![]() |
The Prodigy
Ze zijn weer helemaal terug,
http://www.nekozine.co.uk/prodigynewalbum.html (y) |
Charly zegt:
ze zeiken al jaren dat t album af is |
Citaat:
die mini-tour en Baby's Got A Temper, wilden ze eerst op de weg verder gaan van The Fat Of The Land, en onder lichte druk zijn 'ze' toen de festivalplanken op gestuurd. Maar dat beviel Liam niet, die adviseert iedereen die meer Fat Of The Land wil, Keith Flint's solo cd te halen. Nr's als Nuclear zijn dan ook in de prullenbak beland. Anyway, ik ben blij als er weer iets komt, ze zijn iig eerder dan G 'n R ;) :p |
ik kan niet wachten totdat mn trommelvlies de eerste golven van deze plaat tot zich neemt
|
Citaat:
je moet je inbox leeg maken....... |
ben benieuwd (y)
|
HELL YEAHHh!!!!!
: http://www.theprodigy.nl/index_besta...digy-Girls.mp3 !!!!!!!! LISTEN UP! hijs fucking verrrssssssssssssss |
En ik vind hem FUCKING tegenvallen...
|
wat had jij verwacht dan??
|
Citaat:
|
ik luister nu
hoor old school hiphop invloed synths zijn wel ok maar zijn net niet donker genoeg.. die electrostemmetjes vind ik zowiso niet prodigy conclusie : Wel een okee nummer. Niet echt prodigy of hard genoeg. Te langdradig. |
ik check het zodra de voetbalwedstrijd is afgelopen want pappie moet niet gestoord worden. :s
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word echt ziek van die bbc commentator-stem. |
Citaat:
maar hey, hoeveel cooler die bbc commentatoren zijn dan die van NL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
achja. op zich is de bbc ook wel beter dan die semi-intellectuele shit die je op ned. 2 krijgt , maar het werkt nog steeds op je zenuwen. ontopic; is het zoiets als baby's got a temper ? dat vond ik wel vet. |
Je mist echt iets. :(
|
vanavond engeland- frankrijk, lijkt me een stuk boeiender. (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
het was bijna 1-0 voor kroatië geweest, wat een gemiste kans. |
nummer klinkt wel ok, tis wel ff wennen
maar ach, ik hoor et in augustus dan wel allemaal |
Citaat:
|
ha, het is rust.
even luisteren. |
En the prodigy is al jaren dood
|
haha leuk topic over the prodigy zo
maar ontopic: k vind t maar een lame wedstrijd, veel meer zin in die van strax... |
Citaat:
gelukkig is dit album 180 graden de andere kant op van dat schijtnummer en dit punk richting :cool: (y) |
ik kan het best aanhoren. wel even wennen idd.
moet het nog wat vaker luisteren denk ik. |
Ik herken hier Prodigy niet meer in terug hoor.
|
Smack My Bitch Up!!!
|
wat een kutlied dat girls (n)
|
ik herken prodigy hier zeker nog wel in terug
|
We hebben een heel sport forum en zelfs een ek subforum hoor :)
Ik ga het straks eens even luisteren :) |
haha zo grappig, als je kijkt op het grootste prodigy forum is er in 19 pagina's topic over dit nummer één member die het een kut nummer vind haha
ik ben hier een van de weinigen die het vet vind zo te zien haha wat n tegenstelling |
Citaat:
...like, had iemand verwacht dan dat er nu een vet album gemaakt zou worden..??? |
Citaat:
ik ben gay genoeg om dat te weten \m/ |
Citaat:
|
Citaat:
ik heb een hekel aan "FANS" ..wat een puberale zooi |
nee de meesten hebben daar een hekel aan het laatste album (fat of the land)
|
Ben ik de enige of lijkt dit best veel op Felix Da Houscat - SilverScreen?
|
Dit is best wel electro. :D Maar in ieder geval een stuk beter dan Baby's Got a Temper.
|
Citaat:
ontopic: ik wacht met smacht op een nieuw prodigy album, maar ben best bang dat het tegen gaat vallen (n) |
Na een stuk of 10x luisteren vind ik hem eigenlijk best wel ok (Y)
|
tegenvaller.. en ik had er al niet veel meer van verwacht
oh, die link doet het btw (bij mij) niet (meer), maar je kan 'm ook hier luisteren dit las ik op één of andere weblog: Op dit nieuwe Prodigy album hebben o.a. meegewerkt Liam & Noel (Oasis), Hollywood actrice Julliette Lewis en Princess SuperStar (ik geloof dat zij de stem is van 'Girls'.) Nicole - | Homepage | 06.13.04 - 1:09 pm | # |
ik vind girls 'n beetje tegenvallen, maar die preview van memphis bells op die prodigy fan site shit klonk aardig dope (y) . je hoort er wel de prodigy in terug. :cool:
|
hoe vaker ik dat nummer Girls hoor, hoe beter ik em vind
et deuntje en bass werk zijn prettig, alleen et zanggebeuren vind ik wat minder |
oh ik vind 't liedje gaaf trouwens (y)
|
ik kan hem niet downloaden en ik wil zo graag :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15. |