![]() |
Dirty Sanchez!
Wie kijkt hier naar? Eerlijk gezegt vind ik dit lauwer als Jackass!!
Dan Joyce ruleees :D |
Mwoah, ik vind het meestal niet grappig. Ze doen echt alleen maar dingen die pijn doen, en dan ook nog omdát het pijn doet.
|
Citaat:
|
Het is echt debiel
Het zijn gewoon totaal kansloze, domme en lelijke gozers die toch niks te verliezen hebben en die gaan echt totaal ondoordachte en onsmakelijke acties doen. Jackass had meer stijl en finesse, voor zover dat bij debiele acties kan :) |
Vreselijk, om jackass kon ik nog lachen als ze leuke reacties bij het publiek (omstanders) uitlokken. Maar jezelf met een nietmachine door je balzak heen nieten zoals bij dirty sanchez vind ik niet bepaald humor.
|
Jackass heeft meer sfeer.
|
Mjep, Jackass is leuker, stijvoller etc.. Wat mn voorgangers zeggen dus ;)
|
Jackass was zoovéél beter. Dit is gewoon dom.
|
Jackass heeft meer sfeer, maar vergeleken met Dirty Sanchez zijn die figuren van Jackass wel een stelletje pussy's.
Maar goed ik heb al die zooi al tijden geleden al tig keer gezien dus het nieuwe is er wel vanaf. |
Citaat:
Ik zag gisteren trouwens wel 2 geinige dingen: Peuken in de neus van zo'n gast stoppen terwijl hij slaapt (y) en zn poten met een touw aan een trekhaak van een auto binden om em vervolgens uit z'n tent te trekken :D Maar om nou met je kloten voor een pocket van een biljart tafel te gaan hangen? Nee. |
Tis echt lollig! Met die punaises fucking erg..en dan zegtie zo ''het zit in me schedel :eek: !!!'' whahahaha! En dan schelden in het Engels, klinkt zo humor :D
|
ik moet bij beiden om lachen..maar CKY was nog voor Jackass..daarna kwam dirty sanchez als t goed is..tis veel zieker dan jackass maar t lijkt veel op steve-o video's
|
Ik vind het totaal niet leuk om iemand anders zich zelf te zien pijn doen. Jackass vond ik nog wel vaak leuk maar Dirty Sanchez vind ik gewoon vrij kansloos.
|
ik vind al die dingen als jack ass dirty sanches en vive la bam zo kut... er is toch niks leuks aan! beter gaan ze weer zoiets als @lter 8 uitzenden op mtv! of komt waskracht terug!
|
Geweldig evenals de rest van alle zelf of ander trashende programma's (y)
|
ik vind het vreselijk... en dan echt niet vreselijk leuk ofzo, maar vreselijk vies en smerig en DOM
|
Ik vind Viva la bam juist et beste. Zelfde humor als bij jackass. Ik vind het allemaal wel leuk, maar wie gaat er in godsnaam een oorbel zetten om hem er later uit te rukken met een tang :eek:
|
Ja Viva La Bam...das ook leuk met die ouders dan ook en BAM is zooo lekker :p
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij luistert zeker ook naar HIM omdat die gast zo "lekker" is :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jackass was leuker..... maar ik vind Dirty Sanchez soms wel grappig maar sommige dingen zijn echt te erg.
|
Citaat:
|
dirty Sanchez is best wel extreem
ik vond die ene episode erg toen die leider van de crew allerlei vloeibaar shit gooide in de ogen van die andere gozer, pritard geloof ik |
niet echt leuk, jackass was veel beter.
|
Citaat:
14V - Lid |
Citaat:
|
Tja ik kan er niet te lang naar kijken, die gaste van Dirty Sanchez gaan echt TE ver !
|
ik vind jackass leuker omdat ze niet alleen dingen met pijn doen maar ook gewoon echt grappige dingen...
dirty sanchez is alleen maar ranzig en dom (je lul vastspijkeren..kom op zeg ;) ) |
Citaat:
14V - Lid (die kon je verwachten met zo een kinderachtige reply) :rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14. |