![]() |
[gsm,gprs] Hoe lang doe je over 1.5 mb
als ik bijv zou msnen op de laptop?
|
met een max van 56.6Kb
((1.5MB*8*1024)/56.6)/60=3.32 minuten ongeveer |
nog iets anders, het werkt voor geen flikker dat gprs ik laat instellingen sturen vanaf telfort, en vanaf sonyerrisson maar het werkt allemaal niet :rolleyes: iemand hier ervaring mee. Kheb een SE t610 en een abbo van telofrt
|
Let erop dat je per kilobyte betaalt. ;)
|
Als ik een dag online ben verbruik ik ongeveer 7mb aan MSN'en.
En ik ben niet ieman die geweldig veel praat... |
nou tis gelukt:) alleen stond er 115,5 kbs in het tv tje onder. Ging ik naar de downloadsnelheid kijken is dat maar 4 kb/s. Is dat niet een beetje traag voor gprs of is het gewoon kut sloom?
|
het is gewoon kut-sloom
|
GRPS is gewoon niet zo snel nee, GSM is nog geen 1KB/s. UMTS zal wel redelijk gaan, zo'n 25KB/s.
|
Citaat:
Citaat:
|
Theoretisch ja, reken op 25KB/s, dat is al optimistisch te noemen.
|
zal er ooit nog adsl snelheid komen. En dan heb ik het niet over wifi techniek
|
Denk het wel, maar het zal altijd achterblijven bij wat we thuis hebben. Het probleem zit hem vooral in de hoeveelheid kanalen. WiFi zou fantastisch zijn, zij het dat in één gebied er slechts 12 kanalen zijn; daarna is het gebied 'vol'. Ik zie niet zo snel dat dit probleem opgelost wordt. Bovendien zijn er natuurlijk nog beveiligingsproblemen en een inconsistente verbinding (verbinding die even wegvalt, packetloss is zeer kwalijk voor dataverbindingen).
|
Citaat:
Ik heb trouwens vanmorgen eens gekeken hoe snel gprs van vodafone is: ik deed 29 seconden over het dowloaden van 98kB. Dit is dus 3,4kB/s. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:13. |