![]() |
Wie kan Pettachi verslaan.
Omdat Pettachi bijna alle sprints wint vroeg ik me af wie hem zou kunnen verslaan. Ik denk zelf dat Boonen hem in de Tour wel in een sprint kan verslaan.
|
wie the fuck verzint het dat Armstrong Petacchi in een sprint verslaat?
Ja, misschien op Alpe d'Huez, maarja dan ligt Petacchi al een half uur achter natuurlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
armstrong?!??!? :D
|
Waarom wordt er nou meteen om sloten gezeurd? De forumbazen van Sport zullen zelf wel beslissen of dit op slot moet, daar hebben ze jullie hulp heus niet bij nodig en op deze manier verziek je een topic bij voorbaat.
Anyway: Tom Boonen is natuurlijk de man van dit seizoen. Hij heeft echter nog niet in etappewedstrijden tegen topsprinters gestreden. Wel heeft hij in de Scheldeprijs Robbie McEwen verslagen, die op zijn beurt Petacchi in de Giro eenmaal versloeg. Als je het zo bekijkt moet het mogelijk zijn. Het zal mij echt benieuwen hoe Tom het doet tussen de grote namen. Ik weet niet of hij al genoeg sprintervaring heeft om in de Tour een rol te spelen. Dat is zeker een pré van Petacchi, hij heeft massa's ervaring, én sprintsnelheid. Ik denk dat we pas in de Tour zullen zien wie er in staat is om hem te verslaan. |
Citaat:
Die sprint die jij bedoelt zal op zijn minst bergop geweest zijn. |
Citaat:
|
Pettachi is wel te verslaan zoals we gister konden zien maar hij is op het moment wel de beste sprinter dus hij is alleen te verslaan als hij verrast wordt(bijvoorbeeld vast komt te zitten tussen de andere sprinters) of de sprint ligt bergop loopt. :)
|
iedereen kan pettachi verslaan in de bergen..
en nu snel een slot |
Citaat:
|
Ik. :cool:
|
Zoals jullie gezien hebben gisteren, is Fred Rodriquez degene die Petachi kan, en heeft verslagen!! Petachi ging te laat aan,ondaks dat hij perfect werd gebracht door zijn ploeg....
|
Citaat:
Ik ben het wel met Boogie eens dat dit topic rustig kan blijven staan het is weer eens wat anders dan al die voetbaltopic's. Denk dat Tofke of Mitros de zooi er wel zal uitflikkeren hier. Pettachi is op dit moment denk ik gewoon de beste sprinter en in de Tour zullen we wel zien wat Boonen doet maar die is nog jong die hoeft nog niet perse dit jaar te schitteren en Pettachi te verslaan vind ik. |
McEwen denk ik, als ie een goede dag heeft. Die kan het best tenminste sprinten zonder ploegmaats erbij (de trein).
Hoewel ie in de Giro alleen van Petacchi won toen een Fassa/man zich in de rtuitjes had vergist :p |
ik denk dat hondo de enige is die hem kan verslaan
|
Boonen (y)
|
Bradley McGee
|
ik hoop op Freire, zolang de rabobank maar wint (y)
Van dit lijstje McEwen, die gaat denk ik ook de groene trui pakken in de Tour. |
Het nadeel is dat Fassa Bortolo de ploeg volledig rond Petacchi bouwt. Rabobank, Telekom, Quick Step en andere concurrenten doen dat niet. Bij Fassa hebben ze één klassementsrijder (Basso) en de rest werkt voor Petacchi. De klassementsrijder in de Giro (Dario Cioni) moet zelfs meewerken.
Dat maakt het de concurrentie ook al niet gemakkelijk, omdat Petacchi in een zetel naar de streep (of 200m. ervoor) wordt geloodst. |
hoe wil Lance Armstrong Pettachi in de sprint verslaan. Verkeerde naam in de poll dus :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tom Steels :cool:
|
Citaat:
|
Maar die vraag klopt niet. Wie kan Petacchi verslaan? In de bergen iedereen. In de sprint bijna niemand. En je maakt jezelf een beetje belachelijk als je blijft zeggen dat Armstrong massasprints kan winnen :D
|
Stomme poll (n) elke sprinter die in die poll staat, kan in staat zijn Petacci te verslaan. Alleen Lance Armstrong niet, die kan niet goed sprinten. Bergop misschien wel ja, als Armstrong in goede vorm dan 1 kilometer van de top de sprint zou inzetten komt Petacchi 30 tot 60 seconden op achterstand binnen (misschien nog meer :o )...
|
Citaat:
Petacchi is momenteel superieur in 'normale' sprints. Natuurlijk verliest ie ook wel es, maar dat is dus alleen in zulke omstandigheden zoals jij hier noemt. De optie 'niemand' staat er niet bij, dus ik heb op McEwen gestemd, die komt het dichtste bij hem in de buurt. :) Tom Boonen kan ik niet goed beoordelen, omdat we hem, zoals gezegd, nog niet in grote rondes met andere favoerieten hebben zien sprinten. Erik Zabel is op z'n terugweg. Wint hier en daar nog wel een sprint, maar er zijn inmiddels betere sprinters. Mario Cippolini: idem dito. Baden Cooke... krijg ik niet goed hoogte van. Heeft vorig jaar wel de groene trui in de Tour gewonnen. Dan ben je geen kleintje. Maar wat als Petacchi het wel tot het einde vol had gehouden? Dan had Cooke die trui niet gehad denk ik! Robbie McEwen, samen met Petacchi de beste sprinter, maar verliest vaker van hem dan Petacchi van McEwen. Lance Armstrong... is al het een en ander over gezegd. Iemand anders: Nee. Petacchi. :) |
Citaat:
|
Ik kies voor Robbie McEwen
|
Citaat:
|
Armstrong :rolleyes:
das geen sprinter de enige die hem zou kunnen verslaan is McEwen denk ik. Al heeft Fred Rodriguez hem in de Giro d'Italia nog verslagen. Maar die zal wel niet naar de Tour mogen en bovendien maakte Petacchi een gigantische inschattingsfout. |
Citaat:
Wie hebben ze daar dan? Alleen Cioni? Zit Aitor Gonzalez daar nog? Ik hoop dat Petacchi het de komende dagen in de Giro een beetje zwaar krijgt in de bergen, zodat hij niet fris aan de Tour start. Maar dat zal wel wishfulthinking zijn :o |
Citaat:
|
Citaat:
Volgens mij heeft VDB sinds Parijs-Nice 1998 geen klassement meer gereden :o |
Beschuldig Vandenbroucke niet van dopingebruik, het was voor zijn hond!
:p :D |
Citaat:
|
welke ramdebiel denkt dat armstrong met petacchi in de sprint de strijd aankan?
petacchi is gewoon de sterkste, boonen komt tekort en heeft andere kwaliteiten dan alleen sprinten... boonen is niet eens een topsprinter... ik ga voor mooie mario! topper! en Boogerd die kan idd niet sprinten SJAAKQ!!! |
Ik denk dat je 90 procent van de leden wijs kan maken dat Boogerd de Tour gaat winnen, dus let er niet te veel op :D
|
owja dat is ook zo, dan heb ik liever ook niet dat ze zo'n topic starten als ze er geen verstand van hebben
bvd |
tom boonen, rijdt ie uberhaupt wel is een normale toer ?
ik heb em alleen maar 1 KM en de sprint zien rijden... als ie dat ook kan volhouden, en dan nog zo explosief hebben we met jeugdige dekker een prima wieler toekomst (y) |
Citaat:
Ten eerste: Tom Boonen reed mee in meerdere klassiekers. Ten tweede: Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |