![]() |
Arts raadt kinderloos koppel seks aan
AMSTERDAM - Een arts heeft een Duits echtpaar geadviseerd om met elkaar naar bed te gaan om kinderen te krijgen. De 30-jarige man en 36-jarige vrouw zochten na acht jaar huwelijk ten einde raad een vruchtbaarheidskliniek op omdat ze nog altijd kinderloos waren. Na een test kwam een arts met een eenvoudig advies: "Als u zwanger wilt raken, moet u wel met elkaar naar bed."
Het universitair ziekenhuis van Lubek had nog nooit met een soortgelijk geval te maken gehad. Het koppel moest verschillende tests ondergaan en de dokters stelden vast dat beiden vruchtbaar waren. Normaal gezien moest er geen probleem zijn in het verwekken van een kind. "Toen we hen vroegen hoeveel seks ze gemiddeld hadden, keken ze ons erg verbaasd aan. Ze begrepen niet wat we bedoelden," zei een woordvoerder van het ziekenhuis. De twee zijn opgegroeid in een zeer streng religieuze omgeving en waren zich na acht jaar niet bewust hoe ze zwanger konden raken Hahaha, hoe is het in deze tijd toch in godsnaam mogelijk...... |
Sorry, ik heb niks gezegd. Het staat al ergens. Slotje dus maar..........
|
OMG. :cool:
|
Dat is pas een huwelijk.
Onwetendheid kan zo mooi zijn, dit pas liefde. Waarschijnlijk gaat het stuklopen op het feit dat ze nu zonden zullen moeten begaan die ze op zichzelf en hun partner gaan betrekken, beide zichzelf verdoemen. En er een einde aan maken. :cool: Lang leve het Christendom. |
... ja ja, geef het christendom maar weer de schul van achtelijkheid. lang leve de nuance. volgens het christendom schiep god ook de vrouw, en daarmee ook de sex, en is sex zeker niet zondig.
|
Citaat:
Doordat in hun christelijke omgeving seks als een taboe werd beschouwd blablabla ... Hoe wereldvreemd zijn die mensen? |
Citaat:
|
Kun je je de verrassing voorstellen van dat stel als ze het voor het eerst wel met elkaar gaan doen...
Als ze willen weten hoe het moet enzo moeten ze maar even hier komen rondneuzen. |
Citaat:
En ook niet islamitisch, denk ik. En ook niet van een natuurreligie. Blijft weinig over dan... ;) |
Citaat:
|
Wat raar.. ze hebben 'gaat heen en vermenigvuldigt U' toch wel meegekregen als ze zo streng religieus zijn? :s
|
Misschien gingen ze voor een spiegel staan??
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik snap er ook niets van. Ik wilde gewoon even mijn kennis over het type inwoners van mijn dorpje met jullie delen. :p
|
Citaat:
Citaat:
:D :D :D |
Citaat:
Kan me niet voorstellen dat dat goede seks wordt. Seks is zondig + totaal geen ervaring met seks = een ramp |
Citaat:
|
Ik weet niet hoor, lijkt mij een beetje broodje-aap verhaal. :rolleyes:
|
Citaat:
|
:D zo kom ook van die streng christelijke af (no offence ment)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://nu.nl/news.jsp?n=325106&c=119 waarbij ik er van uitga dat je niet meteen gaat zeuren: 'ja, maar nu.nl is ook geen bron'. |
Nu.nl is wel degelijk een betrouwbare bron. Vrijwel al hun nieuws komt van ANP of NOVUM, of buitenlandse persbureau's. Net zo betrouwbaar als het 8 uur journaal.
|
Ik vind het eigenlijk best zielig. In een wereld waar veel om macht geld en sex draait niet weten dat sex bestaat en je afvragen waarom er toch geen kindje uit de kolen komt groeien...
Je kan erom lachen, maar ik vind het echt zielig. Dat ouders hun kinderen zo dramatisch af kunnen schermen van de realiteit vind ik echt niet bevorderlijk voor het verdere leven van de kinderen. En dat allemaal om een religie, maar er komt vast meer bij kijken... Overbeschermende ouders die hun kinderen bij alles weghouden wat ook maar eventueel gevaarlijk zou kunnen zijn zorgen er vaak voor dat hun kinderen op volwassen leeftijd nog steeds niet hebben leren zwemmen (je zou zomaar kunnen verdrinken als de badmeester even niet oplet), fietsen (stel nou dat je valt en een hersenletsel oploopt), koken (straks sta je nog in brand), etc etc... (ja ik ken echt ouders die zo denken, heb zelf op stage met een moeder te maken die weigert haar 12 jarige zoon te leren fietsen en zwemmen omdat het gevaarlijk kan zijn) :rolleyes: Een zelfstandig leven is voor die mensen bijna onmogelijk. Dat zij echte liefde kennen hebben ze bewezen na 8 jaar sexloos huwelijk. En da's natuurlijk het belangrijkste, maar toch vind ik dit echt gewoon sneu... |
Citaat:
Verder geloof ik niet dat liefde 'waar' wordt als je het ook zonder seks kunt volhouden. Deze mensen hebben gewoon geen flauw idee van wat seks is, en iets dat je nooit gekend hebt kun je ook niet missen. Dus het is gewoon hun beleving van het huwelijk, maar wel een hele kromme. |
Citaat:
|
Citaat:
Niet alle culturen noteren alles. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb dat ook gelezen ja. Ik dacht ech: wow, dit moet een grap zijn! :D
|
Misschien hebben ze het 'met elkaar naar bed gaan' iets te letterlijk genomen :D
|
:D hoe vet
...jammer is wel dat t stukje niet vermeldt hoe die mensen reageerden toen de dokter aan hen uitlegde hoe dat in z'n werk gaat, sex |
geweldig :D
|
Voor een vruchtbaarheidsonderzoek bij de man hebben ze sperma nodig.
Vraagje.. hoe kwamen ze daaraan bij deze 'wereldvreemde' *?* :o |
Citaat:
|
hebben wat in te halen...
|
En wij ons maar zorgen maken over al die jongeren hier die "niet eens" weten hoe ze bijvoorbeeld een condoom om moeten doen :D :p
|
Citaat:
Vraag me af hoe hun ouders dan hebben uitgelegd waar kinderen vandaan komen.. de ooievaar is nu toch wel erg achterhaald ;) |
Citaat:
Gelukkig weet ik dat het niet vanzelf gaat ;);) |
Citaat:
|
|
:|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |