![]() |
Leuke leefstijltest!
http://www.achmeahealth.nl/cgi/go.fp...ltest.html#top
Mijn totaalcore was 81 punten... Het is een leuke lange test, gewoon doen! |
82 punten.
Overal staat goed, behalve bij algemeen; te zwaar :p Maar daar wordt aan gewerkt :) |
Totale score 77
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is redelijk. Uit je antwoorden blijkt niet direct dat je verkeerd omgaat met het gebruik van genotmiddelen. Mogelijk wordt er uit één van de groepen (roken, alcohol, drugs) toch teveel of onverantwoord gebruikt. Mocht dat zo zijn, probeer daar dan verandering in aan te brengen. Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is redelijk. Uit je antwoorden blijkt dat het ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag mogelijk niet helemaal probleemloos verloopt. Misschien is het zinvol hier eens extra aandacht aan te geven. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is laag. Je eetgewoonten zijn slecht. Daar moet een hoop in veranderen. Zie verderop in deze rubriek, op welke gebieden dat moet gebeuren. Ben wel tevreden, met dat eten hebben ze groot gelijk want ik eet echt slecht. Wel leuke test alleen 238 vragen zijn best veel ajuu |
79...
alles goed behalve geestelijke toestand....daar had ik heel laag |
69 Punten
Das stukken minder dan ik verwachtte. Er gaan vooral veel punten af omdat ik te licht ben (volgens de test zelfs een ernstig ondergewicht :s ). |
62
voeding, geestelijke gezondheid en algemeen laag |
Totaal
Je score voor de hele test: 81 Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat er ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag niet veel problemen te verwachten zijn. Blijkbaar is alles goed in evenwicht met elkaar. Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is redelijk. In geestelijk opzicht gaat het je redelijk, al zou het beter kunnen. Klik verder om na te gaan waar mogelijk de knelpunten zitten. Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is redelijk. Dat is bij een deel van de uitslag, soort samenvatting, de extra uitgelegde uitslag is zo groot om te plaatsen. Als je de uitslag in zijn geheel wilt zien, stuur me dan maar een mail ofzow... |
81, omdat ik niet sport :bloos:
|
Mijn score: 94
:eek: ik moet alleen mijn moeder wijsmaken dat ze meer met vleoibaar vet moet bakken. bruin brood eten, en beter met m'n broertje kunnen opschieten, iets minder alcohol zou ook iets beter zijn. |
84 omdat ik ernstig ondergewicht heb...
en ik moet meer fruit eten... |
Citaat:
|
72..geestelijke gezondheid was redelijk en ik sport ook niet :o
|
Ik heb 90 :eek: das veel... joah kben toch wel eerlijk geweest eigenlijk
Uhh tsja... alles is goed behalve mijn beweging... die is redelijk... :D whaaaaa gaaf... en mijn gewicht is precies goed :confused: best raar... wel leuk :p |
Hahahaha, wat een bullshit test. Ik krijg in totaal 85 punten maar er is een heleboel afgegaan wegens slecht eten en overgewicht. Grapjassen. Denk dat ik hen nog wat zou kunnen leren wat betreft voeding. En overgewicht is totaal afhankelijk van je vetpercentage en niet van het totaalgewicht.
En ik rook wekelijks wel eens een jointje wat schijnbaar ook dramatisch is. Aah, tot overmaat van ramp. Citaat:
|
77
Alles is goed behalve voeding, realties, beweging en algemeen, dat is redelijk. Ik ben te zwaar, ik moet mijn voeding beter spreiden, ik gebruik te weinig vezels en koolhydraten, ik moet gevrarieerder eten, mijn totale vetopname verder beperken, meer bewegen en proberen mijn relatie met mijn partner te verbeteren (welke partner :confused: ). Tsja, dat wist ik eigenlijk al. |
71
|
89
|
81
Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is redelijk. Als je je score voor deze hoofdrubriek verbetert, kan je voor deze test ongeveer 7 punten extra verdienen. |
84 punten..
Heb de site alleen weer een beetje snel weg geklikt.. niet precies gelezen wat er nu wel en niet goed was.. of waar ik laag scoorde.. |
oeh.. 72..
|
Totale score 77
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is laag. Als je je score voor deze hoofdrubriek verbetert, kan je voor deze test ongeveer 12 punten extra verdienen. |
75
Alles was goed behalve voeding en beweging, dat was redelijk. En algemeen was laag, ze vinden dat ik ondergewicht heb.. (nu ik even heb ingevuld dat ik 11 kilo meer weeg is mijn score opeens totaal 86) Had niet goed gelezen dat je al zei dat de test lang was :o |
92 punten, en alles staat op goed.
:s rare test. |
90.
Alleen voeding kan beter. |
79, ik moet wat meer gaan bewegen. Klopt ook wel :o
|
58 punten
Voeding, slaap, ziekten, beweging en algemeen kan beter. |
74, meer bewegen en iets gezonder eten.
|
Jezus wat een bagger test, je wordt er niet veel wijzer van, kost veel tijd en ik vind de vragen niet goed op mekaar afgestemd maar wie ben ik :evil:
|
Citaat:
|
78
Om niet nader te verklaren redenen. ;) Op zich wel een aardige test, maar sommige vragen zijn raar...of ik kinderen mis, ja, maar ze nu nemen lijkt me nog minder verstandig. ;) Ze hadden de vragen beter iets meer op leeftijd ed af kunnen stemmen. ;) |
95 punten. Op alles goed. Waarom dan geen 100?
|
83:)
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is redelijk. Uit je antwoorden blijkt dat het ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag mogelijk niet helemaal probleemloos verloopt. Misschien is het zinvol hier eens extra aandacht aan te geven. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. |
Totale score 95
Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat er ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag niet veel problemen te verwachten zijn. Blijkbaar is alles goed in evenwicht met elkaar. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is goed. Je hebt een heel gezond eetpatroon. Proficiat, houden zo! :cool: Dit soort testjes kan ik goed waarderen (y) |
87. Ik moet stoppen met roken en meer bewegen.
|
83 :cool:
|
Totale score 78
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat er ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag niet veel problemen te verwachten zijn. Blijkbaar is alles goed in evenwicht met elkaar. Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is redelijk. Als je je score voor deze hoofdrubriek verbetert, kan je voor deze test ongeveer 7 punten extra verdienen. |
85:d
|
Ze stellen wel heel snel diagnoses.
+ 69 - ik moet beter/meer eten, meer wegen en beter slapen. |
78.. k moet beter op m'n slaap letten, meer bewegen en meer eten.
|
Het is idd een test met leuke vragen en minder leuke vragen en is af en toe niet logisch. Maar ja, wel leuke reacties van jullie allemaal trouwens!
|
Totale score 69.
Ik moet meer bewegen, beter slapen en zorgen dat ik me beter kan concentreren op mijn studie/werk, ik heb misschien een burn-out en ik ben overspannen en licht depressief. Mja, hallo, ik heb dus ME... gaat ook zo handig, dat bewegen etc, en ik heb dus ook geen burn-out/overspannen/depressie. Ik dacht, eindelijk een test die vraagt of je chronisch ziek bent! (Andere testen kom ik altijd superlaag uit omdat ik veel te weinig beweeg en veel pijn heb etc). Maar vervolgens doen ze er niks mee, net als met de leeftijd. Kinderen scoor ik laag op, tja, die heb ik nog niet nee. Beetje rare vraagstelling daar. En ze hebben het telkens over werk en collega's, terwijl ik eerder al aan heb gegeven dat ik studeer.. Weer een vage test. |
91
|
78, voeding, relaties en beweging zijn mijn probleemgebieden, dat klopt wel aardig :cool:
|
:eek: yeah, ik had 90 punten (y) Alleen was mijn voeding niet goed, ik moet meer groente en fruit eten en omdat ik geen vlees eet meer vitaminen binnenkrijgen, de rest was goed :)
|
Totale score 84
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Algemeen' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat er ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag niet veel problemen te verwachten zijn. Blijkbaar is alles goed in evenwicht met elkaar. Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. |
89
Ik moet alleen m'n voeding aanpassen. Maar ja, in de pauze op school lust ik echt wel een broodje, dus ja, ik eet tussendoortjes. Maar verder alles oke :) |
95 :D
wel vervelend, ik ben niet gehuwd en niet samenwonend, krijg je als volgende "mis je een partner in je leven?", heb ik er toch maar samenwonend van gemaakt, die partner heb ik al =\ |
80 punten.
Alleen mijn studie en algemeen is niet helemaal goed. Van studie wist ik het :D |
Totale score 72
Je score voor de hoofdrubriek 'Seksualiteit' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Ziekten' is goed. Zo te zien ben je fit en gezond, proficiat. Je score voor de hoofdrubriek 'Genotmiddelen' is goed. Uit je antwoorden blijkt dat je geen of weinig genotmiddelen gebruikt en er verantwoord mee omgaat. Ga zo door ! Je score voor de hoofdrubriek 'Wonen' is goed. Je bent tevreden met je woonsituatie. Gelukkig. Als je woont in een huis dat je aanstaat en in een buurt waar je jezelf thuisvoelt, dan verschaft dat een stabiele basis vanwaaruit je de uitdagingen van het leven gemakkelijker aankunt. Je score voor de hoofdrubriek 'Relaties' is goed. Je score voor de hoofdrubriek 'Geestelijke gezondheid' is goed. In geestelijk opzicht zit je blijkbaar prima in je vel. Proficiat! Je score voor de hoofdrubriek 'Werk, studie en vrije tijd' is redelijk. Uit je antwoorden blijkt dat het ten aanzien van je werk, studie of andere belangrijke bezigheden overdag mogelijk niet helemaal probleemloos verloopt. Misschien is het zinvol hier eens extra aandacht aan te geven. Je score voor de hoofdrubriek 'Beweging' is redelijk. Als je je score voor deze hoofdrubriek verbetert, kan je voor deze test ongeveer 5 punten extra verdienen. Je score voor de hoofdrubriek 'Slaap' is redelijk. Je score voor de hoofdrubriek 'Voeding' is redelijk. Je eetgewoonten zijn redelijk, maar zeker nog voor verbetering vatbaar. Zie verderop in deze rubriek om te zien wat er nog aan schort. |
ik had 72
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:29. |