![]() |
Only
Heb je veel van dit merk?
Wat vind je van dit merk? Pouper of OK? Kan of kan niet? En alles wat je er verder over kwijt wil..! TS begint: Ik heb een broek en een trui, goede kwaliteit en niet al te duur. Ik vind het OK en dus kunnen. Ik wil graag horen of je hiermee gezien kunt worden.. |
Ja leuk spul soms iets "te" maar gelukkig meestal niet. :)
|
de broeken en de jasjes ervan vind ik over het algemeen mooi,de vesten met daarop in koeienletters "ONLY" vind ik verschrikkelijk
|
Ik heb het merk eigenlijk pas sinds kort ondekt (er is hier in het dorp net een nieuwe winkel gekomen) en ik heb nu 2 shirtjes van Only. Ik vind dat het merk mooie en vooral niet te dure kleding heeft.
|
ik vind het best wel een kutmerk, maar ik had een goedkope broek nodig in lengte 36 en dat was de enige winkel.
|
Soms hebben ze wel leuke dingen, fijn dat het niet zo duur is. Verder is het niet echt bijzondere kleding ofzo.
|
only is een beetje over-done geworden, vroeger kocht ik er wel eens dingen, maar nu helemaal niet meer
|
Op zich is het wel een leuk merk, maar tis niet ceht geweldig. En de halve school loopt erin bij ons, dus zie je jezelf 3 keer voorbijkomen als je in onlyspul loopt.
|
Hetzelfde niveau als Gsus..
Kwaliteit is bagger en de prijs is hoog.. |
Ik vind dat echt zo'n rotzooi, het is te lelijk, ik vind de pasvormen niet mooi Ik was gister in zo'n winkel en dr liep steeds een verkoopster achter mn reet aan omdat ze blijkbaar bang was dat ik iets zou jatten. Nou is dat natuurlijk niet representatief voor dat hele merk ofzo. Maar nouja.
|
Zo'n Only-verslaafde-scharrel is wel een afknapper hur :nono:
|
Only? :bloos:
|
Ik vind er soms wel leuke kleding tussen zitten.. shirtjes of zo. Mjah, dat is het dan ook wel. En iemand moet zelf maar weten of ie het draagt.
|
Citaat:
Ik vind only wel ok. Ik loop er niet hard voor ofzo. Broeken zijn simpel en wel oke, rest weet ik eigenlijk niet zo... |
En dan die tassen die je dan krijgt :X :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind only (y)
ik heb er een trui van en nog wel wat dingen. ik vind het gaaf dat ze veel gekleurde dingen hebben, ik vind het een leuke winkel, al is er onlongs bij mij een only-winkel geopent waar ik niet zoveel aan vond |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb er een wit linnen colbertje van, gewoon leuk voor erbij. Eigenlijk net als de rest van only, tis leuk voor erbij niet om er een hele collectie mee te bouwen. Maar voor kinders van een jaar of 12-14, leuk, niet te duur en toch wel leuke spullen (y) |
Citaat:
Nee, niet alleen hoewel het er meestal wel mee te maken heeft......als je een beetje kritisch naar de kleding van ONLY en G-sus kijkt zie je aan stof en de afwerking enzow echt wel verschillen.... |
Citaat:
|
Nee, tis net wat je zegt.....je koopt er iets voor erbij...maar voor spijkerbroeken enzow ga ik toch liever naar een andere winkel...
|
mm only.. ik heb er nog nooit wat van gekocht. ik vind sommige dingen wel leuk, maar aangezien een groot deel van de bevolking dan in t zelfde shirtje als jij loopt.. dat vind ik dus matig. die broeken zijn opzich wel mooi, alleen net iets te duur (60euro) voor een normale broek. dan kan je beter een betere broek kopen voor 30 euro meer.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
only heeft een te hoog 14-jarige-meisjes-met-snotneus gehalte :nono:
|
ik ken het niet maar zal het vast bagger vinden
|
Wel leuk om af en toe een keer een shirtje van te kopen of een broek voor uitgaan, maar verder is het niet zo'n boeiende kleding:)
Wel prima prijs/kwaliteit verhouding verder. |
ik heb er een polo van. maar ja. ik heb vanalles van ieder merk. het boeit mij verder echt niet :s als ik het maar mooi vind. (en mn vriendje ook, haha)
|
Ik heb geen kleding van dit merk.
|
ONLY heeft leuke kleding voor niet al te veel euri. ook zijn de kleren van goede kwaliteit. Goede deal lijkt me !!
|
ik heb een groene linnen broek van only
bagger kwaliteit,is echt helemaal verkleurd (n) |
ik vind het heel erg lelijk.
|
Ik vind het meestal best wel vreselijk, maar ik kwam er laatst een hele donkere goedkope spijkerbroek zonder bleekvlekken tegen die ook nog eens goed stond en zat, dus toen heb ik m toch maar gekocht.
|
Ik vind de kleren verschrikkelijk, alleen de spijkerbroeken zijn oke. Die zijn namelijk niet niet te duur en ze hebben - bij mij dan - een goede pasvorm.
|
Citaat:
|
een keer in de zoveel maanden een leuk rokje,jasje, tshirtje, vestje in de aanbieding (y) niets mis mee..
|
Citaat:
die heb ik ook :eek: slik |
Ik heb er ooit een groen vestje van gekocht, maar eigenlijk vind ik de meeste kleding van Only lelijk.
|
ik heb er een rokje van, dat best leuk voor op het strand. Voor de rest spreken de kleuren me niet aan en vind de persoenen die er geheel mee lopen ook jammerr
|
Die broeken zijn wel gangbaar..
|
Ik heb er een spijkerbroek van (met hawaii print van binnen :cool: ).
Voorderest heel af en toe een basic shirtje. (in de aanbieding, 75 % korting tha bomb :evil: ) |
Citaat:
|
Ik heb 1 spijkerbroek van Only, op zich wel prima, alleen jammer dat na 3 maanden het gehele model verdwenen is. Het scheelt dat het niet zo duur is. De rest van de kleding vind ik niet echt geweldig.
|
ik vind de broeken soms wel leuk
de rest meestal niet :\ héél soms zitten er wel eens leuke dingen tussen |
net vanmiddag mn eerste only-spijkerbroek aangeschaft. De jassen vind ik over het algemeen ook wel leuk. Verder niet echt bijzonder.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58. |