![]() |
communicatie (NHL)
Ik heb me ingeschreven voor de opleiding communicatie, aan de Noordelijke Hogeschool Leeuwarden (in Leeuwarden), dit is dus een HBO opleiding. Maar nu heb ik nog een aantal vragen over deze opleiding, niet zo handig misschien eerst aanmelden en dan vragen stellen, maja :(
Ik heb al gezocht op het forum, maar deze vragen zag ik er niet tussen staan. Ik hoorde van een oud-klasgenoot dat deze opleiding in het engels is, dat lijkt mij erg sterk, maar hij leek nogal zeker van zijn zaak...dus mijn vraag aan jullie: Klopt het dat de opleiding (gedeeltelijk) in het engels is? Wel weet ik dat je het vak engels krijgt, maar niet in welke mate zeg maar. Ik heb op de havo economie en maatschappij gedaan, met bijvak tekenen. Is het vak economie dan te doen? In de zin van dat het wel goed aansluit, of heb je daarvoor het vak M&O nodig? Verder wil ik graag weten hoe de sfeer op de NHL is, ben wel eens naar een meeloopdag geweest (van een andere opleiding) en een opendag, maar ik kreeg niet echt een indruk van de sfeer op de school. Ook wordt het meestal nogal aangedikt enzo op zo'n opendag...tenminste dat is mijn ervaring van mn vorige opleiding :d Dus mensen die antwoord weten op de vragen of gewoon wat willen vertellen over communicatie of NHL of in combinatie, graag! |
Ik weet alleen 100% zeker dat de opleiding niet Engelstalig is.
|
Dank je wel voor je reactie...:)
Ik vond het al een beetje vreemd en ben blij dat ik nu het nu helemaal zeker weet. |
Ik heb anderhalf jaar communicatie gestudeerd in Rotterdam (INHOLLAND). Wanneer je vragen hebt, kan je pm-en.
Oja: het is een HEAO, behoorlijk veel economie:o Je profiel sluit heel goed aan, ook al zou M&O wel handig geweest zijn ivm het vak financiën. |
Ik studeer Communicatie aan de HES (Rotterdam) en het is dus absoluut geen Engelstalige opleiding. Je hebt wel het vak Engels en moet soms wat presentaties geven in het Engels maar daar houdt het dan mee op.
Ik heb ook E&M gedaan met Frans 2 en heb geen grote problemen met economie. Ik ben er niet echt een ster in (met name Bedrijfseconomie (n) ) maar ik haal het allemaal wel dus dan is het goed. Hoe de sfeer op jouw nieuwe school is, weet ik natuurlijk niet. Maar mijn klas is erg gezellig, allemaal redelijk dezelfde types (= gezellige kletsmensen, prettig gestoord :) ) als je nog iets wilt weten, dan pm je maar! |
hey, dank je wel!
Engelse presentaties af en toe moeten wel lukken (ben namelijk niet zo goed in engels). Economie op de havo kon ik redelijk, iig beter dan engels :p Ik zie idd ook op tegen dat bedrijfskunde, maar dat zie ik dan wel. Als me een vraag te binnen schiet PM ik wel, dank jullie wel :) |
zit self op de NHL sfeer is goed. (y)
|
POTVER DE POTVER
ER IS WEL DEGELIJK EEN ENGELSE OPLEIDING COMMUNICATIE op de hanzehogeschool in groningen, speciaal voor buitenlandse mensen enzo..........ALLES in het engels, maargoed nederlanders mogen ook gewoon alles engelstalig doen ik zelf ga dit in september doen, nahjah de nlse versie, en in het tweede jaar ga ik 1 periode, is 10 week, samenwerken met een engelse groep.....lijkt me ge wel dig, en je engels word er ook goed van maar het is er dus WEL en m & o is niet echt nodig......als je maar ecomomie 1 hebt gehad, en dat heb je :) |
Hey SimplyAboy18, dus je gaat communicatie studeren aan de hanze? Ik begin ook in september aan opleiding communicatie aan hanze en ben ook van plan om een engelstalig semester te doen in het tweede jaar! Vond ik wel toevallig :) .
Nou tot september dan maar! |
Citaat:
|
In Arnhem (Hogeschool van Arnhem & Nijmegen) is het ook mogelijk om de engelstalige opleiding te volgen. ik ga zelf de nederlandstalige opleiding doen en ik heb VWO EM gedaan met duits en frans 2 in t vrije gedeelte. moet lukken....
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |