![]() |
BMRC & the von bondies in paradiso!
30 juni, beide bands in paradiso voor 15 euro, toet toet (y)
|
|
oh kut, een typefout in de topictitel meh
|
Citaat:
|
Citaat:
|
BRMC is meer naam dan muziek. Het enige rebelse of stoere aan de band is hun naam. Hun muziek tsja het is niet echt yeah.
Maarja Von Bondies, echt wel een dope band!! Beter kunnen die twee moppies ook rocken. |
ik ga denk ik wel (y) naar dat festival dan eh
|
Citaat:
Ik ga niet. The von bondies wil ik wel nog downloaden voor werchter, en als het dan leuk is ga ik ze daar wel zien :) |
ik ga wel, want ik vind ze beide leuk, en het is in de buurt en kan ik het niet missen (y)
|
ik ga ze sowieso op primitive zien, binnenkort even passepartout kaartje halen. :-D
|
brmc moet ik toch nog 'ns live zien, ik draai dat eerste album nog regelmatig.. van de von bondies ken ik alleen pawnshoppe heart en die vind ik ook heel goed. ligt een beetje aan geld/tijd of ik kom of niet.
|
Citaat:
|
hmm, misschien ga ik wel naar paradiso. wil die bands best een keertje zien, en bovendien is een vriend van me nogal gek van beide bands en misschien dat ik dan wel gratuit vervoer kan krijgen.
|
Citaat:
|
von blondies staan ook in 013
maar ik ga misschien wel naar paradiso, maar teveel concerten in juni dus moet even kijken |
Citaat:
|
Dat primitive ziet er wel goed uit, als ik het geld heb dan, een dag moet minstens lukken.
|
Citaat:
|
Ik kom alleen als die dude van the white stripes ook komt.
|
hehe
|
BRMC :cool:
Waarom niet in de 013/effenaar :( ? |
Citaat:
|
Citaat:
Mmm, ik ben dan met vrienden weg maar voor 1 van m'n favoriete bands wil ikd aar wel ff een avondje weg. Zou de 5de keer zijn dat ik BRMC ga zien. :) |
BRMC was wel tof op lowlands, geluid was perfect alleen het was geen hitsige live show ofzo. Maar ja, ik heb ze wel gezien en het nieuwe album vind ik niet super interessant. En the Von Bondies ken ik eigenlijk niet en ik heb ook nog niet de lugubere drang gehad om liedjes van ze te gaan downloaden.
Dus eigenlijk is deze post vrij nutteloos. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
gezelligheid troef (y)
|
indeed (y)
altijd een trio (zzz) |
ik weet niks meer te zeggen bas (y)
|
Citaat:
BRMC ownz :cool: (y) six barrel shotgun.. geniaal nummer |
ik ook niet maar dat laat me er niet van weerhouden dit topic te verneuken (y)
|
Citaat:
|
mijn topic verdikkie!
|
Citaat:
|
hmm misschien dat ik wel kom , ik vond die laatste single van teh von bondies wel leuk (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zie ze wel op werchter (y)
|
i'm there (y)