![]() |
[winxp] Regedit sluit af binnen 5 sec
Als ik in windows xp regedit open sluit hij (regedit dus) zichzelf binnen zo'n 5 sec weer af. Waar kan dat aan liggen?
Dat is namelijk wel erg vervelend als je een probleem als dit hebt (zie ook de aangeboden oplossing). |
Geeft ie nog een foutmelding ofzo?
|
Nee helemaal niks, hij sluit gewoon af.
|
was laatst een virus die de computers deed afsluiten, nieuwste updates gedownload en de boel gescandt????????
|
ik wou net zeggen: heb je al op virussen gescand?
|
Je kan ook een externe register editor gaan gebruiken hé
Bij mij doet RegAlyzer, van de maker van spybot, wonderen! |
Ik heb de nieuwste updates, heb vandaag nog een volledige virusscan gedaan en ik heb een verse windows installatie.
@freyk: bedankt voor dat programma, maar het is alleen maar een tijdelijke oplossing. Het probleem is nog niet echt verholpen. |
Ghehe, denk spyware die zichzelf niet graag verwijderd ziet. :D
Start eens op in safe mode en haal bijna alles uit je 2 run directories. Vergeet ook je startup/opstarten start-menu niet. |
Citaat:
|
bij mjin vriendin heb ik dat prob met msconfig..
daar wil ik ook ewl eens een oplossing voor.. :p |
Citaat:
Citaat:
Of heb je daarmee ook dezelfde problemen?! Zo niet, gebruik deze dan, want ik durf te wedden dat in je register al je problemen kunnen worden opgelost :p Citaat:
|
Citaat:
|
Heb ik ook gehad. Op de een of andere manier sloten al dat soort windows onderdelen zomaar af. Ik heb gewoon de boel geformatteerd, dat helpt altijd :)
Irratant was het wel :| |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:20. |