![]() |
Beste RPG
Wat is volgens jullie beste RPG ooit gemaakt
|
geen eigen mening.
? |
Dit wordt wel grotendeels een rel over welke FF de beste is en daarnaast nog ene paar mensen die een ander spel de beste vinden :rolleyes:
Laat ik dan maar beginnen met de rel. Final Fantasy 7. 'NUFF SAID! :P |
Citaat:
Naar mijn mening is dit mijn top 5 [list=1][*]Might and Magic 7[*]Diablo[*]Baldur's Gate 2[*]Diablo 2[*]Baldur's Gate 1[/list=1] |
FF 7 SUX COX
9 owned :cool: Baldur's gate 2 en Kotr |
ik vind alle FF's goed hoewel ik FF8 kwa verhaal wat minder vind maar de graph's zijn wel oke, maar ik vind het verhaal iets belangrijker dan de graph's FF 6 en 7 hebben voor mij het beste verhaal en FF10 de beste graph's tot nu toe dan ;) verder speel ik graag Diablo 2 en retro games op de SNES zijn nog altijd de beste rpg games ever zoals Secret of mana en Chrono trigger :)
|
Kent niemand van jullie het spel Might and Magic 7?
|
Citaat:
|
Wat vinden jullie van het spel might and magic 7.
|
ik vind hem kut.
|
ken hem niet, zal hem eens opzoeken, weet je welk spel ook best stoer is, Never winternights en Sacred ? :)
|
Citaat:
FF9 zuigt Oglopballen :p |
diablo 2
|
Laten we 't eerst eens onderverdelen tussen D&D-RPG's en niet-D&D RPG's; lijkt me eerlijker.
D&D RPG's: Baldurs Gate 2 en Neverwinter Nights Niet D&D-RPG's: Geen idee eigenlijk, speel ik zelden tot nooit. |
sacred is saaaaaaaai
divine divinity is ook leuk..totdat je in de wastelands komt |
Betrayal at Krondor
|
waar staat RPG voor dan kan ik miss meelullen?
|
Role Playing Game
Spellen zoals Diablo Baldur's Gate en might and magic 7 |
De uitspraak Diablo=RPG moet je met de dode zee nemen.
|
whahah :P hm zoals ik al eerder zei de echte rpgs vind ik nog steeds de oudere spellen voor de snes ;)
|
fable... Peter Molyneux... jezus dat is nou eenmaal God
|
Citaat:
|
Op dit moment VIND IK Sacred..
|
Dat zijn er een hele boel :D
Gameboy: Golden Sun 1 & 2 PS2: Final Fantasy 8 Xbox: Morrowind: The Elder Scrolls (en natuurlijk Sudeki, maar die moet nog uitkomen ;)) Gamecube: Final Fantasy Chronicols Maar misschien is de allerbeste toch wel Mario en Luigi Superstar Sage op de Gameboy Advance. Deze game is echt lauw! :) |
Morrowind Diablo 2 lod Star wars Kotor
|
Lands of Lore 1: Throne of Chaos.
|
diablo 2 is ook wel cool ja :P speel het nog niet zo lang maar tis wel strak, Dungeon siege vind ik wat minder.. maar Warhammer Dark Alliance 2 voor op de ps2 ( en ook op de crashbox whatever :P ) vind ik ook best heeeel mooi! ik speeg eigelijk niet zoveel spellen online alleen diablo en deltaforce 2 ;) ik weet eigelijk niet welke ik de beste rpg vind whahaha... ik denk Chrono trigger en Secret of mana... :confused:
|
Citaat:
Maar zonder de hints die ik van Gamefaqs heb zou het me echt niet lukken. |
Citaat:
|
Zelda
Juist omdat dat geen RPG is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
idd morrowind ja...
en sacred is leuk voor 2 uur...en daarna is he saai..veel te veel van hetzelfde |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als je om 17.55 op bnet bent kan ik je wat geven |
ìk maak wel ff een game aan, hij heet shockball
|
Citaat:
ik wel |
die heb ik niet
|
jammer :( anders had ik je wel wat goede stuff kunnen geven
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jammer, maar iig bedankt
|
Beste D&D RPG:
Baldur's Gate 1. Gave muziek, uitgestrekte landschappen, mooie locaties en heel veel quests. Diablo 1 & 2. Diablo 1 veel singleplayer gespeeld (vóórdat ik internet had) en Diablo 2 veel multiplayer. Beste non-D&D: Final Fantasy 7, met stip op 1. (Verhaal, wereld, muziek! Mijn kennismaking met het FF-universum) (y) Op een dichtbijzijnde 2e plaats: Final Fantasy 9. Wat een sfeer, fantastische classic feel met black mages, kristallen en wat een prachtige settings. Zelden zo een goede FF-game gespeeld. Op 3 komt Final Fantasy 6. Megagroot spel met een hoop variatie en gave personages. Ook met veel plezier gespeeld. Verder zijn FF Tactics, FF deel 3, 4 en 5 ook meesterlijk goed. Deel 2 en 8 waren verschrikkelijk bagger. |
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...1.LZZZZZZZ.jpg |
Citaat:
|
Japanse/console rpg's zijn bij mij idd de grote favoriet :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:19. |