![]() |
Welke film zou je ooit nog eens in de bioscoop willen zien?
Welke films zou je ooit nog eens in de bioscoop willen zien, maar heb je om een of andere reden gemist toen hij daar draaide?
Voor mij: de godfather trilogie once upon a time in america pulp fiction cloaca Amelie En vast wel meer. Bij jullie? |
Scarface
en nog een paar waar ik niet op kan komen |
requiem for a dream
|
Teveel om op te noemen.
|
fight club
|
Ik noem er maar een paar.
In chronologische volgorde: Броненосец Потёмкин (Panzerkruiser Potemkin) Frankenstein The Evil of Frankenstein Trainspotting. Pi Requiem for a Dream Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away) |
Citaat:
|
Dirty Dancing
Grease :bloos: |
The Labyrinth :cool:
The Full Monty |
Amelie
Moulin Rouge<< die lijkt me gaver in t groot nzo... Trainspotting :) njah zoiets |
Citaat:
|
lord of the rings
la vita e bella |
28days later
|
"Hero".....of "Zatoichi" (die van de meester Kitano natuurlijk)
ben iedere keer te laat :( |
fight club
originele starwars trilogie indiana jones das boot akira |
Home alone 1 + 2
|
ghostbusters 1 + 2 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval Empire of the Sun. |
Braveheart.
|
Citaat:
|
The Good, the Bad and the Ugly
Of een andere film van Sergio Leone, die lijken me echt heel mooi op een groot scherm. |
Gone in 60 seconds I
of the Blues brothers I |
Hero (zag hem op dvd :( )
Alien (ik hem hem gemist toen de Director's cut uitkwam. :( ) Once upon a time in the west Er zijn er nog veel meer die ik wel op het witte doek zou willen zien, maar dit zijn degenen die me zo snel te binnen schieten. |
The Rocky Horror Picture Show
Bride of Frankenstein Susperia Once upon a time in the west en ik zou zeggen Braindead, maar die heb ik op het AFFF al in de bioscoop gezien :) |
The Shawshank Redemption wil in de bios zien, die is gooood
of Willy Wonka & the Chocolate Factory met Gene Wilder. Gene is dan een excentrieke Willy Wonka hij zet die rol heel goed neer. |
Tja, ik zie hier films tussen staan die k nou nooit zou kiezen om persee op het grote scherm te bekijken, ik bedoel, het zijn allemaal goede films, maar geen films die voor mij een meerwaarde tonen als ik ze op een groter scherm zie zoals bijvoorbeeld Trainspotting (wat wel een geniale film is daar niet van)
Dus bij mij moet er zeker wel een soort van bombastische filmelement aanwezig zijn die ik juist wel in de bioscoop MOET zien. En tja, aangezien ik de meest recente films die dat hebben ook allemaal in de bioscoop heb gezien kom ik uit op films die dat element hebben, maar ik te jong was om die in de bios te zien, dus ik ga voor: StarWars OT 2001: A Space Odessy Ben Hur Full Metal Jacket |
Titanic!
(niet dat ik die toen niet in de bioscoop gezien had, maar wil ik graag nog eens! Komt zoveel beter en mooier over op zo'n enorm scherm!) |
Platoon
|
Alle Lord Of The Rings films
Gladiator Pulp Fiction The Matrix En nog heel veel meer :o (y) |
een heleboel
Troy (ga ik doen ook!) passion of the Christ (ga ik hopelijk ook nog doen) Signs Gladiator (al gedaan, nog een keer lijkt me leuk!) Pearl Harbor (ook al gedaan) Titanic (moet wel mn vriendin mee :p) jurassic park (schijnt in de bios geweldig te zijn, wil ik wel eens zien :D) |
Citaat:
Dan hoef ik geen ontploffingen te zien elke tien seconden, als ik maar meer meegesleept wordt in de film wanneer ik hem op een biosscherm zie. Want daar gaat het bij mij om als ik naar de bios ga, dat je er meer 'in' zit, groter beeld, harder geluid, the likes, y'know. |
Magnolia
|
Citaat:
|
Ja zuster nee Zuster :bloos: Maar dat is alleen omdat er zo'n lekekr acteur in zit
|
Fight club
Pulp Fiction American Beauty Braveheart Magnolia |
Gladiotor
Moulin Rouge Kill Bill 1 The Exorcist |
Troy *gaat binnenkort* *misschien*
The Gladiator Amélie |
Pretty Woman! heb de film al veels te vaak gezien, ma nog nooit in de bios (toen was ik nog een embryo lijkt me..)
|
Citaat:
AAAASSSHOOOOOLEEEE!!!! :D |
The Good The Bad And The Ugly
Demolition Man Schindlers List En nog tientallen andere films. |
Citaat:
Merry Christmas Mr. Lawrence Godfather reeks Novicento The Last Emperor quiet american En alle Sergio Leone films ja. |
The Seven Samurai (Kurosawa)
|
Citaat:
|
Met name spektakel- en actiefilms, dat komt toch het beste tot zijn recht in de bios:o
|
- Memento
- Breavehaert - Battle Royal - Leathal Weapon - In the mouth of madness En Troy absoluut, maar dat komt nog wel. ^^ |
La Dolce Vita
L'Avventura The Passion Of Joan Of Arc La Regle Du Jeu Mon Oncle Jean De Florette/Manon Des Sourses The Grapes Of Wrath Seven Samurai Throne Of Blood Ikiru 400 Blows The Searchers Les Enfants Du Paradis M Hiroshima Mon Amour In The Mood For Love Ran Lardi Di Biciclette Der Himmel Uber Berlin Stalker Rashomon The Red Shoes etc etc etc etc etc en natuurlijk de film die gemaakt is om op het witte doek te bewonderen keer op keer.... (gelukkig heb ik 'm al een in de cinema bewonderd) 2001 : A Space Odyssey |
ik wil snatch wel weer zien, of een Quentin Tarrentino film
|
lijkt me echt super om saving private ryan een keer in de bios te zien!!!
ik heb um toen gemist omdat ik toen een jaar 9/10 was toen die in de bios draaide..... dus ja :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41. |