![]() |
excuus voor sportdag
wat zou er een geldig excuus kunnen zijn waar je mee naar de dokter kunt stappen om een doktersbriefje te kunnen bemachtigen om niet mee aan de sportdag mee te doen ?
want euh tis misschien zielig maar die activiteiten die er zijn , ik wil geen van die 3 doen ( kajak --> watervrees, klimmen--> hoogtevrees en avontuur --> combinatie van de 2 ! ) ja dan is er ook nog mountenbike maja daar ben ik pas te laat achter gekomen en die is al volzet dus blijft er enkel klimmen over .. effe denken, ik ben nu thuis omdat ik vrij ziek ben dus dat gaat al niet meer vo dan ( is volgende week dinsdag ) arm ofzo "verstuiken" ? ik heb mankementen aan mijn hart maar niets erg maar ik wil ook niet zielig overkomen pff ik weet het niet het kan mss belachelijk klinken voor jullie dus vraag ik enkel aan diegene die ernstig zijn om te reageren.. bedankt |
Je bent 18:
L.S, Wegens persoonlijke omstandigheden ben ik niet in de gelegenheid geweest om de sportdag 2004 bij te wonen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd. Met vriendelijke groet, De grote spijbelaar |
toch ziek melden. Gewoon weer naar school gaan tussendoor, maar wat klagen over hoofdpijn of wat je dan ook had, dan de dag voor sportdag weer ziek zijn met het excuus dat je toch nog niet helemaal beter was?
|
Je bent gewoon ziek. Of je komt gewoon niet opdagen en levert een briefje in. Op zo'n dag zijn zoveel mensen 'ziek' dat men toch niet opbelt. Je kunt ook ineens een trouwerij of een begrafenis hebben.
|
Je bent een meisje toch?
Dan heb je gewoon erge last van je menstruatie (y) |
Gewoon afbellen. :P
|
pfff ga gewoon naar die sportdag toe? Is gezellig toch?
|
Citaat:
ja, dat heb ik eens geprobeerd, maar die man had humor van; eerst zien, dan geloven. nou, dan doe ik wel mee :| |
je BENT 18 !!!
dan heb je het recht jezelf ziek te melden gewoon opbellen zeggen dat je ziek bent klaar :) |
Gewoon ziekmelden idd.
|
Citaat:
|
Gewoon je eigen ziek melden
|
Ik heb eerlijk gezegd wel zin in de sportdag. :cool: :D
Het wordt nog een ware veldslag met als einddoel: als laatste of één na laatste eindigen in de poule. (Dan mag je eerder naar huis.) :D (y) :bloos: @ professor2 : In sommige schoolregels staat dat altijd je ouders verantwoordelijk blijven, ondanks je leeftijd. Met die regels ga je akkoord tijdens aangemelding op school. (n) |
Over iedereen heen kotsen, dan komt het wel goed. (y)
|
Jezelf in het ziekenhuis werken door ehum van de 4de etage naar beneden te springen ofzoiets.
Oh ik vergat dat je hoogtevrees had... :o |
Gewoon gaan.
Sporten is goed voor je :p. |
gewoon niet gaan. ge zijt niet leerplichtig meer
|
Zoiets heb je niet nodig! Sportdagen zijn leuk!
|
Citaat:
|
Citaat:
Je kan altijd zeggen dat je ziek bent of last hebt van een blessure. In principe moeten ze je gewoon geloven. Artsen mogen niet eens briefjes schrijven omdat dat informatie doorgeven is aan derden. |
In wat voor maatschappij leven we eigenlijk als men van die rare excuusjes moet verzinnen om onder zoiets onbenulligs als een schoolsportdag uit te komen.
|
Wij moesten altijd voetballen, dat is veel erger... (n)
En ja, het is al gezegd, gewoon niet op komen dagen, wat willen ze er aan doen?? :P |
Citaat:
Mijn coördinator op school (toen ik nog in 6VWO zat) zei: "Ach je bent volwassen genoeg en tevens vind ik het een kwestie van individuele verantwoordelijkheid" Ik was al 18 toendertijd, maar als je minderjarig was werd je wel achter je vodden gezeten. Maar "al" die absenties hebben me duidelijk geen windeieren gelegd: ik slaagde. |
Citaat:
|
Hele erge menstruatie is toch goed genoeg? Komt hij aan met 'eerst zien dan geloven' dan stel je voor dat hij even mee loopt om te kijken. Wedden dat hij dat niet doet? Of je neemt een super-de-super tampon mee en laat die zien, choqueert wel wel genoeg denk ik :P
(Ik had een mannelijke leraar die heel makkelijk daarin was; 'Meneer... ik heb een probleempje...' 'Oh, is niet erg, ga maar lekker zitten daar, hou de score maar bij. En als het niet meer gaat, dan ga je maar fijn naar huis.' Hij begreep het helemaal :P (wel gemeen eigenlijk, van mij :o ) Mijn zus had hem ook, en ze was gewoon op een gegeven moment elke week ongesteld... viel hem wel op hoor, maar niet dat het een smoes was... hij dacht dat ze gewoon heel veel pech had dat het constant was... of iig elke donderdag... Snugger :P) |
Citaat:
|
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Laat jezelf gewoon zo hard op je bek slaan dat je een week in coma ligt.
Of spring doodleuk voor de bus. Dan heb je pas echt een geldige reden. :cool: (Y) |
Gewoon ziek melden.
|
Citaat:
Ik had er misschien even een roloog bij moeten zetten :P |
Dan zeg je toch gewoon dat je echt hele erge hoogtevrees hebt? Dat je dan gaat overgeven en flauwvallen, enzo.
|
Gewoon je pa of ma laten opbellen dat je ziek bent.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16. |