![]() |
Concentratietest
Bekijk ÉÉN KEER dit videoclipje.....
filmpje Laat het filmpje in zijn geheel laden en bekijk hem dan. Tel nu het aantal keer dat het witte team de bal naar elkaar overspeelt. Hou je aan de regels anders is het niet leuk. Als je het in zijn geheel bekeken hebt, lees dan wat er onder spoiler 1 staat. Daarna spoiler 2.
Spoiler
Spoiler
:) |
Moet ik eerst weer quicktime installeren :rolleyes:
|
Citaat:
|
Spoiler
|
Ik zag het meteen... Niet zo bijzonder..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kende hem al. Toen ik hem voor het eerst zag had ik die aap helemaal niet in de gaten:o
|
Vrouwen kunnen meerdere dingen tegelijk doen, mannen niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag wel wat in beeld lopen, maar ik was te geconcentreerd bezig om het me ook echt op te vallen.
Dacht in eerste instantie dat er een teamlid van het zwarte team bijkwam :o |
je ziet toch meteen zo'n apenpak rondlopen :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Nu weet iedereen die de test nog moet doen, wel meteen wat het is, maar goed.) |
jezus gaat het echt om de aap, dat je dat niet ziet.
Hoeveel keer hadden julliet trouwens geteld? ik 13, er waren nogal wat passes van zwart naar wit en andersom nl |
Citaat:
|
Ik kende hem al, telde er trouwens 13
|
Citaat:
|
14 en een stomme gorilla.
|
Citaat:
|
ik vond dat die aap in de weg liep, maar ik zag m heus wel
|
Oke mooie aap... Lijkt op me broertje :p
|
Hij werkt bij mij niet, omdat ik op school zit. Morgen doe ik het thuis wel.
|
Ik was te gefixeerd op het tellen (14x) dat ik die aap niet zag, nee. Ik zag wel iets aankomen lopen en weer weggaan, maar ik dacht dat dat een extra (zwart) teamlid was.
|
Citaat:
|
ik zag die aap wel gewoon tijdens het tellen maare was dat het nou? kijk hem na het eten wel weer opnieuw zonder te tellen
edit: zag niks anders als die aap |
Citaat:
|
Ik had wel door dat de aap rondliep (ik zag hem niet komen, maar wel dat er ineens een harig ding was). Wat is de grap nu precies? Sommigen merken die aap niet op? :eek:
|
Ja leuk, vertel maar wat de grap is..... :nono:
|
Spoiler
Als ik trouwens terugkoppel naar dat testje van auditief en visueel denken dan kan het kloppen dat ik al die dingen heb kunnen volgen omdat ik visueel nogal sterk uit de verf kwam geloof ik. |
Hoeveel keer is er nu uiteindelijk over gespeeld? Ik zag het verder trouwens direct.
|
Dus diegene die de gorilla niet zagen, kunnen zich beter concentreren? Dat is de conclusie? :cool:
|
Ik zag ineens een harig ding :o
En toen raakte ik bijna de tel kwijt, maar heb er wel 14 geteld :cool: |
Eigenlijk blijkt dit testje best zinloos als ik de reacties zo zie.
|
Citaat:
|
Nou, zo moeilijk was het toch niet om die aap op te merken en toch die bal te blijven volgen?
|
ik zag de aap niet. ik zag wel iets zwarts verschijnen, maar dacht dat er een 4e zwarte speler bij kwam.
|
1, 2, 3, 4, hee, een aap, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14
|
Hehehe, ik had gewoon nix door de eerste keer :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zag de aap niet en merkte ook helemaal niet op dat er iets veranderde in het scherm.
Toen ik voor de tweede keer naar 't filmpje keek, zonder te tellen, had ik echt het idee dat ik naar een ander filmpje aan het kijken was, zeer maf. Maar wat denkt deze test hier over te kunnen zeggen? |
aap, leukig ,enzo
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:11. |