![]() |
Problemen in Irak
hey ik zat ff te zoeken en toen kwam ik op deze topic over irak volgens de Forumbaas mag die wel open alleen dan met een Fatsoenlijke titel: hier volgt het bericht
[Qoute] Ik vind dat ze op Irak 1 grote bom mogen gooien wat mij betreft. waarom? Vorig Jaar November begon de oorlg in Irak en toen stonden ze allemaal te juichen omdat Amerika Saddam Hussein zou verjagen.En nu die weg is gaan die Irakezen de Amerikanen aanvallen.Dat slaat dus helemaal nergens op dus zeg ik: 1 GROTE BOM OP IRAK wat vinden jullie?[/quote] ik ben het er niet zo mee eens maar dat is mijn mening en jullie? |
tiswa :)
|
Had niet moeten gebeuren, maar er is nou niks meer aan te doen.
|
moest er toch wel van komen na al die resoluties die door saddam om zeep werden geholpen
|
moest er toch eens eebm van koomn mjung
|
sadam moest toch weg,
|
De oorlog is begonnen voor andere redenen dan de redenen die ons werden voorgeschoteld.
Alleen hierom ben ik er al tegen. |
Tja, wat gaan we er aandoen. De tijd terug draaien is nogal moeilijk. En of het nu goed of slecht is, onschuldige slachtoffers vallen er altijd, en schuldige blijven vaak onbestraft. That's Life?! Of we dat nu willen of niet, en veranderen gaat toch niet.
|
ik weet wat we kunnen doen: niet op het cda stemmen (die lui steunen een oorlog zonder goede argumenten voor die oorlog)
|
Het blijft een moeilijke afweging: Nu is de situatie slecht, maar anders was die ook slecht(er) geweest.
|
Beetje laat he? :p Ik was en ben nog altijd tegen de oorlog.
|
Sloeg nergens op.
Wat overigens niet wegneemt dat er wel íets moest gebeuren, (maar daar was men dan ook mee bezig) |
Het moest er toch eens van komen, maar ik ben nog steeds tegen oorlog.
|
slechte poll
|
je kunt ik bener voor neit eens stemmen :confused:
wil een fb dit even aanpassen |
Het moest er toch eens van komen.
|
hehe peeps we staan quite
50-50 :evil: |
Tjaaa het moest er maar eens van komen...
Hoe slecht het nu ook allemaal loopt, als Irak haar buurlanden binnen was gevallen dan was er ook oorlog gekomen. |
Liever de amerikanen dan een ander die zo'n domme zet maakt :o
Vreemd genoeg moet ik denken aan een wet van murphy over modder en water. |
Kunnen we niet over leuke dingen praten? :o
|
'Toch' met ch en 'interesseert' met een t en verder is dit natuurlijk een kut-poll, want de zaak ligt wel een stuk gecompliceerder dan die 4 opties hierboven en dat is dus het laatste wat ik hierover kwijt wil. *ratelmodus uit*
|
Citaat:
|
Tja, het moest er toch eens van komen... ik bedoel die problemen daar he... de oorlog niet. ;)
|
Slaat nergens op. Amerika maakt er een zooitje van.
Verder, wil ik er nog aan toevoegen, is deze poll dom. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je beseft toch hopelijk wel dat ik je nu nooit meer serieus ga nemen, he... :D |
Citaat:
we zijn nu een jaar verder, en ik heb nog steeds geen antwoord :( |
Citaat:
Verder is het niet de bedoeling dat je zulke oude topics gaat uppen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |