![]() |
het lijkt wel alsof je MOET blowen
Ik vind het O.K als mensen blowen helemala niks op aan te merken,
Maar als mensen blowen en bijv. een iemand niet dan merk je dat wel heel erg , want degene die blowen gaan echt zo met elkaar om en je wordt altijd een beetje buitengesloten "want jij blowt niet" Altijd dat stoere gedoe eromheen van die mensen die blowen Soms heb ik wel is van : damn get a life ofzo, doe het omdat je het leuk vind en niet om indruk te maken alsof je de man/gangster bent ofzo.. Vooral als ik met een groepje ben en die jongens blowen en er zijn 2 meisjes bij en ik er ook bij merk ik altijd dat die meiden dan ook gaan blowen om er een beetje bij te horen , ik doe het dan niet, maar dan heb ik toch wel een beetje een kutgevoel, want die meisjes vooral hebben echt eeen hoge dunk van zichzelf, en ik merk ook dat dan die meisjes veel meer aandacht krijgen.... |
ik blow ook en ik krijg nie meer aand8 ofsow, ik blow ook niet om de aand8. maar omdat ik 't zelf wil..
|
ik geloof dat jij iederewen in die twee meisjes propt?!?
mja geeft niet ...xal je wel zegguh dat wat je zegt absoluut niet waar is...genoeg meisjes uit mn vriendegroep blowe, en ik weet zeker dat die et doen omdat ze et rlxt vinduh en niet om meer aandachtr te krijgen... *dat doen ze wel anders :p* CheerZ:) |
Nou ..ik ben er niet mee eens ,ik ken best veel mensen die niet blowen en die worden abslouut niet buitengesloten door de blowende mensjushzz ..
off topic Het is vaak zo dat juist mensen die blowen vaak door de "normale" mensen (die absoluuut tegen blowen zijn .. terwijl ze vaak niet eens precies weten wat het inhoud) anders behandeld worden , alsof ze een stelletje junks zijn ... |
bij mij in de groep blowen er ook een stel nie maar die worden er echt niet buiten gesloten het kan wel voorkomen dat mensen die ook stoned zijn je humor beter snappen op dat moment maar ja
|
ja dat zegge jullie nu , maar die buitenbeetjes voelen zich toch niet helemaal 100% neem maar van mij aan
|
ik weet het niet ik ben hier volgens mij de enige wqaar in de vriendengroep de minderheid blowt .... bij ons is er dus ook echt geen moeten bij ofzow ...
|
Citaat:
|
some people are just full of crap...:D
|
|
tja dan heb je toch vekeerde vrienden
|
wat betreft het blowen... want mischien zijn ze wel heel aardig, weet jij veel :D
|
bij ons word altijd iedereen stoned ook degene die niet blowen
|
Citaat:
|
Citaat:
Ze weten dattik ut niet doe omdat k het niet nodig vind (beetje scheve redenatie trouwens, k slik namelijk wel af en toe). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:40. |