![]() |
weleens met je ouder naar bed geweest?
weleens met je ouders of een van je ouders naar bed geweest? of voel je seksueel betrokken tot een?
|
Nou, topicstarter begin he? :rolleyes:
|
|
Oedipus, heette-ie geloof ik...het fenomeen is al zo oud als de mensheid. Het complex dus ook.
Het taboe op sex tussen ouders en kinderen is denk ik een van de sterksten, naast het verbod op kannibalisme. |
|
wat een gedachte hiero zeg :s .. hoogtijd dat je een vriendin zoekt?
|
Nee, gelukkig niet...
|
Je hoort een lichamelijke afkeer te hebben van je ouders en/of broer/zus.
Dit is genetisch bepaald. De geur van een familielid is niet lekker of aantrekkelijk. Niet alleen bij mensen maar ook bij dieren is dit aanwezig. Dit is bedoeld om incest en een dus "geneticly-imperfect specimen" te voorkomen. Maar bij sommige mensen zit er een steekje los en hebben ze de behoefte om zich niet aan de simpelste natuurwetten te houden. Welke in eigen zin dus ook al een foutief exeplaar zijn van hun soort. |
Citaat:
En nu er al een paar image macros zijn gepost, hier is er nog een: http://members.lycos.nl/anonymousjohn/threadblows.jpg |
nee, en ik heb er ook absoluut geen behoefte aan.
|
Ja toen ik nog een baby'tje was en een peuter. Als ik niet kon slapen ging ik altijd tussen mama en papa in liggen.
Maar jullie vatten het naar bed gaan anders op. Dus, nee ik ben niet met m'n ouders naar bed geweest. Ook geen behoefte aan. Alsjeblieft niet! Bah. :| |
Ik zie geen mooie discussie groeien... begin in het vervolg met argumentatie...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37. |