![]() |
Iced Earth weer
The most significant bit of news to report is that Richard Christy will no longer be with the band after the LA show. He has decided to pursue his comedy career by being a permanent fixture on the Howard Stern show. Though Richard’s timing on informing the band of this was somewhat less than professional, as he informed us of his intentions in the middle of the tour instead of before it started, we do wish him well and all the best for his future. He feels he will be better suited for the comedy world than the music world based on some recent experiences, and he’s probably right, Richard is a very funny and unique guy.
Replacing Richard will be Bobby Jarzombek of “Halford” and “Riot” notoriety. Bobby is an excellent drummer and we will be rehearsing in Los Angeles before we start the extension of the U.S. dates. Driewerf kut. |
haha
|
haha, hij wil comediant worden (y)
|
hehe, stoer :p
|
Die knakker zat toch in Death? Net als de bassist op Horror Show overigens.
Ach, mij boeit het niet zo. Op de laatste 2 albums heb ik toch niet bepaald veel van zijn kunsten kunnen horen door de geweldige sound (y) Ik zal pas om die gast lachen als hij met hangende pootjes terugkomt, maar dat komt omdat ik geen Howard Stern kan ontvangen hier. |
ach, Jarzombek is minstens net zo goed - zo niet beter - dan Christy
|
zie et probleem niet zo, aangezien er al een goede vervanger is..
maarja de een komiek, de ander die zich wil bezig houden met veiligheid in amerika.. gek volk |
Citaat:
|
pffff maakt niet uit wie er in iced earth zit, als schäffer er maar is :)
|
hahahaha
Tjah, je moet je prioriteiten stellen he |
Citaat:
|
Ik ga Iced Earth denk ik maar eens bekijken op graspop. Eens ff kijken of die gasten er nog wat van bakken, want tja het is zo en zo jammer dat Matthew weg is.
|
boeiend
|
helaas pindakaas, maargoed iced earth is pas echt geen iced earth meer zonder meneer schaffer
|
vette reden
|
Citaat:
|
jammer :( maar idd goede vervanger (y)
|
Citaat:
vorig jaar zouden die rukkers op wacken komen.. grr.. ging net die andere dildo der uit :mad: |
ik zag gister een clip van iced earth op the box, ik lag echt de hele clip in een deuk
|
Citaat:
|
Citaat:
klote programma overigens.. |
Citaat:
|
The Reckoning (Don't Tread On Me) als ik het goed heb..
|
d8 ik al.. tjah niet echt fantastisch.. maar lang niet mijn favo nummer van de glorious burden.. ik vind valley forge wel een goede
|
hoho niks mis met DIE clip, When The Eagle Cries.. DAS een begaaide clip.. maar ach
en The Reckoning is wel een van de betere nummers van die cd.. maar Gettysburg trilogy blijft het hoogtepunt |
Van die trilogy vind ik alleen deel 2 en 3 echt goed. Deel 1 vind ik niet zo veel aan.
De clip van de Reckoning is sleeeeeeeecht :P Maar niet zo cheap als die van de Eagle |
ik heb sowieso niet echt de behoefte iced earth op tv te zien..
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij Iced Earth vind ik het niet zoveel uitmaken, het klinkt echt vet! |
k Zal Christy niet zo snel missen. k Was toch al geen fan van die man :P k Zal Matthew eerder missen, maar zoals gezegd: Iced Earth is pas geen Iced Earth meer als Schaffer er mee stopt. Dus niet getreurd :p
|
weet iemand overigens of demons and wizards ooit nog eens iets gaat doen?
|
http://www.icedearth.com/dw/news.html
Don't bet on it. Coole sig btw \m/ Al is die laatste toevoeging overbodig :P |
Demons & Wizards is coming along slowly but surely. Due to our intense work schedules it’s taken longer than we wanted but it will also be worth the wait. We have about half of the albums basic arrangements done and it is awesome! This is really going to be something special. We hope it will be out in spring of 2005 if things go as planned.
|
Citaat:
|
Citaat:
stukje van Burning Times. |
Citaat:
Cd ruleerd \m/ Ep roeleerd \m/ Komende cd wil ik nú \m/ :p |
Citaat:
Ik zat opeens te denken aan de 1e keer dat ik Burning Times hoorde. Dat was nog een beetje in het begin dat ik echt vol op metal ging. Ik luisterde al wel veel Maiden (vanaf me 6 al eigelijk :cool: ) en Metallica kende ik ook al redelijk, iig de grote toppers. Maar verder dus nog niet echt andere bands. Ik had bij Wet&Wild Melancholy gehoord en ik vond dat een erg mooi nummer, dus ik wilde wel eens meer horen. Ik ging naar de Plaatboef (geweldige cdwinkel, maar helaas al een paar jaar dood) om die cd te luisteren. Ik ging daar aan de balie zitten met zo'n grote koptelefoon die alles afsluit op me porem. Die lui hadden hem daar ook nog eens vrij hard staan. Ik verwachte ongeveer iets in de richting van Melancholy en wachtte braaf tot de cd begon. En toen begon Burning Times... Au :p |
k Vind em zwaar beroerd klinken :(
|
Citaat:
ben wel benieuwd hoe ze live klinken met ripper owens, hopelijk verneukt hij de oude nummers niet... |
Ach ik was eerst ook niet echt enthousiast over Owens, maar ik kan er nu goed naar luisteren. Ze zouden heel Night Of The Stormrider moeten spelen live, die CD is echt gemaakt voor Owens (y)
|
5 nummers van het concert in Vancouver. Opslaan als..
Red Baron / Blue Max Iced Earth Dracula Gettysburg 1863 (Trilogy) My Own Savior |
owens valt echt mee live (y)
|
Ik vind hem op de niwuwe nummers en Iced Earth het sterkst, bij Dracula en My Own Savior mis ik toch wel het Barlow geluid.
|
Citaat:
|
hehe kvond Ripper sowieso al goed bezig zijn op the Glorious Burden, maar oude nummers maakt ie dus ook gewoon waar
|
red baaaaAAAAAAAAAAROOOOOOOOOOOOOOOOOOOON.............blue max!
|
hehe eerder Red BaROOOOOOOOOOOOON
blue max |
Citaat:
|
dracula en my own saviour tjah.. ik vind ze wel tof..
ik hoop stiekem dat ze desert rain gaan spelen op graspop :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:28. |