![]() |
Ninja Gaiden
Heeft iemand em al?
Ik heb hem vandaag besteld en ben ook erg benieuwd, iemand? |
Ik heb 'm, en hij is gaaf en VRESELIJK MOEILIJK. Beetje prince of persia sands of time achtig met 2908198312x acrobatische/kungfumoves en vijanden :D
|
Uitgespeeld. Erg moeilijk spel maar wel cool gedaan.
|
Citaat:
Spoiler
|
Ik heb em anderhalve week en hij is echt ge-fucking-weldig :). En idd, erg moeilijk :).
|
|
moet toch eens aan de X-Box
|
Heb hem besteld.
Ben zeer groot fan van POP: sands of time dus dit moet ik hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik haal hem na de examens, wat ben ik toch verstandig :D
|
ik haal na me laaste examen dag 2 juni, fuck datis egt nog lang slapen
|
Citaat:
|
Ik moet nog een filetje van 50 mb en ik heb hem:), ben benieuwd:), waarschijnlijk ga ik het 3x spelen en dan vind ik het wel weer mooi geweest maar toch:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Na de examens, en dan kijk ik of ik 'm 2e hands kan krijgen op xboxworld, van iemand die 'm al uitgespeeld heeft voor een bedrag rond de 35 euro! :)
|
Ik heb hem sinds zaterdag, speel op Normal en ben nu in Chapter 5. Damn die zwarte Ninja's zijn irritant zeg xD Het spel is echt wreed moeilijk, maar ik merk wel dat ik steeds wat beter wordt ^^ Wel leuk voor een keer!
|
Ik heb hem ook, zit nu in chapter 10. Tis vreselijk strak spel, en button mashen helpt niet. Je zult de combo's moeten leren, je hebt ze immers niet voor niets :p
En voor diegene die de boss van chapter 7 irritant vind, wacht maar tot je de boss van chapter 9 ziet! :D |
Citaat:
|
Posers!:p
|
Citaat:
Hoeveel 60-Fiend Challenges heeft hier iedereen gehad? |
:cool: een vriend van mij heeft em...en hij is ON-GE-LO-FE-LIJK DOPE (y) :cool:
|
Hij is idd supervet. De boss in chapter 13 was eigenlijk vrij easy. De boss van chapter 14, dies pas rot! Zo onvoorspelbaar als maar zijn kan!
|
Ik heb het spel vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen dat het wel een leuk is :p
Ik vind de camera een beetje irritant, maarja... En ik zit pas in chapter 2 en ik vind beide eindbazen nu al irritant :D |
Ik heb em uitgespeeld! En nu al aan het replayen :p
|
Is het een soort Devil May Cry op de x-box?
|
Kheb Devil May Cry nooit gespeeld, maar volgens diegenen die allebei de games gespeeld hebben lijken ze wel op elkaar.
|
Vraagje:
Spoiler
|
Citaat:
|
rofl ik lach me kapot om dit spel
tis niet speciaal moeilijk ofzo tis slechts een zeer irritant spel, dat is een wereld van verschil ja zo kan ik een spel ook wel moeilijk maken gewoon unlimited vijanden in een level flikkeren, weinig health en weinig savepoints je denkt ah mooi 3 van die kankerninjas verslagen je draait je om (letterlijk) en ze staan er gewoon weer die save point in drawbridge hill, lol waar slaat dat op dus je verslaat die gasten om te saven, volgende keer dat je load staan ze er weer, hop heb je gelijk 3 van die explosieve shurikens in je rug en ben je weer dood en die stormtroopers met die pistooltjes heb ik ook wel gezien eigenlijk, pistolen... gaap waarom kan t spel niet gewoon afspelen in het oude japan dat is wat iedereen wil; zwaardvechten (n) |
Ik ben het toch wel enigzins met de kritiekpunten van benneben eens.
|
En die camera is ook irritant. Je staat iedere keer met de camera naar de deur toe ipv naar voren waar je naar kijkt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je een tijdje speelt went het vanzelf. Ik heb de game uitgespeeld en ik vond de camera juist fijn.
|
ik heb hij zeker stoor alleen weet niet zo goed hoe zo specaile flame atack doet ag ja ben ook pas maar bij chapter 2 :rolleyes:
|
Je hebt het over Ninpo. Druk tegelijkertijd Y en B in en je doet je huidige Ninpo aanval.
|
Aha dank, gebruik wel tegen baas of zo, trouwens de eerste chapter baas al je hem enmaal begrijpt is zo makkelijk!
vind wel mooiste spel op box die ooit gespeeld heb |
ik ga hem vandaag bestellen :cool:
ik wilde hem eerst in de winkel kopen, maar daar istie 10 euro duurder dan op internet. Dan wacht ik nog maar een paar daagjes extra :) |
dat wordt een x-box kopen door de zomer/
|
die paarde in chapter 2 zijn irritant, de vuur er in :)
|
Neuh, die vallen wel mee. Gebruik je boog om ze van hun paard af te schieten, zodat je ze makkelijker kan verslaan. Mocht je geen pijlen meer hebben; er licht daar ergens een lijk waar je de pijlen vanaf kunt plukken.
|
weet ik maar ik zie graag branden, heb gisteren gekoch maar nog niet egt lang gespeeld (uurtjeof 2) maar vind nu egt gaaf om gasten te slaan met een houten zwaard(gelijk een goede training)
|
maaar waar voor zijn die wooden swords? Ben nu in chapter 4, die baas van 2 was best makkelijk alleen die demonen waren irri, maar als kilde gaven wel veel health, de baas van chapter 3 was een makkelijke homo
|
Je kunt je Wooden Sword 7x upgraden. Na ongeveer 105.000 essence krijg je dan een leuke verrassing ;)
|
Citaat:
die black ninja's bij dat savepoint, gewoon snel reageren. ik vind het zelf wel strak dat ze een ninja tegenover gasten met bazooka's, tanks en helikopters plaatsen! Citaat:
|
ik koop wel in de winkel, maar een vriend ging mee kopen (na de examens :P) en dan ga niet boekje lezen (alleen de hoofdcontrols) en de rest leer wel, en dat is me prima gelukt, maar ik wil wel een webcam foto maken hoor van boekje :P
|
trouwens ik heb een ander bewijs :) er zit zo boekje bij met plaatjes van halo 2 grabbed by the ghoulies voodoo vince soul caliber 2 james bond EoN fifa 2004 amped 2 nina gaiden the lord of the ring return of the king en medal of honer rising sun ENz en ietst over live en een games die je elke maand kan winnen :)
|
ik moet hem wel legaal halen, want m'n xbox is niet omgebouwd :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |