![]() |
het forum ligt eruit
ik snap dat af en toe het forum eruit moet vanwege onderhoud etc
maar zou dit dan niet in het vervolg kunnen worden aangekondigt ? tis nogal irritand als je van ene op andere moment eraf ligt :) tis maar en idee |
Ik neem aan dat het niet gepland was. Bovendien duurde het maar even.
|
dat doen ze expres; het is zo lekker weer, en de jeugd van tegenwoordig zit maar achter de computer.. als het forum eruit ligt gaan ze misschien wel naar buiten (y) gezond
|
Citaat:
|
Witbier is namelijk zo goed voor de gezondheid.
|
Was het forum er uit voor onderhoud dan?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inzamelingactie voor 'help-Jon-aan-een-dual-opteron-server' een idee? :p
|
Citaat:
|
"Help S.com de examentijd door", dan nog altijd.
|
Citaat:
|
gewoon paar mensen bannen word het rustiger ;)
|
Citaat:
zo sprak ik, om mijn reputatie als D&A-er hoog te houden :P Maar op zich heeft de TopicStarter wel een punt... |
In verband met te grote drukte kun je tijdelijk geen gebruik maken van de zoekfunctie op het forum. De beste kans heb je buiten de piekuren (15:00-17:00 uur en 19:00-22:00 uur). We verwachten dat zodra de eindexamens zijn afgelopen het forum ook weer normaal zal kunnen functioneren. Excuses voor het ongemak
Wat is dit nou weer :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Mee eens. Ik wil graag middels email èn SMS op de hoogte gebracht worden van downtime, een week van te voren, welteverstaan.
|
Citaat:
|
Ja, laten we een SMS, een MMS, een fax en een email gaan versturen een week voordat er onderhoud is. Door de load gaat de site dan op dat moment ook offline, waardoor er een week eerder berichten verstuurd hadden moeten worden...
|
Citaat:
Dus zoekfunctie uit == minder load op de server == minder kans dat het forum er weer uit ligt. |
Citaat:
|
*zucht eens diep*
|
Citaat:
|
Citaat:
Postduiven en Rooksignalen.. :p |
|
Je kan ook van te voren een berichtje neerzetten op M&M dat het forum even down gaat.
|
Citaat:
En verder willen mensen weten dat de server down is op het moment dat het down is ;) |
Citaat:
|
Citaat:
En mensen: zonder forum kun je wel leven. Je hoeft echt niet vantevoren op de hoogte gesteld worden van het platliggen van het forum. Ik vond het wel relaxt, ik heb de rest van de dag niet meer geforumt en had ineens zeeën van tijd over ! :D |
Citaat:
|
Citaat:
ovemorgen gaat het forum eruit tis ook niet heel noodzqakelijk ofzo door dat eht eruit lag terwijl ik het neit had verwacht kwam ik op eht idee |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:10. |