![]() |
[Videokaart] ATI readon 9600 pro 128mb krijg vage strepen op het beeldscherm
Heb dus die nieuwe videokaart geinstallert maar krijg vage strepen op het beeldscherm.
Heb de nieuwste catalyst geinstallerd en de software van de bij geleverde cd rom. Hoe kan ik dat verhelpen?? OS: WinXP RAM: 256 GHz: 1.0 Videokaart: ATi Radeon 9600 Pro 128MB Greetz maradinus |
Zit je koeler er goed op? En draait ie wel.
Als de kaart te warm wordt krijg je ook van dit soort dingen (bij overklokken of slechte koeling dus) |
Citaat:
maar hij draait wel:P |
brand je je fikken als je aan je koellichaam voelt??
|
Citaat:
|
Citaat:
Ook niet zodra hij vast slaat? |
Zit ie goed in het agp slot?Oude drivers gedelete?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de eerste plaats, herr Topicstarter, ben ik wel benieuwd wanneer je exact strepen ziet in je scherm. Meteen als je je PC aanzet? Of wanneer Windows opgestart is? In het eerste geval lijkt me er iets mis met de temperatuur. Mocht deze toch goed zijn; retour met die videokaart. In het tweede geval; probeer eens andere Catalysts; en dubbelcheck of je alles wel goed gedeďnstalleerd hebt alvorens je iets gaat herinstalleren. |
Idd heb de c schijf geformateerd en D schijf.
en alles erweer opgezet maar toen kwamen die streppen.... ....maar ati kaart weer ge retourt en de oude erin. ondersterunt een Ge Force 2 mx 400 Open GL ?? |
Citaat:
|
OpenGL is software, maar GeForce 2 heeft geen PixelShader oid.
|
Citaat:
maar eerst kon hij de spellen zoals MOHAA RTCW etc. wel spellen en nu niet meer omdat open gl fout. |
Nieuwste nVidia drivers downloaden (www.nvidia.com) en installeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Topicstarter: Check dus ook ff of er geen kabels tegen dat koelertje van de videokaart aankomen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16. |