbevolking opgelost. En dan maar lekker relaxen op mijn eigen prive eiland, Australie ofzo :) |
Ik ben natuurlijk de totalitaire alleenheerser en hier mijn prioriteitenlijstje:
- Noord-Amerika platbombarderen - Rusland platbombarderen - Nieuwe leiders aanstellen die een smetteloos leven hebben geleid: nl NIET rechts gestemd of anti-Limburg zijn - Wereldgerecht: zuurvlees - Balkenende wordt paardenknecht in mijn paleis - Subversieve elementen martelingen op tv en in mijn paleis ter vermaak: eerste kandidaten: enkele forumbazen en rascisten. - Nieuwe staatskerk: Rooms-Katholiek, andere geloven worden per direct afgeschafd. - Verder ga ik wat stoeien met bevolkingsgroepen: joden en moslims zet ik op 1 eiland :evil: bij voorkeur de Noord- en Zuidpool. Natuurlijk, als genadige vorst, schenk ik ze 1 bunker. Ik moet het natuurlijk nog uitwerken, maar het gaat me vast lukken. |
Citaat:
|
Citaat:
En de Inuiten dan? :( |
Citaat:
-ze overkomen hun ruzies en werken samen -ze moorden elkaar uit en overleven allemaal niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is meer animo voor eht veroveren van de wereld dan er ook echt wat mee doen :confused:
|
De wereld helemaal geautomatiseerd maken zodat alleen maar robots in bedrijven werken, alle mensen dus hoeven te stoppen met werken en kunnen doen wat ze willen: stappen, pretparken bezoeken, lekker lui zijn, sporten etc. etc. en dat zonder te betalen want ja anders was het geld zo op... ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52. |