![]() |
Wat wil je nog leren
Wat wil je je in de nabije of misschien wel verre toekomst jezelf leren?
- snowboarden - jongleren - russisch - spontaan zijn - dansen - visual basic En op welke termijn denk je dit te gaan doen en hoe denk je het aan te pakken? |
visual basic lijkt me wel wat (y)
mits ik een boek van addo stuur daarover kan vinden. |
oja, konflict doet me opeens aan het volgende denken:
- muziek maken am komputer |
- spontaan zijn: gaat niet echt lukken denk ik, alhoewel ik wel meer spontane acties doe
- minder flege zijn: waste of time - met geld om kunnen gaan: fulltime gaan werken, dan heb ik geld om uit te kunnen geven (y) - veel reizen: gewoon doen wanneer ik geld heb. Juh (y) |
Ik wil en ga nog heeeeeeel veel leren, maar iets waar ik op dit moment heel veel zin in heb om te leren is surfen.:)
|
Tantra
"komen" op commando vliegen True kijken |
Goed heh freak dat ik zulke hippe topics open? Mag ik nu FB zijn?
+ zo verlegen ben je echt niet meer je hebt de hele avond met paul staan praten etc (fiet fiewww) |
Citaat:
ja maar die ken ik al :bloos: |
drummen :cool:
|
Ha, ik zou wel Spaans willen leren of een of andere rare taal, Zweeds ofzo:cool:en zelf kleren maken, ofwel hoe ga je om met een naaimachine;o snowboarden, tenminste ik kan het al btje, maar al die tricks enzo :bloos: & piano leren spelen! ow leren koken, grote gerechten etc:) Tja, het staat allemaal op de planning:cool: maar eigelijk zijn er zoveel dingen die ik nog zou willen leren..
|
Arabisch
|
- kunstjes bij jongleren, bijna
- gitaren, bijna bijna - drummen - bassen - hard rennen - handstand op 1 hand, ben druk op weg - breken - snel een slot verwisselen - italiaans - motor rijden was ik maar niet zo lui |
Ik wil viool kunnen spelen :bloos:
En piano En gitaar |
Citaat:
|
- Perl
- C++ - .NET hmm... En gitaar wil ik ook wel kunnen spelen :) |
Citaat:
-Russisch dus (en dan zou ik hele dagen engels gaan praten met zo'n geil russisch accentje :o ) -Aikido -Disipline -Kleren maken -Php/xhtml/ of andere progtaal |
Citaat:
|
- goed bassen
- goed met mn geld omgaan - goed paardrijden - tekenen |
pff ik wil teveel om op te noeme
-muziek op de computer idd -kickboksen -hele mooie films maken :bloos: -kleding maken -k wil ook leren draaien ( platen dus, geen joints oid) -motor rijden -leete visuals |
Citaat:
verder nog: - Bassen - Gitaar Spelen - Piano Spelen - zingen - skateboarden - Al m'n schoolboeken zodat ik een toelatingsexamen kan doen. - Praten met mensen zonder een knalrood hoofd te krijgen en te gaan stotteren. -nee zeggen tegen chocola |
- al de examenstof
- chikiejs pimpen verder kan ik genoeg hoor :) |
Citaat:
- creatief doen, dat wil ik leren - fatsoenlijk op een sneeuwplank staan - nog meer koken (y) - ohja, naaien (y) |
spaans of italiaans
een muziekinstrument bespelen, piano of viool auto rijden |
Citaat:
leren dingen niet uit te stellen/wel plannen/en daar ook aan houden beter met ps/illustrator/indesign/en nog veel meer progamma;s om leren gaan Jazzz drummen en vast nog veel meer |
- Japans :cool:
- Surfen - Djembé |
Citaat:
ik moet iig nederlands goed leren :) |
-gitaar spelen
-tentamens -minder verlegen zijn -skateboarden -goed fotograferen -en vast nog wel meer |
*Vloeiend Frans & Italiaans. Ik heb al een basiskennis van het Frans. Beide talen ga ik volgend jaar als bijvak aan de Uni volgen. Verder wil ik in Italië studeren of stage lopen met als voertaal Italiaans.
*Surfen. Deze zomer werk ik bijna 3 maanden in Zuid-Frankrijk en hopelijk aan een surfwaardige zee. Dan wil ik een board huren, wat lessen volgen op mijn vrije dagen en surfen in mijn vrije tijd. + *Rock 'n roll dansen. Wie weet als ik een geschikte partner heb gevonden. |
- gitaar
- piano - snowboarden - paar leuke talen |
Citaat:
|
Piano spelen - Mijn moeder zij laatst dat ze misschien wel lessen zou willen betalen. Ik twijfel.
Fins - Daar ga ik me pas echt mee bezighouden als ik echt een tijd in Finland ga doorbrengen. Minder verlegen zijn - Geen idee hoe ik dat aan zou moeten pakken. Gebarentaal - Eh, tsja. Naaien - Maar daar moet ik mn best voor gaan doen, en dat werkt bij mij meestal niet echt. Koken - Hoop dat dat ongeveer vanzelf wel komt. Motor rijden - Auto rijden gaat voorlopig ook nog niet gebeuren, dus ik weet het niet. Muziek maken op computer - Ben hard op weg. Eigen muziek maken in het algemeen - Idem. Echt Brits Engels - Lukt me al aardig. Hm, nog veel meer denk ik. |
Gitaar spelen...
Ik heb de gitaar al :S |
met geld om kunnen gaan
cello kunnen spelen en drum en gitaar en bas spaans leren |
Citaat:
|
Citaat:
maar ik bedoel dat het in plaats van - al de examenstof -heel de examenstof moet zijn,dat ik die fout maakte,wil zeggen dat ik nl beter moet leren :p |
Een vreemde taal vloeiend spreken, bv. Frans.
|
- Frans en/of Spaans vloeiend te spreken
- Gitaar spelen - Jongleren - Flash MX & 3DSM - Muziek maken op de computer (d'n'b, lo-fi & lounge) - Basgitaar - Goed fotograferen - Beter met mijn geld om te gaan Tsjah. Ik heb geloof ik nog een lange weg te gaan en nog meer hobbies erbij gekregen met dit alles :p |
-sparen,al mijn geld gaat op aan kleding,sigaretten en wiet.heb nooit wat over :|
-beter leren tekenen,maar dat kan je niet echt leren vind ik dat moet je gewoon kunnen. -spaans,heb op spaanse les gezeten omdat we zouden emigreren maar dat is niet doorgegaan. -en ik zou wel wat leniger willen zijn |
mezelf te kunnen begrijpen *door en door* en mezelf kunnen veranderen, dus mijn eigen slechte eigenschappen weg krijgen....
verder: autorijden, motorrijden, een kitcar in elkaar zetten, zeilen, duiken, insekten eten, hoe zit een auto in elkaar, geweldig leren tekenen, tattoos ontwerpen, piercen, tattoëren, graffiti maken, zelf bavarois maken, je eigen huis bouwen, waterskiën, snowboarden, een eigen winkel ownen, en verder wil ik nog heel veel leren over het heelal *kan het niet hebben!* en over dieren :D |
Citaat:
|
- Motorrijden (waarschijnlijk na de zomervakantie)
- Vloeiend Spaans leren spreken - Een fietsband verwisselen :bloos: |
- drum&bass, hiphop leren draaien (als ik ooit geld teveel heb kan ik mss draaitafels kopen)..
- Pencak Silat, Kendo en mss nog een aantal andere Martial Arts er bij leren.. - 3D animatie en van dat soort onzin, maar dat zal ik in een tijdbestek van 5 jaar wel gaan leren.. - Wakeboarden, Kitesurfen, beter leren Skateboarden, Surfen en Snowboarden.. |
- mijn frans vloeiend leren spreken
- parapente vliegen - een goed boek leren schrijven - tantra (kunst der beminning) leren - veel over de wereld leren door te reizen |
-veeeeel beter drummen
-gitaar spelen -poi wil ik ook wel leren want ik vond t de vorige keer echt vet :cool: -animaties maken op een computer maar ook kleianimaties -met geld om kunnen gaan -supersterke wiet telen -tattoos zetten maar dat zal nooit gebeuren want daar trillen mn klauwen te veel voor :( (n) |
Citaat:
|
- Japanse percussie
- drum percussie - dansen (maakt me niet uit wat, iers, salsa, chearing, streetdance, whut ever) Hmm, valt nog mee. |
Citaat:
|
-spaans vloeiend leren spreken, ben bezig
-net zoals frans -leren naaien -goed fotograferen -afvallen -orde en discipline -honkballen -kickbocksen |
vloeiend frans spelen
drummen zingen skateboarden chickies pimpen iets minder naief over mensen zijn |
Ik wil alles wel leren dan vinden mensen me stoer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:31. |