Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   branderige vagina (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=843632)

vergeet_me_niet 18-05-2004 15:44

branderige vagina

oke mensje ik zit een beetje met een probleem, de binnenkant van mijn binnenste schaamlippen zijn best wel rood en voelen branderig aan. Ik weet niet egt hoe t komt, misschien doordat ik ongestelt was ofzo, maar heeft iemand dit weleens gehad en zo ja hoe ben je er van af gekomen??

kimberley 18-05-2004 15:51

Is het geen schimmelinfectie?
Heb je laatste dagen seks gehad? Het kan namelijk ook daardoor komen.
Of door een tampon inschuiven als je vagina droog is.

vergeet_me_niet 18-05-2004 16:00

valt twee weken geleden nog onder pas, want dan sinds toen heb ik geen seks meer gehad. Maar als t een schimmelinfectie is moet ik zeker naar mijn gewedige dokter (enge vent)

kimberley 18-05-2004 16:03

Schimmel gaat in zelfdzame gevallen vanzelf over.

Ik ben er toen ook mee naar de dokter geweest, ook een enge vent. Maar ik dacht bij mn eigen: Hij ziet zoiets dagelijks.
Ik heb er vaginale pillen voor gehad en een zalfje.
Niet iedere dokter wil kijken, dus je kan ook gewoon de beschrijving van je klachten geven en aan de hand daarvan geven ze je een zalfje mee oid.

marrel 18-05-2004 17:35

ik heb dat ook 2x gehad ofzo, branderig gevoel en rood. Ik heb het 2x perdag gewassen, 1x met zeep, 1x zonder, alleen met water en na 3 dagen was het gewoon weg. Probeer dat eerst ofzo, of zit je er al een tijdje mee?

~sweetgirl~ 18-05-2004 21:30

Het zou toch ook best blaasontsteking kunnen zijn?

Konijn 18-05-2004 21:46

Blaasontsteking kan ook, maar vaak zijn daar ook andere klachten bij.
Als je niet naar je dokter wil kun je het even aanzien, het kan ook gewoon door wrijving zijn of iets dergelijks simpels.
Paar dagen katoenen ondergoed dragen, wassen met Lactacid, wie weet gaat t over.
Als t je uit je slaap houdt 's nachts: uierzalf.

Sarah 19-05-2004 11:17

Werkt je dokter in zijn eentje of met andere artsen in een praktijk? Vaak kun je dan namelijk ook wel naar een van die andere artsen gaan. Hoe dan ook zou ik, als je een hekel hebt aan je huisarts, een andere huisarts nemen, want het lijkt mij best belangrijk dat je huisarts iemand is bij wie je je op je gemak voelt.

Eend 19-05-2004 18:30

Rode billetjes zalf van Zwitsal erop smeren:)

kimberley 19-05-2004 20:03

Citaat:

marrel schreef op 18-05-2004 @ 18:35 :
ik heb dat ook 2x gehad ofzo, branderig gevoel en rood. Ik heb het 2x perdag gewassen, 1x met zeep, 1x zonder, alleen met water en na 3 dagen was het gewoon weg. Probeer dat eerst ofzo, of zit je er al een tijdje mee?
Met zeep wassen is juist erg slecht voor je vagina, tenzij je het met een speciale zeep doet natuurlijk (lactacyd oid)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30.