![]() |
Enquête v. Po Wiskunde
We moeten voor wiskunde een PO maken. Ons onderwerp is werken met excel. We moeten daarvoor enquêtes afnemen.. Dus als jullie zo vriendeijk willen zijn om hem evne in te vullen =)
Hoe besteden jongeren hun vakantie. 1.Wat is je geslacht? 2.Hoe oud ben je? 3. Ga je dit jaar op vakantie? 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? 6. Hoe lang ga je op vakantie? 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 8. Met welk vervoersmiddel ga je? 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? 10. Wat doe je het liefste op vakantie? 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) |
dat wil ik wel ;)
1. vrouw 2. 16 3. ja 4. met mijn ouders 5. buitenland 6. 3 weken 7. 4 keer in het jaar 8. auto 9. op de camping 10. bergsport 11. bergsport |
Hoe besteden jongeren hun vakantie.
1.Wat is je geslacht? Man 2.Hoe oud ben je? 20 3. Ga je dit jaar op vakantie? Nee 7.Hoe vaak ga je op vakantie? Tot nu toe elk jaar, maar dit jaar toevallig niet. 10. Wat doe je het liefste op vakantie? Zwemmen, sporten, omgeving bekijken en aan het eind van de dag lekker luieren 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) doe-vakantie |
1.Wat is je geslacht?
Man 2.Hoe oud ben je? 16 3. Ga je dit jaar op vakantie? Ja 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) Ouders 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? Buitenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 2 weken 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 2x per jaar 8. Met welk vervoersmiddel ga je? Vliegtuig 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? huren een huisje van een familie 10. Wat doe je het liefste op vakantie? Niets :-) 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) Ski. |
1. vrouw
2. 16 jaar 3. allebei 4. allebei 5. met ouders 3 weken, 2 keer met vrienden elke keer 1 week 6. meestal alleen in de zomer 7. met ouders ga ik met de auto, als ik alleen ga met de bus 8. camping 9. paar weken op vakanties, liefst zonnig. en als ik thuis zit leuke dingen doen en baantje 10. liefst zon en strand |
1 vrouw
2 15 jaar 3ja 4 ouders 5 buitenland 6 3 weken 7 iedere vakantie 8 vliegtuig 9 hotel 10 zon en strand |
Ok wil ik best invullen.
Hoe besteden jongeren hun vakantie. 1.Wat is je geslacht? Vrouw (meisje) 2.Hoe oud ben je? 14 3. Ga je dit jaar op vakantie? ja , italië en Portugal 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) ouders en broertje 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? buitenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 1 week + 3 weken dus totaal 4 weken 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 2 keer 8. Met welk vervoersmiddel ga je? auto + vliegtuig 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? bungalow 10. Wat doe je het liefste op vakantie? actieve dingen zoals duiken etc. helaas hebben mijn ouders een andere mening. en zwemmen en expres door een golf meegesleurd worden en dan 30 sec. ander water blijven. 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) actieve vakantie , kan dat niet srand / zon vakantie . |
1.Wat is je geslacht?
1. vrouw 2.Hoe oud ben je? 2. 14 3. Ga je dit jaar op vakantie? 3. nee, waarschijnlijk niet 4,5,6,7,8,9 niet van toepassing 10. Wat doe je het liefste op vakantie? actieve dingen, iets cultureels en strand 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) een actieve vakantie |
1. Vrouw
2.15 3. Ja 4. Ouders 5. Buitenland: turkije 6. 5 weken 7. Iedere zomervakantie 8. Vliegtuig 9. Hotel/appartement 10. Lekker luieren, zwemmen en genieten van de omgeving 11. Zon, zee & strand |
1.Wat is je geslacht?
M 2.Hoe oud ben je? 17 3. Ga je dit jaar op vakantie? waarschijnlijk wel :p nog niet gepland 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) ouders 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? mogelijk beiden, misschien een van de twee 6. Hoe lang ga je op vakantie? waarschijnlijk weekje of 2 7.Hoe vaak ga je op vakantie? alleen in de zomervakantie.. soms een weekje in Nederland en twee weekjes buitenland, soms alleen buitenland.. 8. Met welk vervoersmiddel ga je? eigen auto/vliegtuig, ligt aan afstand 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? huisje (dus bungalow, maar niet per se een etage) 10. Wat doe je het liefste op vakantie? op 't strand liggen ;) 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) zon |
1. Vrouwelijk
2. 17 3. Ja 4. In ieder geval met vrienden, met mijn ouders is nog niet zeker 5. vrienden - binnenland / ouders - buitenland 6. vrienden - 1 week / ouders - 3 weken 7. 2 keer in de zomervakantie dus (en meestal nog 1 à 2 keer in de rest van het jaar) 8. vrienden - Auto / ouders - camper 9. vrienden - camping / ouders - rondtrekken met camper, dus heel af en toe camping en anders camper 10. lezen, zwemmen, beetje geinen, nog wat cultureels doen 11. rustig aandoe vakantie |
1. Vrouw
2. 18 3. Ja 4. Vrienden 5. Buitenland 6. weekje 7. 1 x per jaar 8. Vliegtuig 9. Appartement 10. Luieren en af en toe iets actiefs doen en genieten van de omgeving 11. Zon, strand en zee |
1. Vrouw
2. 19 3. Ja 4. Vriend en ouders 5. Buitenland 6. 14 dagen 7. 2 x per jaar 8. Vliegtuig 9. Camping 10. Zalig niets doen, lezen, stadje bezoeken, wandelen 11. Zon, strand en zee |
Citaat:
|
1. Meisje
2.15 3. ja 4. Samen met een vriendin met een groep mee. 5. Buitenland 6. 8 dagen. 7. een keer per jaar 8. bus 9. camping 10. strand en actief 11. strand en actief. |
1.Wat is je geslacht?
Vrouw 2.Hoe oud ben je? 16 3. Ga je dit jaar op vakantie? Ja 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) Vrienden en ouders 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? Binnen en buitenland, Ardennen en Renesse 6. Hoe lang ga je op vakantie? 2 keer een week 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 2 keer 8. Met welk vervoersmiddel ga je? Auto 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? Camping en huisje 10. Wat doe je het liefste op vakantie? nix 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) strand |
1.Wat is je geslacht?
vrouw 2.Hoe oud ben je? 16 3. Ga je dit jaar op vakantie? ja, 2x 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) 1.een vriendin 2.mn vader 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? 1. buitenland (spanje) 2. binnenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 1. 12 dagen 2. een week 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 2x 8. Met welk vervoersmiddel ga je? 1. vliegtuig 2. auto 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? 1. huis van een vriend van ons 2. stacaravan op een camping 10. Wat doe je het liefste op vakantie? zwemmen, luieren, shoppen, uitgaan, zonnen, paar leuke dingen ondernemen 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) zon, strand, af en toe iets doen. |
1.Wat is je geslacht?
vrouw 2.Hoe oud ben je? 18 3. Ga je dit jaar op vakantie? hoogstwaarschijnlijk wel 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) met mijn vriendje 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? binnenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? een weekje 7.Hoe vaak ga je op vakantie? ongeveer twee keer per jaar 8. Met welk vervoersmiddel ga je? met de auto, de fiets en de trein 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? op een camping 10. Wat doe je het liefste op vakantie? van alles wat: luieren, op het strand liggen, wat zien van de omgeving en eventueel ook wel echt iets actiefs. 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) een van alles wat vakantie (wat ik bij vraag 10 beschreven heb) |
[B]1.Wat is je geslacht?
man 2.Hoe oud ben je? 18 3. Ga je dit jaar op vakantie? misschien 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) ouders 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? buitenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 6 weken 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 1 keer per jaar 8. Met welk vervoersmiddel ga je? met de auto of vliegtuig 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? appartement 10. Wat doe je het liefste op vakantie? zwemmen,zonnen, luieren 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) zon |
Citaat:
|
Citaat:
|
1.Wat is je geslacht?
Vrouw 2.Hoe oud ben je? 15 3. Ga je dit jaar op vakantie? ja 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) Ouders 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? Binnenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 10 dagen 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 1 of 2 keer per jaar 8. Met welk vervoersmiddel ga je? Vliegtuig 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? Hotel natuurlijk 10. Wat doe je het liefste op vakantie? pootje baden (niet zwemmen) 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) [/B] ski By the way wat heeft dit met wiskunde te maken als ik vragen mag? |
1.Wat is je geslacht?
Man 2.Hoe oud ben je? 17 3. Ga je dit jaar op vakantie? Ja 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) Mijn ouders en een broer 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? Buitenland 6. Hoe lang ga je op vakantie? 3 weken 7.Hoe vaak ga je op vakantie? 1x per jaar op een grote vakantie. Soms nog een weekje extra weg. 8. Met welk vervoersmiddel ga je? Auto 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? Camping 10. Wat doe je het liefste op vakantie? Duiken, zonnen, eten, cultuur bekijken 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) Duikvakantie, zonvakantie |
1.Wat is je geslacht?
Man. 2.Hoe oud ben je? 18 3. Ga je dit jaar op vakantie? Geen flauw idee. 4. Zo ja, met wie? (Vrienden of ouders) nvt 5. Waar ga je op vakantie, Binnen – of buitenland? nvt 6. Hoe lang ga je op vakantie? nvt 7.Hoe vaak ga je op vakantie? nvt 8. Met welk vervoersmiddel ga je? nvt 9. Waar verblijf je: camping/appartement/bungalow e.d.? nvt 10. Wat doe je het liefste op vakantie? Dat is een beetje algemene vraag, lijkt me. Het liefste wat ik op ieder moment doe lijkt me vrij evident en is gewoon neuken. 11. Wat voor vakantie heb je het liefst? (bv zon, strand, ski) Veel natuur, weinig mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32. |