![]() |
[ISO] Meerdere op 1 cd?
Ik was me af aan het vragen of het mogelijk is meerdere ISO bestanden (via Nero natuurlijk) op 1 cd te branden
dus kunnen 2 iso bestanden van allebei 200 mb op 1 cd zodat ze toch allemaal werken? |
geen idee waar je het over hebt
(nuttig antwoord he) |
Als je weet wat een ISO is zul je begrijpen dat je daarmee het nut van de iso weghaalt in de meeste gevallen..
|
hmm dus een iso van 2 gig kan ook niet op 3 cd maar moet op dvd?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan brand je ze toch gewoon niet? Download Daemon Tools en mount de ISOs, en Daemon Tools emuleert de ISOs alsof het DVDROM drives zijn.
http://www.daemon-tools.cc/ |
Als ik Johnnie-mannuh was zou ik de beide iso's even uitpakken en dan branden.
Want twee iso's op één bepaalde cd, is wel onwijs dom. (Tenzij je de iso's wilt mounten naar een virtuele cd speler, via Enlightenment idee) Offtopic: Citaat:
|
Citaat:
|
ik weet wel wat je met ISO kan maar ik weet niet hoe het werkt.
ik heb tot nu alleen soms iso cd's geburnt maar werkt een iso van 1 gig (of nog groter natuurlijk) ook op DVD? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Is Daemon Tools nou FOSS? Dacht dat te weten, maar ik kan het niet zo snel vinden op hun site.
|
Daemon tools heeft bij mij nooit echt gewerkt. Ik gebruik liever de virtual cd-rom van Clone CD
|
Citaat:
|
Citaat:
ISO's maken gaat prima met Clone CD bijvoorbeeld, wil je dat nog eens doen. Ik heb ook alcohol 120% gehad maar ik vond het niet echt handig te gebruiken. |
Citaat:
|
Citaat:
Nog makkelijker dan DT? :o |
Citaat:
Bovendien zijn er betere programma's om te branden en ISO's te maken. (y) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:03. |