![]() |
Meer energie nodig!!!
Hoe krijg ik dat voor elkaar zonder allerlei dure dingen te kopen?? Hebben jullie misschien enig idee??? alvast bedankt!!
|
Gewoon gezond eten, alle voedingsstoffen, veel koolhydraten ( denk ik :confused: )
En veel fruit enz. natuurlijk ook. En sporten. Daar krijg ik ( en de meeste met mij denk ik ) op den duur wel energie van. |
Van sporten krijg je geen energie, daarbij verlies je energie. Je lichaam krijgt wel een betere stofwisseling, zodat energieopname -en afgifte efficienter gaan.
Winegums leveren heel snel energie, omdat ze uit 100% suiker bestaan. Het mooie is dat die suikers door het lichaam worden afgebroken en niet worden omgezet in vet. Verder veel bruin brood. Gewoon gezond eten, voedsel met veel koolhydraten. Wanneer ik een topprestatie moet leveren met sport eet ik 2 dagen ervoor veel marcaronie als avondeten. |
Ook een regelmatige slaap doet wonderen bij je energie...
Als 's avonds rond dezelfde tijd gat slapen en dan ook 's ochtends (niet tot 's middags slaapt) opstaat rond dezelfde tijd, voel je ook een verschil in energie :) |
Citaat:
|
Bananen helpen, winegums heb ik ook wel eens gehoord. Ook macaroni/spagetti helpen goed.
Verder veelzijdig eten. |
Ik wil ook wel tips, ik zit midden in mn blok, over 2 weken examens :s.
X-je |
Citaat:
|
sporten :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Van niets krijg je energie, je zet alleen energie om... Maar in het dagelijks leven zeg je gewoon: energie krijgen... |
Mensen,
graag geen gezeur in dit topic op jnieuwelaar. zoals hij zei: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:50. |