![]() |
Vrijheid....
Weet niet zeker dat het hier hoort, verplaats anders maar..
Vandaag heb ik en bezoek gebracht aan een jeuginrichting, ook met mensen gesproken. Ze werken daar met strafpunten en pluspunten. Hoe ze zich gedragen krijgen ze punten naar. Ze hebben een luchtplaats maar daar mogen ze maar een aantal uur in. Per week. Hoe meer punten hoe later ze naar bed mogen enz. Nu is mijn vraag aan jullie wat zullen jullie het meest missen? Als jullie in een gesloten inrichting zouden zitten. Zelf zal ik mijn vrijheid het meest missen. |
Hmm, DK.
&vrijheid (en vrienden!). Ik heb een hekel aan moeten. De band met mijn familie is niet het je-van-het, en ik hecht (veel) meer waarde aan de bovengenoemde dingen dan aan materie ed. :) |
Seks/Vrienden.
|
Ik heb vrijheid gestemd, maar vrienden zal ik ook zeker missen.
|
Ik denk dat als ik met mijn vrienden in zo'n inrichting zou zitten, het voor mij al veel minder erg zou zijn.
Samen met vrienden daar zitten geeft ook weer een stukje vrijheid, al is dat in werkelijkheid misschien niet zo. Materie & familie.. tja.. Ik zal mijn ouders en broer en zus wel missen maar de rest.. Nee, dat is toch minder belangrijk dan goeie vrienden die me echt begrijpen. |
Vrienden denk ik.
|
Vrienden en Vrijheid.
|
Materie.
|
Ik heb vrijheid gestemd.
Ik heb al eens in een gesloten inrichting gezeten en merkte dat ik dat heel erg miste, al moet ik ook zeggen dat ik mijn vriend heel erg miste (de vrijheid :o ). Maar als ik meer vrijheid had, kon ik natuurlijk ook naar hem toe ofzo ;) |
Vrijheid.
Maar bij die vrijheid hoort imho ook een beetje vrienden, vrijheid zónder vrienden is geen vrijheid... Eigenlijk is vrijheid dus alles, vrienden, familie en materie... Van vrienden/familie/materie zou ik m'n familie het meeste missen, daarna m'n vrienden en daarna materie. |
Mijn pc. Want daarmee kan ik min of meer contacten blijven onderhouden met vrienden en familie en heb ik nog een zekere vrijheid.
Plus dat ik mij niet zo gauw verveel dan |
Beetje vreemde poll. Als ik mijn familie òf vrienden òf mp3speler kan zien, en niks anders, dan is dat toch niet prettig. Vrijheid dus.
|
Vrijheid.
|
mn vrienden
maar ook beetje familie (ben tante van twee kanjers dus das best wel logisch dan :D ) |
Mijn familie EN vrienden.
Aangezien vrienden soms net zo veel waarde hebben als familie, heb ik familie gestemd. Vrienden zijn soms ook je familie. |
Citaat:
|
Tuurlijk kan je wel vrienden hebben als je niet vrij bent. In een dictateur kan je vrienden hebben. Dan zijn vrienden en familie juist het belangrijkste in je leven.
|
vrijheid
|
Citaat:
|
Vrijheid
|
M'n vrienden
|
Ik zal de rust missen, en mijn vrienden. Ik kan n iet tegen lawaai!
duz ik denk vrijheid(heb ik ook op gestemd) |
Bedankt voor het stemmen, blijf het vooral doen (y) .
Wat me wel opvalt is dat de meningen toch redelijk verdeeld zijn. |
vind je? Komt toch duidelijk naar voren tot nu toe dat vrijheid het meest gemist zal worden?
|
Moeilijk kiezen hoor....hmmm vrienden of vrijheid.......hmmm
|
Vrijheid, je vrienden en familie kunnen wel langs komen maar dan kan je nix, en dat komt dan omdat je geen vrijheid hebt.
Dus vrijheid (met vrienden/familie) |
ik heb voor vrienden gekozen, maar als ik 2 opties mocht doen zou ik ook voor vrijheid kiezen. als mensen voor mij alles bepalen ga ik denk echt gek worden.... serieus.
|
vrijheid en vrienden!
|
waar staat de optie "internet"
Neu, vrienden |
Ik ben best wel een familiemens, vind familiedagen etc. altijd supergezellig (heb erg grote familie, maar wel close), maar kan best zonder ze (een tijdje dan he ;) )
maar ik denk dat ik toch de vrijheid als eerste zou missen. Dus die maar gekozen. |
vrijheid
|
Vrienden (en familie, maar ik heb maar vrienden gekozen)
|
Zonder twijfel, vrijheid.
|
Ik denk vrienden, dat zou het gemis aan vrijheid enigzins kunnen opheffen.
|
ach... absolute vrijheid heb je toch nooit dus om het nou te missen...
Ik stem voor vrienden en toch een klein beetje voor vrijheid. |
eigenlijk alles ,maar ik denk dat je zonder vrijheid aan de rest weinig hebt...
|
Ik hecht weinig waarde aan materiële dingen. Vrienden en familie zou ik zeker missen, maar er is niets zo erg als het niet kunnen bepalen van je eigen ritme, je eigen bewegingen, kortom je vrijheid.
|
vrijheid. Zoals al gezegd is heb je zonder vrijheid weinig aan de rest. En materiële dingen kan ik gerust missen
|
Citaat:
|
Vrijheid, want als je vrijheid had kon je ook naar je vrienden/familie dus dat is een gevolg van geen vrijheid hebben.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:24. |