![]() |
Als jij ooit gaat stoppen met het forum, zou je dat dan groots doen?
Zou je groots verdwijnen? Zou je jezelf laten bannen? Zou je gewoon ineens niet meer komen? Zou je steeds minder gaan posten?
Zouje, zouje. Vul aan! |
Ik zou een eigen forum maken en concureren met dit forum.
:) |
Ik zou opeens ermee kappen en nooit meer iets van me laten weten. Wat zal er een wereld voor me opengaan (y)
|
Het liefst via de zijdeur.
|
Citaat:
|
ik zou snachts alles onderspammen wat er maar onder te spammen valt met zo veel mogelijk nicks
|
Citaat:
|
ik zou gewoonm stilletjes vertrekken, tis nou niet7 dat ik zo bekend ben hier ofzo.
|
Ik denk dat het langzaam zou gaan, dat ik steeds minder zou komen en uiteindelijk helemaal niet meer... Niet van de een op de andere dag niet meer. En groots duidelijk maken dat ik wegga... daar hou ik niet van :)
|
Een 'Ik-stop'-topic op Admin, minder posten, heel spectaculair
zal het niet gaan. En dat hoeft ook niet voor mij. :) |
ik zou midden in de nacht alles vol gaan spammen
dan krijg ik een permban, weet ik zeker dat het afscheid voorgoed is |
Een groot afscheid voor een groot forummer, duh. :cool:
|
Pats Boem Pleitos
geen gezeur eromheen :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou denk ik steeds minder komen tot ik weg ben, maar dat proces zal niet langer dan een maand duren. Als ik genoeg krijg van iets dan ben ik daar vrij gauw achter.
|
Ik zou er opeens mee stoppen en nooit meer terugkomen
|
Ik houd het klein. :)
|
Ik stop nooit met dit forum. :o
|
nee, ik treed in stilte af
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik heb nieuw beleid: als ik een topic al eerder heb gezien, dan copypaste ik mijn antwoord uit het vorige topic of ik antwoord helemaal niet, tenzij mijn mening sterk is veranderd. Beleid is gisteren in gegaan :P. Er zijn nu al 9 onbeantwoorde topics op de eerste pagina van seksualiteit! |
Ik zou plotseling niks meer van me laten hoor.
Zou dit dat mijn laatste post zijn? |
Als ik stop dan is het omdat ik het forum niet meer interessant vindt en dan post ik dus gewoon steeds minder. Totdat ik weg ben.
|
Citaat:
|
Steeds minder posten.
|
Citaat:
|
Ik ga nooit stoppen met het forum. :o
|
Ik denk dat niet eens iemand t zou merken....
|
Citaat:
|
gewoon niet meer posten, niemand die het merkt
|
Citaat:
|
Ligt eraan wat de omstandigheden zijn. Als ik wat onenigheid heb, ga ik knallend weg. Het hele forum volspammen, samen met een paar vriendinnen, dat ze er maar weer veel werk hebben aan het opruimen. Heb ik al eens gedaan op een paardenforum waar een sfeer begon te heersen à là "als-je-geen-paard-hebt-ben-je-slecht". Denk dat t best een klus was om het op te ruimen :D
|
Citaat:
|
vertrekken in stilte
|
Ik zou waarschijnlijk stoppen wanneer het forum mij gaat vervelen. Als het eenmaal zover is zou ik ook geen zin meer hebben in een groots afscheid.
|
Volledig stoppen zal het "nooit" zijn, maar zoals ik nu bezig ben.. Steeds minder posten.
|
Steeds minder posten, mijn forumactiviteit zal uitdoven als een kaar en uiteindelijk verdwijen als een scheet in de wind.
|
Ik zou de servers opblazen.
|
Citaat:
|
It's better to burn out than fade away, dus het wordt wel groots...misschien de adresgegevens van alle FB's doorspelen aan notoire spammers, of het hele FB-team kidnappen :evil:
|
Citaat:
:D :o |
Citaat:
|
langzaam afbouwen.. net als met alle andere verslavingen... ;)
|
Citaat:
|
langzaam en ongemerkt
|
Citaat:
|
gewoon weggaan
|
Zeker niet groots met afscheid topics... :rolleyes:
Ik denk niet dat het mensen zou opvallen als ik weg was, daarvoor ben ik nu al te veel op de achtergrond. Ik zou gewoon weggaan, en af en toe even weer kijken. Ik denk eigenlijk dat het gewoon vanzelf gaat; ik beslis niet van de een op de andere dag dat ik 'stop met forumen'. Daarbij maakt het ook geen groot deel uit van mijn leven :p |
Neuh, ik zou wel iedereen laten weten dat ik vertrek.
* Ik zet het in m'n signature. * Ik open een topic op DK. * Ik zet het met de [ offtopic ] tag onderaan al m'n laatste berichten. * Ik open vanaf een tijdje ervoor geen topics meer. Maar niet echt een 'spectaculaire' actie. Oh ja, de kans dat ik stop is héél erg klein. Ben behoorlijk verslaafd. :bloos: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33. |